ML Dk reviews

ML Dk reviews

6.3

Virkelig dårlig service!

Normalt har jeg altid været meget glad for at købe min søns vinterovertøj hos beeboo (tidligere ml-dk.dk), og har altid oplevet super kundeservice, men denne gang må jeg indrømme at jeg er umådelig skuffet.

Jeg bestilte i starten af Oktober noget vinterovertøj til min søn, som var på tilbud. Under 14 dage efter, modtager jeg en ny mail fra firmaet, om at der er yderligere 20% på alt nedsat tøj, jeg tænker fedest, men øv jeg lige har købt. Jeg vælger at kontakte firmaet, og hører til om jeg kan opnå denne rabat. I princippet kunne jeg have valgt at sende det modtagne tøj tilbage, og bare bestille nyt til rabatprisen, men jeg vælger at gå den fair vej og kontakte firmaet omkring problematikken.
Jeg modtager ikke rigtig svar på min henvendelse, og må ikke mindre end 5 gange rykke for et svar. Først i starten af November modtager jeg svar på min henvendelse, altså hvor det gode tilbud for længst var udløbet. Her får jeg et rimelig ubrugeligt svar, og skriver venligt tilbage til firmaet, men hører igen intet herfra.
Nu er pengene så trukket på mit kort og jeg står frustreret tilbage, nu er min returfrist jo for længst overskredet, hvilket virker til at være en meget bevist strategi fra firmaets side, og ikke besvare mails i denne sag.

Jeg er utrolig ked af det, for jeg plejer normalt at henvise rigtig mange til at handle på siden, fordi priserne er virkelig gode, og det er tøj i god kvalitet. Men den her sag synes jeg er under al kritik og jeg er enormt ked af situationen. Mildt sagt!

Så bestemt ingen positiv anbefaling fra min side længere. Desværre!

Tøjet lugter af røg! :(

Købte en flyverdragt og en jakke, som begge lugter meget af røg :(

Gode og billige varer. Hurtig levering....og takker for den lille vingummipakke der fulgte med:-)

Super god service!

Jeg havde bestilt en bunke tøj/overtøj, og da pakken kom frem manglede en baby-hue. Skrev og spurgte efter den, og fik mail tilbage om, at den desværre var blevet glemt, og de ville straks sende den. Fik nogle dage senere en mail, hvor de spurgte, om jeg havde modtaget den? For der havde været indbrud i en postbil, og nogle forsendelser var "blevet væk". Jeg havde ikke modtaget huen - så de ville sende en anden hue, da der ikke var flere af den jeg oprindeligt havde bestilt. I dag har jeg så modtaget en pakke med 3 fine huer! Som undskyldning for ventetid og besvær.
Super super fin service, vil klart anbefale dem til alle jeg kender :)

Har aldrig haft problemer ved bestilling af godt og billigt tøj/overtøj til mine børn i netbutikken, og har altid modtaget varerne hurtigt efter bestilling.

Kan åbenbart ikke kontaktes.

Har købt en jakke der er for lille, hjemmesiden henviser til at man skriver en mail når noget skal returneres. Den mail bliver der aldrig svaret på. Jeg prøver at ringe, der er konstant telefonsvare på og denne bliver åbenbart ikke aflyttet.
Må nu prøve at sælge jakken andet sted, da mine penge ellers er tabt.

Hurtig levering, perfekt tilstand

Alt var som håbet. Eneste minus var, at jeg aldrig modtog GLS nr., så jeg kunne følge min pakke.

Ville klart handle der igen :)

hurtig levering

Varer er leveret op til min forventninger. De har meget stort udvalg og billig pris.
det er helt sikker at jeg vil handle hos dem igen.

Kanon service..

Har flere gange handlet på denne netside.. Har altid kun modtaget skønne vare til billige penge..Lynhurtig forsendelse..Takker for super handel..

BEDSTE PRIS OG HURTIG LEVERING!

Bestilte mandag morgen et par Celavi termostøvler (sat ned fra 329kr til 200kr) til min søn, og allerede 1 time efter fik jeg en mail om, at nu var min bestilling pakket og sendt af sted. Næste morgen, landede pakken hos mig! SÅDAN!!! Både en virkelig god pris, og en yderst hurtig ekspedition / levering.

Rigtigt tilfreds og god service!

Kan varmt anbefale www.ml-dk.dk
Bestilte lørdag d. 1 september 2012 kl. 20 en flyverdragt samt en savlesmæk, fik med det samme en ordre bekræftelse på mail. Søndag fik jeg en mail om at det var sendt afsted. Og idag mandag har jeg modtaget det med posten. Str. passer og er fuldt ud tilfreds. Synes det er god og hurtigt service taget betragtning jeg bestilte en weekend. :)

Hurtig og god service

Købte et sæt Abeko regntøj, som blev leveret straks. Det viste sig desværre at være for småt, men blev nemt byttet til et større sæt. Firmaet ringede til mig om aftenen for info - fin service.

OK handel

Har bestilt overtøj og gummistøvler to gange nu. Begge gange hurtig bestilling og levering. Det er enormt billig, så jeg forventer ikke at kvaliteten er imponerende, men både flyverdragt og gummistøvler har holdt fint, regntøj bruger vi dog kun som reserve, så ved ikke hvordan kvaliteten er. Eneste minus, sidste gang var regntøjet forkert størrelse, havde bestilt 116-122, men fik en størrelse mindre. Regntøjet passede dog alligevel, så jeg prøvede ikke at bytte det. Bestiller nok overtøj derfra igen!

Billige varer og lyn-levering!

Har nu 3 gange handlet hos ML, og har alle gange været yderst tilfreds.
Anbefaler deres flyverdragter, som er rigtige gode dragter, til billige penge.
Super hurtig levering.

Billigt børnetøj - hurtig levering

Man kan være rigtig heldig at finde godt børnetøj på denne side - jeg har fx købt flyderdragt og uldtøj til børnene her. Leveringen er superhurtig - nærmest dag-til-dag, og så kan man betale med forbrugsforeningskortet, hvis man har sådan et.

Fremragende!

Jeg fandt tilfældigt deres hjemmeside fornyligt, da jeg sad og kiggede efter vintertøj til mit barn.

Jeg fandt en vare, som i øvrigt kostede det halve af hvad jeg efter et hurtigt søg kunne finde i andre netbutikker, og et par luffer, også voldsomt meget billigere end andre steder, som jeg bestilte.

Fik med det samme en ordrebekræftelse og et par timer senere en mail med oplysning om, at varen var sendt afsted! Dagen efter kom pakken. Desværre viste det sig, at jeg havde fået tilsendt en størrelse større end bestilt. Jeg prøvede den på mit barn, men den var for stor.

Jeg skrev derefter en mail og bad om at få tilsendt det bestilte samt en returseddel til returnering af det modtagne. Efter et par timer fik jeg en mail med beklagelse og bekræftelse på, at varen samt returpose ville blive sendt samme dag.

Dagen efter modtog jeg både den rigtige vare og en returpose med porto! Det synes jeg altså bare i den grad er service!

Selvom der gik en ekstra dag, før jeg fik min vare, så var det bare en rigtig god oplevelse.

Måske virker deres hjemmeside lidt forældet ved første øjekast, men jeg synes faktisk, den virker meget troværdig og seriøs. Der er lagt vægt på at præsentere varerne fremfor at præsentere hjemmesiden.

Anbefalinger herfra.

Billigt

billigt, hurtigt, mange varer...men ikke alle varer er "moderne".
Har købt jeans til sønnen a 30 kr stk. De er ok, men ikke specielt smarte. Og et par af dem svarede ikke i størrelsen. Men for prisen gad ikke at rode. Til gengæld andre ting var smarte og af god kvalitet.
Vil handle igen.

fine varer til pengene;)

har købt igennem dem to gange været tilfredse begge gange thums up;)

Billige vare og god service

Jeg har handlet hos Markedspladsen flere gange uden problemer, og med super hurtig forsendelse (som regel modtager man pakken dagen efter). De varer jeg har bestilt, har aldrig været udsolgt, med undtagelse af sidste gang jeg bestilte. Der skrev de det så i min ordrebekræftelse, at varen var blevet udsolgt. Jeg skrev til dem og fik hurtigt svar (flere gange, da jeg skulle ha' oplyst nogle mål), og fik en anden vare (samme slags) til samme pris, som den der var udsolgt, til trods for at den 'nye' vare var dyrere.

Så super service og lækre vare til en god pris!

OK varer, men regn ikke med respons

Jeg havde bestilt et par flyverdragter via ml-dk.dk men kom så i tvivl om åndbarheden (efter at have læst nogle testes hvor cordura dumpede http://sondagsavisen.dk/multimedie/42769109.pdf ). Jeg fik ikke svar fra ml-dk.dk, men derimod en ordrebekræftelse på det bestilte. Jeg modtog varerne få dage senere. Efter 5 dage uden svar, sendte jeg en påmindelse, men har 1 måned senere stadig hørt fra dem. Heldigvis var der svar på at finde på et mærkat på flyverdragterne, som lovede godt (men det var sat fast med sikkerhedsnål på noget som skulle være vandtæt !).

Så alt i alt fine varer til fine priser, men håb på du ikke får brug for deres hjælp !

Is ML Dk your company?

ML Dk Details

Børnetøj, Regntøj, Flyverdrager, Økologisk tøj, Børnemøbler, Combi-vogne er kun noget af det vi tilbyder. Økologiske håndklæder og sengetøj, gaveideer og brugskunst. Udvalget er stort.

Visit ML Dk