Mituddannelseskort reviews

Mituddannelseskort reviews

5.4

Super!!

Jeg er super tilfreds indtil videre! Jeg bestilte kortet d. 17-12-13, og jeg fik det allerede i dag d. 20-12-13. Jeg er rigtig tilfreds med leveringen.

Korrupt

Problemet er at d. 30.11.12 bestilte jeg et såkaldt hypercard (til perioden dec,jan,feb,mar) for at kunne komme frem og tilbage fra min skole. Jeg fik ikke betalt fakturaen (senest d. 3.12.12), og ringede derfor ind omkring d. 16.12.12. Jeg fik her at vide at den skulle være klaret. Der var sket en fejl, og de havde hverken modtaget betaling, og jeg havde ej heller modtaget mit kort.

I denne uge (uge 6) beslutter jeg mig for at prøve igen. Jeg kan dog ikke bestille et kort, hvilket undrer mig. Jeg ringer til DSB. Her får jeg at vide at det ikke er muligt at bestille et kort der gælder feb,mar,apr, da jeg "har et kort der allerede gælder i denne periode". Jeg forklarer damen min situation, og at det kort der skulle gælde dec-mar aldrig er blevet betalt, modtaget, eller sat i produktion.

Til min store overraskelse fortæller hun mig at jeg SKAL betale for perioden dec-mar for at kunne få et kort. Dette undrer mig meget da dette vil give en pris på 600,- pr. måned kortet vil blive brugt. Hun siger så: "du kan jo bare sende en klage ind med krav om at få dine penge tilbage"
Mig: "er det garanteret, at jeg vil få mine penge retur?"
Hende (let grinende): "nej det er det ikke".

Jeg snakker med "Slusen" dagen efter, og de fortæller mig at DSB har mulighed for at annullere kortet så længe det ikke er sat i produktion. Jeg ringer ind til DSB samme dag. Damen i røret er væk i 2 min. for at "snakke med en ekspert". Dog med besked om at det ikke er muligt at annullere kortet, og jeg stadig skal betale for perioden dec-mar.

Elendigt!

Systemet funger ikke! Det er ikke muligt at ændre betalingsmetode, der findes ingen man kan kontakte, og man får ikke besked hvis der er noget i vejen med ens bestilling!

Når det virker er det godt, men når der skal ændres går det altid galt.

Nu har jeg igen oplevet at skulle ændre oplysninger på hjemmesiden, og igen er det ikke gået glat. Min bestilling blev ikke registreret, og så da jeg tjekkede op på det igen var der kun 13 dage til jeg skulle bruge det, hvorfor jeg altså ikke kunne nå at få det til tiden. Oven i det kunne jeg ikke slette et kort, som jeg ikke skulle bruge, hvilket jeg ringede til på mituddannelseskort.dk og trafikselskabet, men ingen af dem kunne åbenbart slette det. Jeg fik besked på at jeg bare skulle sende det tilbage, og så ville jeg få pengene tilbage, men de nævnte ikke at det også lige ville koste 100 kroner i gebyr.

Nu er det så kommet på plads, og inden for de næste par dage skulle jeg gerne få mit kort. Så bliver det spændende se, om der er problemer igen om et halvt år, hvor jeg igen skal ændre mit kort.

Forfærdeligt

Jeg er i den meget uheldige situation, at jeg er nødt til at rejse med det offentlige til hverdag. Det bliver bare ikke gjort nemmere at MitUddannelseskort.dk

- Jeg kan ikke ændre betalingskort med det samme
- Jeg har flyttet adresse for 5 måneder siden, stadig ikke opdateret
- Ringer ind og får bare af vide, at jeg skal gøre ting på nettet, som jeg ikke kan gøre.
(mange felter kan ikke udfyldes af én selv, derimod kun af dem som sidder med systemet)

Det har efterhånden udviklet sig til lidt af et mareridt hver gang kortet skal fornyes, da jeg jo af erfaring ved der kommer til at ske noget negativt. Og hvorfor? De er jo overordentlige gode til at trække mine penge, så fortjener jeg (vi) ikke bedre?
- Desværre har jeg ikke andre muligheder. Stort desværre.

Elendigt

Fatter ikke man laver et system som om, som efter min mening fungerede ganske udemærket.

Man tog sit blå befordingskort med ned til DSB, og på under 10 minutter fik man lavet sit togkort og kunne bruge det med det samme.

Nu skal man så, 14 dage før man skal bruge sit kort, bestille det på mituddannelseskort.dk. Min bestilling gik ikke igennem og jeg fik ingen besked om at der var gået noget galt, så jeg gik og ventede 14 dage på mit kort men det kom ikke. Efter mange opkald til MitUddannelseskort, DSB og NT,
(hvor medarbejderne gang på gang lovede at ringe tilbage, hvilket aldrig skete) fik jeg endelig bestilt mit kort og det kom efter yderligere 7 dage.

Synes mitUddannelseskort er en mega forringelse af et system som fungerede upåklageligt!!

Inkompetente og uhjælpsomme ansatte hos Mit uddannelseskort!

Kan godt lide at man i denne rubrik skal anmelde deres service niveau- Hvilken service??!! Deres side fungerer ikke optimalt, man kan ikke komme gennem på telefon til dem, når man skriver mails til dem vil de ikke hjælpe og skyder alt skyld enten på kortindehaveren eller DSB. Jeg har aldrig før oplevet så dårlig behandling og forstår virkelig ikke hvorfor de får lov til at kører videre på denne måde.

Øv.

Jeg har oplevet at få annulleret et Hypercard, samme dag som betalingen fandt sted. Jeg var selv nød til at tage kontakt til DSB da jeg endnu ikke havde modtaget mit kort, for at opdage at bestillingen var annulleret. Det burde være ligetil: Havde man ikke betalt / havde DSB ikke modtaget pengene, burde man få en notifikation, så man ikke venter i blinde på et kort som ikke ankommer.

Jeg har oplevet problemer med hjemmesiden og DSB med hensyn til bestilling af diverse transportkort, hvor jeg har undret mig; Hvorfor er hjemmesiden ikke enklere? Hvorfor tager det en krig at komme igennem til den rigtige når man henvender sig telefonisk? Og hvorfor er det så besværligt at henvende sig skrifteligt?

For dårligt!

Det nye skifte fra periodekort til uddannelseskort har simpelthent været for ringe. For det første skal man bestille kortet 14 dage i forvejen, hvor man før kunne få lavet det på dagen.
Og nu sidder jeg i en situation, hvor mit kort ikke er kommet på trods af, at det blev bestilt 20 dage i forvejen. Og vil man gerne have hjælp til at finde sit kort, så henviser SU-styrelsen til DSB og DSB til SU-Styrelsen, der er ingen, som gider og tage ansvar.
Så nu står jeg i en situation, hvor jeg i minimum 3 dage skal købe en billet til toget, hvilket kommer til at løbe op i over 200kr., hvilket er meget når man er udeboende på SU.
Og at få returneret de penge, kan jeg vidst godt skyde en hvid pind efter. Skandaløst!

Lort på lort

Hjemmesiden virker simpelthen ikke til det intenderede formål. Den fryser ofte og virker kun til få browsere. De oplysninger den havde på mig var forældede og det er ikke muligt at ændre sin adresse. Jeg brugte 3 måneder (min sommerferie) på at bestille et månedskort og har sendt utallige mails frem og tilbage med siden, uden at nå frem til en favorabel hjemmeside. Dette er den værste statslige hjemmeside jeg NOGENSINDE har prøvet

Is Mituddannelseskort your company?

Visit Mituddannelseskort