MM-Vision A/S reviews

MM-Vision A/S reviews

9.1

super

Kan varmt anbefale butikken. Har før købt pc'er og andet og der har altid været god betjening.

Super!

Jeg bestilte en trådløs Logitech M560. Jeg var meget tilfreds med hastigheden på leveringen. Musen blev sendt samme dag eftersom jeg havde bestilt den inden kl. 16. Bestilte den en fredag, og om mandagen kunne jeg tage den i brug. Oveni det var musen billigere her end hos andre forhandlere. Da min kæreste har haft en lignende god oplevelse med hans køb af ny computer, vil jeg helt klart anbefale MM-Vision :)

Hurtig levering, men...

Købte en erstatningsstrømforsyning til min 2½ år gamle Vision bærbar. Ledningen på den gamle var nemlig totalt krakeleret på stykket mellem strømforsyningen og computeren. Efter et års tid hvor det bare var blevet værre og værre, var det nu så slemt at der var hul helt ind til strømlederne, som derfor også var begyndt at slå gnister.
Der har ingen problemer været med ledningen fra strømforsyning til stikkontakt - det er kun det andet stykke, hvor ledningen ganske enkelt er i elendig kvalitet.

Derfor blev jeg nødt til at købe en dyr erstatning, som desværre tilsyneladende er nøjagtig identisk med den første, så man frygter jo det sker igen.

Selve købet forløb dog fint, og jeg er også super tilfreds med min bærbar, men skuffende at strømforsyningen er i så dårlig kvalitet, at man er tvunget ud og bruge 700,- på en ny efter 2½ år.

hurtigt og effektivt!

Det kan ikke gøres bedre!
Havde det dagen efter jeg havde bestilt.
Og jeg fik effektiv og venlig hjælp da jeg ringede og havde et par spørgsmål.

God vejledning og meget fint service, de ved hvad de snakker om . Kan varmt anbefale dem.

Carl Andersen

Fair pris og fornuftig computer

Jeg købte i maj 2012 en bærbar computer gennem MM-Vision da de havde den computer, der opfyldte flest af mine kriterier inden for en fornuftig prisgrænse.

Der er nu gået næsten 2 år siden mit køb og computeren har kørt upåklageligt sidenhen.

Både levering og eventuelle spørgsmål ang. computeren siden køb blev hurtig besvaret og support ydet.

Ganske fornuftigt salg og behandling efterfølgende.

Hurtig levering og en fair pris

Kompetent firma, hurtig levering til en fair pris

Fik computer på under 24 timer

Var på udkig efter ny computer og valgte en Lenovo s400, og hos MM-vision var den 500 kr. billigere end alle andre steder. Der stod dog på hjemmesiden at der var 99 dages leveringstid på den(?), hvilket virkede mærkeligt, men et par dage efter var der kun 3 dages leveringstid, så jeg skyndte mig at bestille. Bestilte omkring kl. 15 en torsdag, og dagen efter kunne jeg hente den i min pakkeshop kl. ca 11.
Hurtigt og nemt, vil klart anbefalde dem.

Altid professionelt AAA+++

har ofte handlet hos MM og er altid rigtigt godt tilfreds
Her havde jeg brug for support og også her topprofessionel behandling

Perfekt service og levering

Købte en ssd disk og søgte vejledning og størrelse samt vedr. installation af Windows og fik både hurtig og nyttigt information om begge dele. Fik leveret disken dagen efter bestillingen og PC'en fungerer til UG. STOR TAK til MM-Vision for dét.

God service til varen er afsendt og leveret.

Jeg har netop købt en Game Green med lidt upgrades på - eks: deres meget roste kabinet som skulle gøre det hele endnu mere stille og den er rost til skyerne for at være stille bare med oprindeligt kabinet.

Jeg modtager varen - pakker den ud og begynder at starte den op - kassen fra motherboard er tapet fast på kassen, så jeg installere naturligvis den cd der er med, for at kunne styrer asus bundkortet optimalt - efter det, så står maskine bare og cycler - genstarter - crasher (windows 8.1) - efter mange gange, beder jeg maskinen om at starte forfra mht. bruger i windows, og efter det og så utilities fra asus hjemmeside istedet, så virker det.

MEN usb3 stik i fronten virker ikke - det er dødt - jeg skriver til MM vision med det samme - modtager svar anden arbejdsdag efter (virkeligt langsomt ifg. min mening) - og det er som "frygtet" en bortforklaring om det stik nok er faldet af under transport. - det var det så ikke - imellem tiden havde jeg åbnet den og løsnet kablet som sad fast sammen med andre kabler - og sat det hvor det skulle sidde og nu virkede den så.

MEN den var alt andet end stille - på trods af jeg fik svaret "der er ingen grund til at installere noget ekstra - bare ved windows, så er den optimal" - det er jo direkte løgn - Windows 8.1 styrer ikke blæserne på nogen måde - og den står standard lige på en grænse, som gør den er stille og småhyler (blæser der spinner op) - og står og skifter imellem de 2 - og det er korrekt at beskrive som en hylen - det skriver jeg så til MM Vision - om formiddagen - samme eftermiddag gider jeg ikke vente på svar, roder mig ud i at udforske Asus util. som jeg har installeret - og finder et sted at rykke grænsen lidt op for hvornår den spinner op til næste trin og NU har jeg så en meget stille pc - men der er en verden til forskel fra den som kom ud af kassen og til den som står stille nu - tweaket med asus program.

Så jeg er ikke imponeret over "support" svar - usb3 var bare en dårlig undskyldning - kablet kunne aldrig falde af under transport medmindre hele computeren blev mast (og ledningen sad fast til andre - et stykke fra hvor det skulle sidde fast)

Plus svartiden på 2 arbejdsdage virker lidt ringe når nu svar man får er så "standard" / "overfladiske"

Og det er direkte flabet at påstå den er optimal bare ved windows 8.1 - maskinen siger det halve nu kontra "out of the box" - bare ved asus software og opsætning af det.

Varen i helhed virker som rigtigt godt produkt - forvent bare ikke for meget support - vil nok mest anbefale denne butik til folk der allerede ved hvad de laver på en pc. (eller har nogen meget tæt på som ved det)

Imponerende!

For et halvt år siden købte jeg for første gang en bærbar fra mm-vision. Jeg ville vente med at skrive anmeldelsen her på Trustpilot til jeg havde fået prøvet computeren igennem.
Der har ganske simpelt ikke været en eneste ting at sætte fingeren på gennem forløbet, ej heller med brugen af computeren. Jeg har den bedste computer jeg nogensinde har haft, og har kun haft gode oplevelser med købet og kundeservice.

Hatten af for mm-vision.

Bestil, vent... èn dag, to dage, måske tre...? Bum! Modtag. Dejligt. Der skal jeg da handle igen. Tak!

Jeg synes MM-vision's personale er venlige og professionelle. Ingen dikkedarer der du.

El Barsko er tilfreds.

Har købt flere PCere, og andet hos, MM-Vision, sidst en Skærm.
Har altid modtaget, hvad jeg har bestilt, ret hurtigt, og problemfrit.
El Barsko

Gode priser, god kvalitet, hurtig levering og ikke mindst god service

I forbindelse med opgradering af en ældre PC kontaktede jeg salg på email, hvor jeg fik rigtig god og kompetent vejledning fra Casper Vand-Carlsen.

Jeg bestilte efterfølgende ny strømforsyning og grafikkort, som var billigere end hos feks. ProShop og andre konkurrerende butikker.

Dette er ikke min første handel hos MM-Vision og derfor kan jeg af erfaring sige, at MM-Vision har rigtig god kundeservice. Det er faktisk imponerende, at de kan levere så god service sammen med så stærke priser.

En klar anbefaling herfra til at handle hos MM-Vision.

Alletiders forretning god service hurtig forsendelse

Jeg kan kun anbefale denne sælger på det bedste,
hilsen Ole.

Godt

Købt 2 computere der igennem tiden. Alt har virket, så har aldrig haft kontakt med kundeservice om RMA kun andre små ting.

Som altid godt

Altid super service og levering

Very Satisfactory

My order arrived in 2 days as expected. I highly recommend MM-Vision as an online shop.

Rask levering og proff hjelp

Jeg har nå kjøpt en computer og diverse tileggsutstyr via mmvision, og hver gang har de vært behjelpelige og hurtige til å levere. Jeg anbefaler dem på det sterkeste.

MM-Vision A/S Support

Om virksomheden

MM-Vision A/S er danmarks største systembygger af computere, Workstations, servere og notebooks. MM-Vision har direkte salg til både erhverv og private via internetsalg og butik. MM-Vision har eksisteret siden 1999 og VisionComputere er ofte kåret som testvindere. MM-Vision har også været årets Microsoft Partner.

Visit MM-Vision A/S

Write to: salg@mm-vision.dk