Mmsport reviews

Mmsport reviews

5.7

Super betjening

Da jeg er den helt store Real Madrid fan har jeg flere gange købt Real Madrid ting hos mmsport. Varende er altid kommet hurtigt og aldrig fejlet noget. Det gælder både min hjemmebane trøje, samt mine halstørklæder og min hue...

Super betjening :-)

Kanon hurtig levering.

Besilte shorts, strømper og støvler til min søn. Den morgen jeg får mailen om at pakken er afsendt, kommer posten med pakken samme dag. Alt er som det skal være og jeg har anbefalet mmsport til andre.
Og en sidste ting. skal jeg sige noget negativt, så er det måske dem som synes det går for langsomt, lad være med at bestille i sidste øjeblik.. hvor svært kan det være ;O))

Super tilfreds!

Modtog min real madrid trøje dagen efter bestillingen var foretaget. super hurtig levering og trøjen var af forventet kvalitet, intet negativt at indvende. Bestemt en anbefalelsesværdig netshop!

Super pris, hurtig levering og god service

Overskriften siger det hele.
Bestilte fodboldstøvler i weekenden. Afsendt mandag - levering med Post Danmark om tirsdagen.
Fik i farten skrevet fejl i leveringsadressen, men MM Sport bekræftede at de efterfølgende havde fået min mail og rettet adressen inden pakken blev afsendt.

Topp service!

Bestilte en skjorte fra forrige sesong, mottok en for årets sesong. Sendte mail til kundeservice som svarte umiddelbart (bare et par minutter). De beklaget hendelsen og var meget hjelpsomme! Jeg endte opp med å beholde skjorten siden jeg var veldig fornøyd med produktet som jeg fikk, og bestilte heller den egentlige skjorten en gang til med en annen print:) Topp, genuint produkt, med fint utført player size lextra/senscilia print. Kan absolutt anbefales for norske kjøpere (oss fjeldaber:p).

Fem stjerner

Bestilte onsdag aften en Barcelona-trøje og allerede i dag fredag dukkede den op. Hurtig levering, gode priser samt god service giver topkarakter.

Hurtig levering, god pris

Dag til dag levering og ubetydeligt dyrere end at købe direkte gennem klubben. Meget mere kan man ikke kræve.

God hjemmeside at handle på.

Nem hjemmeside at finde rundt i. Hurtig levering.

God bytteordning

Jeg have købt et par barca-t-shirts til min søn, de var desværre for små...
Ingen problem - selvom de var blevet forsynet med vores egne ønsker om rygnumre og navne blev der - mens jeg ventede - produceret 2 nye - UDEN BEREGNING!!!
Det var da service!

Perfekt, gør det til en fornøjelse at handle online...

Sad og kiggede fodbold trøjer en søndag aften og besluttede mig for at bestille to stk hjem.

De kom allerede om tirsdagen, bravo!

Desuden er der også altid en masse fine tilbud på diverse ting og sager...

5 stjerner for lyn lervering og bredt udvalg.

Laaaaaaang leveringstid selv om varen "er på lager"

Vi bestilte for en måned siden en fodboldtrøje til junior. Den er stadigvæk ikke kommet - firmaet har oplyst, at der er problemer med print til trøjen. Hvorfor står der så på Deres hjemmeside at varen er på lager og levering er 3-5 hverdage. Bare ikke godt nok. Et godt råd - ring og forhør dig om levering INDEN du bestiller

Flot Flot service og lyn hurtig levering !!

Bestilte fodboldsko som fødselsdagsgave til et barnebarn !
Bestilte torsdag aften - spurgte til dem fredag - de blev leveret lørdag morgen ! Super flink og hjælpsom betjening !

Fin Fin service !! Kanon hurtig levering !

Bestilte fødselsdagsgave til barnebarn torsdag aften - tjekkede op pr tlf. fredag varen blev leveret lørdag formiddag ! Super høflig betjening !!!

Fremragende sted af handle

Rigtig god service!
Havde mange spørgsmål til virksomheden, og fik fuldt tilfredsstillende svar på alle spørgsmål - selv klokken 19 om aftenen. Derudover var der ingen problemer med handlen.

Kan fuldt ud anbefale mmsport.dk til andre!

Fremragende service og hurtig levering

Jeg bestilte en Liverpool trøje, og den ankom næste dag..
Hurtig og god levering, selvom virksomheden MMsport, ligger i den anden ende af landet end hvor jeg bor!
Så jeg er godt tilfreds med MMsport's service!

Elendig service og ødelagt julegave !!

Manchester United trøjen - min søns julegave - blev fuldstændig ødelagt, da man fra MM Sport valgte at sætte ærmemærker på selvom klubbens originale shop i England ikke sætter disse på børnetrøjer. jf. skrivelse: Unfortunately we are unable to fit the Premier League badges onto the new Kids shirt and therefore we are unable to offer this option this season. Please accept my apologies for any inconvenience caused. Kind Regards Megan Wood, Customer Services
Dette gjorde ikke indtryk på MMSport, som nægtede at bytte den ødelagte trøje, som kostede 670 kroner. Endvidere har det været en gennemgående skrækkelig oplevelse at forsøge at kommunikere med shoppen. Her handler vi ALDRIG mere. Leveringstiden også alt for lang og der bliver ikke svaret ordentligt på ens henvendelser. Elendig service. :-(

Nem og god behandling. Varene kommer forholdsvis hurtig til modtageren.

Købte en A.C. Milan hjemmebane trøje (M).
-Nem at komme igennem hjemmesiden.
-Super vare og behandling.

Fin serivice

Lidt dyrt for forsendelse og heller ikke de billigste med varene, men godt udvalg, fint site og god betjening

Prisen for levering

Kunne godt tænke mig at fragtprisen vises med det samme i indkøbskurven...

Britt

Fin side og service

Man får hvad man fortjener hos MMsport. Kan anbefales.

Lone

MM Sport Details

Officielle fodboldtrøjer med navn og nummer tryk fra Liverpool, Real Madrid etc. fodboldstøvler fra Nike og Adidas.

Visit Mmsport

Write to: info@mmsport.dk