Moana reviews

Moana reviews

8.1

Et trygt sted at handle...

Jeg købte en taske onsdag, og den blev allerede leveret torsdag. En rigtig fin handel. Ingen problemer. Sælger havde endda lagt en lille gave ved...

Det er ikke sidste gang jeg handler der...

Service udover det sædvanlige:)

Jeg kan kun være yderst tilfreds med Moana.dk. Jeg bestilte et par hjemmesko som var nedsatte+blev sendt fragtfrit, og var i tvivl om størrelsen. Jeg fik simpelthen sød service udover hvad man kan forlange, når butikken næsten intet tjener på skoene. Her vil jeg helt sikkert handle igen:)

God service og flotte varer

Har handlet her flere gange og har kun haft meget positive oplevelser. God kundeservice, med hurtige svar. Hurtig forsendelse og kanonflot indpakning. Flotte varer

En virkelig lækker og unik butik hvor kvaliteten er sat i højsæde.

Is Moana your company?

Moana Details

Moana.dk - Designertøj, tasker og sko til mor og barn. Her har du altid 14 dages returret samt fri fragt ved køb for over 995 DKR.

Visit Moana