Mittrykkeri reviews

Mittrykkeri reviews

6.2

Fint!

Vi har nu flere gange bestilt kalendre hos mittrykkeri.dk, og også i år blev kalendrene leveret hurtigt. Et enkelt år var vi ikke tilfredse med kvaliteten, men uden større diskussion blev der trykt nogle nye til os. Sådan skal det være!

Hej Philip,
Tak for anmeldelsen. Og godt at høre, at du er tilfreds med kalenderne. Sig endelig til, hvis vi kan hjælpe med noget en anden god gang. Mvh. Anders Grønborg, direktør, LaserTryk.dk.

Dækkeserviet

Inden jul bestilte jeg 5 stk. foto dækkeservietter. I 3 af de 5 dækkeservietter er der store luftbuler imellem gummi- og fotolag. Dvs. at mindre ting som feks. et lille glas vipper og falder, hvis man berører servietten. En varm kop kaffe sætter runde fordybninger i servietten, så nu mangler jeg bordskånere til bordskånerne! Jeg har uden held prøvet at "punktere" servietterne, så nu mangler jeg bordskånere til bordskånerne!

Hej Lisbeth,
Tak for din mail. Produktet skal selvfølgelig være i orden og har du fået en fejl-sending, skal det rettes med det samme. Hvis jeg kan lokke dig til at sende mig en mail på anders@mittrykkeri.dk, så finder vi en løsning du kan være tilfreds med. Tænker næsten, at du ikke ønsker flere dækkeservietter.
Jeg beklager din ulejlighed!
Mvh. Anders Grønborg, direktør, MitTrykkeri.dk

Super flot tryk i SUPER flot ramme

Det er første gang jeg har handlet ved MitTrykkeri.dk og det er BESTEMT ikke sidste gang.
Jeg var lidt bekymret mht. billedets farveindstilling (RGB istedetfor CMYK) men det ser rigtig rigtig godt ud.
Skal have bestilt fødselsdagsgaver snart og jeg ved LIGE hvor jeg vil finde dem.

Og så var indpakningen SUPER! Perfekt beskyttet.

Vi ses snart igen MitTrykkeri.dk :o)

Jeg må sige, at jeg er meget skuffet denne gang

Jeg har handlet flere gange hos Mittrykkeri og haft ok oplevelser hver gang - ikke noget ekstraordinært men trods alt pæne print.
Men denne gang må jeg sige, at jeg er meget skuffet. Bestilte før jul 2 stk. kalendre til julegaver og modtog en bekræftelse med info om, at alle bestillinger ville nå at blive ekspederet inden jul - det var den 11. december... Den 29. december rykker jeg for modtagelse og får dette svar:
"Der har tilsyneladende været en systemfejl der har gjort at de ej er gået korrekt ind i ordresystemet, hvorfor jeg straks sender dem ud manuelt til maskinen og får dem sendt hurtigst muligt.
Beklager ulejligheden.".
Godt nok en tam mail uden en ordentlig undskyldning. Det er bare ikke godt nok. Og så i dag, den 4. januar, modtager jeg endelig de to julegaver... Eneste grund til de to stjerner er, at kalendrene er trykt pænt. Men jeg må sige, at jeg på baggrund af den ringe kundeservice fremover vil kigge hos konkurrenterne for at få trykt mine produkter.

Kære Mia

Tak for din anmeldelse. Vi oplevede desværre et systemnedbrud og det kunne ikke være kommet mere beklageligt.
Det er også derfor mailen du fik måske har været lidt kort, vi fik pludeligt meget travlt. Systemet er dog opdateret nu, der er en endnu nyere udgave på vej og alle fejl skulle være løst fremadrettet.

Tomas B. Jørgensen, kundeservice, MitTrykkeri.dk

Super hurtig og god service

Jeg havde bestilt to kalender til jul til bedsteforældre af børnene. I november mdr, Jeg fik hurtigt varen og kiggede den ene igennem og den var rigtig fin, og pakkede så begge kalender ind. Juleaften da jeg så afleverede den ene, viste det sig at det ikke var vores billeder indei, Jeg skrev så mail til "mit trykkeri" den 26. dec, og fik svar med det samme at det var de meget kede af og ville sende en ny. Fik så i dag d. 29 dec en pakke fra mit trykkeri" ikke nok med jeg fik en ny kalender, nej jeg fik to. Det kalder jeg god service og ikke mindst hurtig service. Kun mange ++++++ herfra til mit trykkeri"
Britta Andersen

Kære Britta

Tak for din anmeldelse og de fine ord. Vi arbejder altid på at løse eventuelle reklamationer bedst og hurtigst muligt.

God service er for vigtigt inden for vores branche til at vi kan ignorerer den slags.

Tomas B. Jørgensen, kundeservice, MitTrykkeri.dk

Indledningsvis mangelfuld service, som endte godt

Jeg har brugt Mittrykkeri siden 2008 - ikke 2009, men ellers frem til og med i år. Jeg har købt en del kalendere hvert år, altid perfekte. Da jeg modtager mine kalendere i år ser jeg at alt indhold står forskudt til venstre. Nogle billeder står forskudt, således at der ikke er nogen hvid kant til venstre for billedet. Jeg skriver og gør opmærksom på problemet. venter godt 2 dage (mittrykkeri annoncerer med svar indenfor 24 timer på hverdage, men ok juletravlt) og skriver så igen. Jeg modtager ikke svar hvorfor jeg ringer. Her bliver jeg oplyst at de har modtaget min reklamation og vil se på sagen. Jeg modtager dagen efter mail om at der desværre ikke er noget Mittrykkeri kan gøre, og de beklager min ulejlighed. Jeg reklamerer igen og modtager få dage senere igen svar fra kundeservice som er indstillet på at jeg kan bestille nye kalendere uden beregning, blive kompenseret for de kalendere der har fejl. Vi indgår i en dialog og får problemet løst.

Kære Gorm

Tak for din ærlige anmeldelse. Vi havde desværre nogle systemfejl og det betød der var ekstra travlt. Jeg beklager meget hvis det er gået dig, samt alle andre det kunne have påvirket.

Jeg er glad for at høre der kom en løsning på det og beklager mange gange.

Tomas B. Jørgensen, kundeservice, MitTrykkeri.dk

God kvalitet, nem software, hurtig levering!

Jeg har brugt brugt Mit Trykkeri gennem flere år til at lave fotokalendre og de er virkelig flotte og kvaliteten er i orden. Jeg vil ikke engang overveje andre leverandører. Har også fået lavet billeder på lærred som var super. I år har leveringen været på meget få dage, men jeg har altid nået at få det inden jul lige meget hvor sent jeg fik det uploadet. Folk der mener det er ringe kvalitet skal tænke på kvaliteten af de fotos de uploader. Kan kun anbefale Mit Trykkeri's fotokalendre.

Kære Pernille

Tak for de fine ord og du har helt ret omkring fotos. Det er rart kunder selv er opmærksomme på eventuelle faldgrupper.

Jeg håber vi hører fra dig igen.

Gode produkter..

Jeg har købt et stort lærred med et billede af mine børn, og jeg er meget tilfreds med resultatet.. Derudover er der mange andre ting at vælge mellem, og jeg vil bestemt gerne bestille fra mittrykkeri igen en anden gang..

Pinligt udført arbejde

Jeg bestilte tre fotobøger á 50 billeder hver fra Mittrykkeri.dk. Efter at have modtaget bøgerne, opdager jeg nu at de er lavet i så ringe kvalitet at jeg føler mig rigtig skidt behandlet.

Farverne er skidt komponeret, den røde tone er dominerende.
Siderne i bogen går ud over kanten på selve bogen, hvilket efterlader et noget uprofessionelt indtryk.
I én af bøgerne er der synlige "hakker" som om den har været behandlet hårdhændet. Dette kan selvfølgelig være en skade fra forsendelsen, men jeg har mine tvivl.
Sammenhæftningen i ryggen er af så tvivlsom kvalitet at siderne nogle steder "gaber".

Jeg har desværre handlet min første og sidste ordre hos Mittrykkeri.dk.

Jesper Andresen.

Dårligt arbejde

Jeg har bestilt en fotobog fra Mit Trykkeri. Modtog en bog med massive farvefejl og ikke ordentlig sat fast i ryggen. Da jeg reklamerede fik jeg straks en aftale om at levere bogen tilbage og få en ny. D. 23 december fik jeg så den returnerede defekte fotobog tilbage med posten !!!!
Jeg ringede naturligvis straks til firmaet, og diskuterede herefter sagen i en lang række mails. Nu lød det nærmest som om at bogen sad fast i maskinen. D 14. januar modtog jeg så endelig en ny fotobog - men AK - den havde nøjagtig den samme farvefejl som den første, denne gang var det dog lykkedes at samle den i ryggen. Det eneste jeg kan rose firmaet for at jeg har fået pengene tilbage, men da bogen skulle have været en julegave synes jeg ikke det er imponerende. Jeg er absolut forhenværende kunde.

Dårlige billeder i første omgang

Jeg har købt en kalender, og har gjort det for 3. år i tryk. Hidtil uden problemer, men i år var billederne i en forfærdelig kvalitet. Jeg reklamerede over det, og fik at vide at jeg skulle tage et billede af de dårlige billleder for at "bevise" fejlene. Det gjorde jeg, og en uge efter fik jeg en ny kalender uden fejl. Men lidt irriterende og dårligt at man kan sende så dårlige billeder ud i første omgang. Omvendt en god og hurtig betjening i anden omgang

Perfekte produkter og kundeservice

Jeg har købt et plakat igennem MitTrykkeri.dk, og den er jeg utrolig glad for. Kanon tryksager, hurtig levering, ingen problemer herfra. Stedet kan varmt anbefales!

Elendig beskæring af billeder

Skulle bestille en fotobog hos dem. Proceduren fremgik således: uploader, ser preview, accepterer.
5 dages tid efter fik jeg fotobogen...og ser til min forfærdelse, at halvdelen af bogen er beskåret fuldstændig vanvittigt. Der mangler hoveder og halve kroppe på billedsiderne. Det var IKKE det jeg havde accepteret på previewet.
Jeg tager fluks billeder af siderne og sender ind sammen med en klage over dette. Jeg får så svar om, at jeg kan bestille en ny bog, hvor jeg kun skal betale for selve trykket, da de jo "selvsagt ikke skal tjene penge på det".
Jeg mener jo så, at jeg slet ikke skal betale så meget som en krone, da det er MITTRYKKERI.DK der har begået en fejl!!!
Jeg vil klart anbefale IKKE at benytte dette firma, jeg gør det ikke længere ihvertfald.
Desuden er det da skammerligt med MITTRYKKERI logo på alle siderne i deres billedekalender. Ikke en fryd for øjet. Derudover synes jeg ikke det har noget at gøre i en kalender med private billeder...

Fin og hurtig levering.

Vi har bestilt flere gange hos Mittrykkeri, og også denne gang er leveringen sket meget hurtigt, og produktet, en fotokalender, er der bestemt heller ikke noget at udsætte på, det skulle dog lige være, at de gerne måtte fjerne deres logo, bare på nogle af kalenderens sider. Eller helt i top.

Perfekte julekort

Bestilte dobbelte julekort en lørdag eftermiddag, levering onsdag morgen. Meget fin kvalitet, præcis som på skærmen, trykt på rigtig karton, ikke fotopapir, ser meget professionelle ud. Bestillingsprocessen var også meget nem, kunne selv bestemme teksten indeni. Ikke det billigste julekort men man får meget for pengene!

Fin kvalitet

Bestilte et billede af vores hund på lærred som en gave til min kæreste. Det blev i meget fin kvalitet. Leveringstiden var dog på 2 uger, så det blev en forsinket fødselsdagsgave. Der fulgte en rabatkupon med som jeg kunne benytte indenfor en uge hvis jeg var interesseret i at købe et billede på lærred med 20 % rabat. Det valgte jeg at gøre brug af. Igen i meget fin kvalitet men denne gang med en leveringstid på kun 5 dage! Jeg giver kun karakteren 4 pga. den afvigende leveringstid ved 1. bestilling - selvom jeg ved bestillingen have oplyst at det var til gave på en given dato.

kalender

Jeres logo og en uskøn stregkode, skæmmer forsiden på den kalender jeg har bestilt. Alle trykkene går helt op i spiralen foroven. Der kunne godt være 1/2 cm. luft. Og så har I haft travlt med Jeres logo overalt i kalenderen. Det fremgår ikke når man bestiller, ud fra Jeres eksempler på kalendere.
Jeg er nu en forhenværende kunde.
Bülow.

Fik ikke det jeg havde bestilt

Jeg bestilte flere ting hos Mittrykkeri.dk, men fik ikke alt, hvad jeg havde betalt for. En bestilling på papirbilleder dukkede aldrig op, og selvom jeg ringede og rykkede, fik jeg dem aldrig. Et lærred jeg havde bestilt og betalt ramme for, fik jeg uden ramme. Først lang tid efter, lykkedes det at få den tilsendt - og billedet var printet helt skævt på lærredet. Meget lange svartider og uhøflig betjening.

Overholdt ikke helt leveringstiden

Jeg bestilte den 31. marts om aftenen et billede trykt på lærred med svæveramme inkluderet. Jeg får en ordrebekræftelse, hvori der står at ordren afsendes indenfor 7 hverdage. Først den 11. april får jeg dog en mail, hvori der står at ordren er afsendt. Der er ligeledes et link til track&trace-nummer hos Post Danmark - fin service! Mandag modtager jeg så billedet, men de har ikke leveret svæverammen med. Jeg sendte en mail til dem, og efter et par timer svarede de, at de havde lavet en fejl, og sendte med det samme svæverammen til mig. Den modtog jeg dagen efter.
Konklusionen må være at de leverer et flot produkt. Leveringstiden holdt ikke helt. Fejlen med svæverammen lader jeg komme dem til gode (og giver dem stadig 4 stjerne), da det trods alt er menneskeligt at fejle, og de sendte en ramme til mig uden at stille spørgsmål.

LaserTryk.dk A/S Support

GARANTI

Test at vi holder hvad vi lover!

Hos LaserTryk.dk holder vi hvad vi lover. Og vi sætter handling bag ordene med disse tre garantier.

PRISGARANTI

Sikrer at du altid finder laveste pris hos LaserTryk.dk.

Handling og konsekvens
Støder du - mod forventning - på en lavere pris hos en konkurrent, matcher vi straks prisen.

LEVERINGSGARANTI

Vi afsender til tiden - eller får du tryksagen gratis.

Handling og konsekvens
Oplever du, at vi ikke får afsendt din tryksag til tiden, vil du blive tilbudt tryksagen uden beregning, dog maks. 1.500 kr og eksklusiv fragt.

KVALITETSGARANTI

Vi garanterer for kvaliteten

Handling og konsekvens
Har du modtaget en tryksag du ikke er tilfreds med kan du returnere den.

Læs mere om vores garantier

Anders Grønborg, Direktør
anders@lasertryk.dk