Mobielkoopjes.nl reviews

Mobielkoopjes.nl reviews

Excellent
9.6

Uitstekende service

Bestellen ,betalen en de dag erop al in huis. TOP!
Aanrader voor anderen.

Geweldig!

Zondag een hoesje en twee screen protectors besteld, door een actie kreeg ik één screen protector al gratis.
Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling en wanneer hij aankomt.
De dag nadat je bestelling aan gekomen is/had moeten zijn, ontvang je een mail waarin gevraagd wordt of je de bestelling ontvangen hebt en hoe je de service vond.
Nog nooit zo'n mail gehad, zouden meer webshops moeten doen!

Goede kwaliteit voor een goede prijs met een uitstekende service.

Goede kwaliteit voor een goede prijs met een uitstekende service. Uitstekend geholpen na een technisch probleem.

Er zijn geen 10 sterren

's avonds rond 10 uur besteld ,betaald via internet ......
Ontvangstmelding gelijk binnen en wat denkt u......... 's ochtends rond 11 uur ontvangen !!!!!!!!
Nog nooit meegemaakt ............. TOP SERVICE !!!!!!

Perfect!!

Oplader Blackberry kapot. Voor heel weinig geld oplader kunnen vinden met een autolader. Binnen 1 dag in huis. Dus snelle levering!
Kan het iedereen aanraden!! Als ik weer iets nodig heb, kom ik zeker op deze site terug.

Over het algemeen goed, maar veel te duur!

Ik heb hier een hoesje besteld voor mijn Samsung galaxy core plus. Het motto is: voor 16:45 besteld, morgen in huis. Om 16:35 kreeg ik een mail dat de betaling in orde was. Dus ik dacht dat hij de volgende dag pas in huis zou zijn. Dat was helaas niet zo, maar dat neem ik ze niet zo heel kwalijk. Ik heb de bestelling op maandag 24 februari geplaatst, maar ik heb het hoesje pas vandaag binnen. (Op 27 februari 2014.) Dit vind ik best laat. Toen ik het hoesje binnenkreeg, was het plastic wat om het hoesje heen zat, kapot. En het hoesje had hier en daar hele kleine beschadigingen, en stikfoutjes. Ook Past het hoesje maar net over de rand heen, en het scheelt een haar, of de camera word bedekt met het hoesje. Verder lijkt het mij een degelijk hoesje. En ik ben tevens ook netjes te woord gestaan aan de telefoon. Ik vind de prijs 9,25 (incl. verzendskost. en BTW.) erg hoog! Normaal bestel ik mijn hoesjes altijd via miniithebox. Goede kwaliteit voor een hele lage prijs. (Meestal rond de 2 euro.) Maar omdat ze dit hoesje helaas niet in hun assortiment hadden, bestelde ik hem uiteindelijk toch bij mobielkoopjes.nl voor deze prijs. Al met al, een redelijke ervaring. Er zijn betere webshops, maar en zijn ook vele slechtere! Een echte aanrader zou ik het dus niet noemen, maar ook zeker geen afrader.

Goede snelle levering!

Twee keer besteld bij deze webshop. Overzichtelijke website, snelle levering. Vond in mijn bestelling ook nog een nuttig cadeautje! Altijd leuk!

Prima

Ik heb eerst een email gestuurd omdat ik nog wat meer over het product wilde weten. Ik heb daarop diezelfde dag nog antwoord gekregen.
Ook had ik de bestelling binnen 2 werkdagen al in huis.

Silicon hoesje besteld

Eerste maal dat ik bij dit bedrijf bestelde.
Conclusie: een aanrader !!

supersnelle afhandeling en binnen een dag geleverd, wat wil je nog meer...?!?! Stukje aftersales: goed dat jullie dat doen !

M. Ophelders

SNELLE LEVERING

zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding
en een zeer overzichtelijke site!!
ik ben er zeer tevreden over ,.

mvgr albert

PRIMA SERVICE

Prima service. Maandag besteld en dinsdag was het bestelde product binnen. Kreeg nog een mailtje of alles naar wens was.
Super

handig een site met aanbiedingen

handig een site met aanbiedingen voor mobieltjes. dat is wel waar ik naar zoek. top

Perfect

Na bestelling snel geleverd, helaas ging het product kapot. Na gratis terugzenden direct na een paar dagen *KOSTELOOS* een nieuw product ontvangen. Hier kunnen een hoop online webshops wat van leren. Kwaliteit: geef ik een 6 maar de service een 10! wat wil je ook voor zo een prijs..;)

Zeer tevreden!

Geachte

We zijn zeer tevreden. Het artikel is zoals verwacht en de levering was snel. Ik zou mijn vrienden zeker aanraden om te kopen bij jullie.
Ook de oortjes als klein cadeautje waren een leuk extraatje.

Met vriendelijke groeten
Eddy Pardo

henriette

Prima service en snelle levering!

Zeer snelle, en voordelige levering!

Artikel was binnen 24 uur hier afgeleverd, en kreeg er zelfs nog een extratje bij!

Snelle levering

Ik ben zeer tevreden over de levering en over de geleverde artikelen.
Volgende bestelling wordt zeer zeker bij mobielkoopjes.nl gedaan.

Snel een vervangend apparaat na retourzending

Mobielkoopjes.nl heeft zeer snel een vervangend apparaat gestuurd nadat bleek dat bij eerste zending het defect was. Bij een volgende aanschaf van een apparaat, en het zit in het assortiment, kan Mobielkoopjes.nl een volgende opdracht van mij verwachten.

Leuke hoesjes

Mijn hoesje was mooier dan op de foto! Snelle levering, keurig verpakt zodat het door de brievenbus kon!
Zeker een aanrader!!!!

Snelle service en veel aanbod

Na een dag was mijn bestelling al in huis. Keurig verpakt. Er zat zelfs een cadeautje bij een telefoonhoesje.
Via de email werd ik op de hoogte gesteld van mijn status.
Heb al eerder bij mobielkoopjes gekocht en kom zeker weer terug.

Mobielkoopjes Details

Visit Mobielkoopjes.nl