MM-Vision A/S reviews

MM-Vision A/S reviews

9.1

Rask levering og proff hjelp

Jeg har nå kjøpt en computer og diverse tileggsutstyr via mmvision, og hver gang har de vært behjelpelige og hurtige til å levere. Jeg anbefaler dem på det sterkeste.

Billigt, nemt og hurtigt!

Bestilte en ny bærbar, og kunne hente den blot to dage efter hos den lokale boghandler. Den var billig, men fungere uden en klage! Kan klart anbefales.

Ikke særlig tilfreds.

Jeg har ligesom 'Kimse' købt min laptop fra MM-vision, jeg har købt en Vision B-Series B3458 14'' Business (UltraThin), til 7658.-
Jeg havde ikke lige regnet med denne kvalitet, og har PRÆCIS samme problem som 'kimse' som skriver følgende:

"Fin service og hurtig afsendelse af orderen

Rent hardware spec. mæssigt fejler computeren ingenting og det virker umiddelbart som om kølingen er dimensioneret til hardwaren

Desværre er jeg lidt skuffet over selve kabinettet laptoppen er bygget i, som føles meget billigt og plastik agtigt, især touchpaden er dårlig, og knapperne i bagpanelet er virkelig ringe, man skal ofte trykke flere gange, for at få den til at tænde, da man ikke rigtig kan mærke om man har trykket knappen i bund.

Højtalerne ligger i bagpanelet under skærmen, dvs hvis man lukker låget på laptoppen, forringes lydkvaliteten væsentligt, som i forvejen ikke er særlig god.

Og så blev computeren leveret med en defekt pixel i skærmen, burde dette ikke være fanget i test fasen af laptoppen?

Det bliver nok ikke en MM-Vision laptop næste gang."

God service men de har lavet en fejl da de lavede min computer.

God service, de ved faktisk hvad de skriver/snakker om, og det er ikke sådan nogle der ikke gider at hjælpe dig. Prisen er også der hvor den skal være, når man ikke selv laver den selvfølgelig... Dog har jeg dog fået en mega nederen fejl ved min computer, og det er simpelthen mit lydkort eller hvad du vil kalde det, det har været itu, ved at bruge det i en måned:( Ellers 5 stjerner helt klart.

Professionel butik med gode priser og service

Bestilte en række varer til en god konkurrencedygtig pris. Fik leverancen indenfor forventet leveringstidspunkt i god og sikker indpakning (vigtigt med it).
Vil uden tvivl købe varer i netbutikken igen.

Alt som det skal være

Ringede en torsdag og spurgte om de ville stille en PC til side til mig, også ville jeg hente den dagen efter, det var intet problem og jeg kunne bare komme når som helst.
Da jeg kom dagen efter stod den klar og ventede på mig, computeren virker som den skal og alt er godt :)

Godt som altid

God handel igen. Både pris, service og levering. Har aldrig haft problemer med dem

Jeg kan kun give mine bedste anbefalinger til handler med MM-Vision A/S

super god hjemmeside

nem og overskuelig hjemmeside. Bestilte vare og fik dem allerede dagen efter

Købte en mus, fordi den gamle var gået i stykker. Iflg leveringstiden som der var skrevet, ville der gå 2 til 5 dage, og havde den allerede på 2. dagen. Lækkert når man nu står og mangler den.

Fin og hurtig service, dog skuffet over bygge kvalitet af laptop

Købte en Vision S-Series S4565 15,6" Laptop til kr. 7.395,00

Fin service og hurtig afsendelse af orderen

Også blev computeren leveret med en defekt pixel i skærmen, burde dette ikke være fanget i test fasen af laptoppen?

Til Linux brugere:
Denne laptop fungere fint med Linux, dog kræves det ekstra boot parametre, for at få Intel Haswell grafikken til at virke, samt Bumblebee for at få understøttelse for Nvidia Optimus

Til Windows 7 brugere:
Ikke alle nødvendige driveres leveres eller leveres "broken" på den vedlagte driver cd-rom

Det bliver nok ikke en MM-Vision laptop næste gang.

Pålideligt problemfrit og kvik levering

Købte vision gamer computer ved nethandel.
Så god dialog både pr mail og tlf.
Super kunde-pleje.
Enormt hurtig levering.
Produkt akkurat som beskrevet.
Jeg skal også købe min næste Pc hos mm-vision.

Jeg købte 2 computer hos mm-vision. der var desværre en defekt blæser og nogle tvivlsspørgsmål ved min leverance. Blæseren blev byttet uden at der blev stillet yderligere spørgsmål. Mine tvivlsspørgsmål blev besvaret, og oveni fik jeg 2 windows 8 dvdér med uden ekstra omkostninger.
Jeg kan varmt anbefale mm-vision hvis man ønsker at handle et sted hvor delene er begrænset, men nøje udvalgt og en ekstra god service efterfølgende.

De holder hvad de lover!

Jeg bestilte en lader hos dem torsdag og modtog den fredag. Super hurtig levering og så virker det bare!

Nemt at finde varen og så til en rigtig god pris.

Nemt at finde varen og så til en rigtig god pris. Jeg havde behov for nyt tastatur og mur i et samlet sæt og fandt den ønskede Logitech model til ca. 100 kr. mindre end andre butikker.

Og sædvanlig hurtig MM-Vision levering.

Super som altid

De leverer bare varen som altid, kanon service.

Ingen slinger i valsen

Det hele foregik smertefrit. Bestilling, leveringen gik fint, og produktet virker som det skal. Og priserne på nogen produkter er rigtig fornuftige.

100 % tilfreds

Altid hurtig levering

super

Super godt og hurtigt overblik.

MM-Vision A/S Support

Om virksomheden

MM-Vision A/S er danmarks største systembygger af computere, Workstations, servere og notebooks. MM-Vision har direkte salg til både erhverv og private via internetsalg og butik. MM-Vision har eksisteret siden 1999 og VisionComputere er ofte kåret som testvindere. MM-Vision har også været årets Microsoft Partner.

Visit MM-Vision A/S

Write to: salg@mm-vision.dk