MM-Konsol ApS reviews

MM-Konsol ApS reviews

9.2

Super hurtig fin service

Varen var inponerende helt igennem træ og rigtig sjov at samle køb det bare.

Super levering

De holder hvad de lover :-)

Pålidelig.

Har handlet der i ny og næ. Altid hurtig levering og det er for mig det vigtigste ved net handel.

Fin og hurtig betjening

Jeg bestilte et R4 kort til min Nintendo og fandt det i postkassen to dage senere.

Havde efterfølgende et par spørgsmål vedrørende varen, som jeg sendte til firmaet via mail - fik svar inden for 20 min, så jeg synes bestemt at der er fart på når det gælder service.

Er godt tilfreds med hele forløbet og handler der gerne igen.

Perfekt!

Bestilling torsdag - levering fredag!

Nem betjening og hurtig levering samt gode priser.

Generelt rigtig gode priser - men tjek også superprice.dk som har nogenlunde samme sortiment, og ofte har lidt skarpere priser!

seriøst firma

jeg har lige købt et el- løbehjul til mit barnebarn og har ved flere lejligheder handlet med firmaet, og det er altid som lovet, både hvad angår levering og produkterne, så jeg er meget tilfreds med at handle her

Super fin service og lynhurtig levering.

Bestilte fredag eftermiddag, og næste formiddag bankede posten på med varen. Kunne ikke være bedre.

Super leveringsprofil

Varen kom efter 2 dage, meget fin betjening og super at man ikke skal betale porto; som ofte kan udgøre næsten 50% af varens pris:

Har fået en god service

Havde købt en lille motorcykel hvor lyden gik i stykker efter to dage,men da vi bor ca. 60 km fra MM konsol kørte vi tilbage til firmaet.
Vi havde i mellemtiden fortrudt købet og ville hellere have en jeep,og på trods af at jeg havde samlet motorcyklen og drengen havde brugt den kunne vi godt bytte til en jeep.
Den er godt nok meget spinkel og skruet sammen med små skruer i plast,så det er ikke en man løfter i.men til en pris på 1500 kr kan man vel ikke forvente mere.
MVH Johnni

Kina bras som ikke virker

Købte for to år siden et løbehjul til kr. 899,- (mens MM-Konsol boede på den tidligere adresse). Der var en fejl i batteriet og kom aldrig til at virke. Imellemtiden er virksomheden blevet rost på Trustpilot. Så vi vovede i denne uge at handle med dem igen. Denne gang en DirtBike/Motorcrosser i fødselsdagsgave til min 11 årige søn - Den dyrere udgave til kr. 2.999,- (på tilbud). Endnu en gang fejl i batteriet. Fakta: Et meget skuffet fødselsdagsbarn, og jeg kr. 3.000,- fattigere. En masse bøvl med at få transporteret den defekte vare frem og tilbage. Og formentlig endnu en gang uden udsigt til nogensinde at få en funktionsduelig vare fra MM-konsol.
Kan desværre kun fraråde at købe deres produkter.
MM-Konsol.dk

Reply from MM-Konsol.dk

Update: Kan forstå på vores værksted at du havde været uheldig at modtage et defekt produkt, men at du har fået ombyttet produktet til en testet og samlet elektronisk Dirt Bike. Håber du er tilfreds med vores service i denne forbindelse og produktet nu.

Hej,

Jeg beklager rigtig meget dine oplevelser og vi vil selvfølgelig hjælpe dig så du får et funktionelt kvalitets produkt. Og vi yder selvfølgelig 2 års garanti og har fuld returret på vores produkter.
Kan desværre ikke finde dine kontakt detaljer på det angivet ordrenummer, men send en email til salg@mm-konsol.dk og vores mekaniker vil kontakte dig snarest, så vi kan få løst problemet. Vi lever af glade kunder og bruger meget tid på kvalitetskontrol af vores produkter, hvis det er vores Dirt Bike 500W du har købt - er kvaliteten normalt helt i orden.
Du kan selvfølgelig have været uheldigt eller en mindre brugerfejl der forsager fejlen, men dette kan en af vores mekanikere hjælpe med. Tvivler på at det er en batteri fejl, batterifejl opleves typisk først når batterierne er slidt ned. Samme gælder for vores EL Løbehjul 120W, som efter vores klare opfattelse er de bedste i Danmark i det prisleje(og benyttes af tusindvis i Danmark).

Thomas
MM-Konsol ApS

Kunne ikke være bedre!

Jeg fik det jeg bestilte en dag før ventet!!

hurtigt og let

det var let at finde det jeg skulle bruge og det tog ikke lang tid før det var her

Hurtig levering når vare er på lager.

Den vare jeg bestilte var på lager og jeg havde den med posten næste dag. Jeg kan kun anbefale MM konsol

hurtig levering, og de ved hvad de laver

hurtig levering, og de ved hvad de laver

Varen kom som der stod på hjemmesiden

Hurtig og korrekt levering

Hurtig og korrekt levering og så var fragten gratis selv om det blot var en ting til omkring 100 kr jeg bestilte

Perfekt!

Billigt og hurtig levering!

service ok pris kvalitet hænger sammen.

Go service. Kvaliteten, på cyklen, kunne være bedre. Men pris og kvalitet hænger sammen. Der er meget udstyr. Har ikke fortrudt at at jeg købte cyklen

Hurtigt og effektivt

Jeg har lige købt en ekstra controller til min PS3.
Den koster under det halve af en original og virker perfekt.
Hurtig og ukompliceret.

MM-Konsol.dk Details

MM-Konsol.dk - Din Specialist i alt til Playstation, Xbox, Wii og bootchip!. Vi har været i branchen siden 1998.

Visit MM-Konsol ApS

Write to: salg@mm-konsol.dk
We live here: Alfarvejen 57, Osted
4320 Lejre

Entertainment

Children's Toy

90 dages bytteservice og fuld garanti

Køb gaver i god tid med den nye bytteservice

• 90 dages bytteservice
  • Fuld garanti & returret
  • Bestil inden kl. 16 og vi afsender varen samme hverdag
  • Eget stort lager med mulighed for afhentning
  • Dansk Telefon Hotline