Mobil Guide reviews

Mobil Guide reviews

5.4

SPAMMER!!! Uden opfordring...

Jeg har ALDRIG haft noget med dem at gøre, kontaktet dem på nogen måde eller givet udtryk for interesse i deres produkter og alligevel ligger de og spammer med alt muligt ****!!! Ydermere bruger de afsendernavn magen til min brors (tilfælde?) så første gang åbnede jeg mailen fordi jeg troede at det var fra min bror...
Jeg vil hermed endnu en gang bede Mobil-guide om lade mig være i fred- jeg er ikke interesseret, har aldrig været interesseret og bliver aldrig, aldrig nogensinde interesseret lige meget hvor meget I spammer...

SPAM HELVEDE

Er du først røget i kløerne på dette helvedes sted, så kan man bare ikke komme ud igen. Sender den ene spam mail efter den anden, og prøver man at melde sig fra, ryger du bare ind på en hjemmeside der ikke virker. Umuligt at kontakte dem, endvidere finde kontaktoplysninger på dem nogen steder. De skulle meldes

Is Mobil Guide your company?

Visit Mobil Guide