Mobil Shopping reviews

Mobil Shopping reviews

9.4

Superbilligt og hurtigt leveret

Bestilte batteri til mobiltelefon. Pris 68 kr. Porto 9 kr. TDC butik sagde 300-400 kr. Leveret dagen efter bestilling. Meget flot.

Super priser og hurtig levering.

Købte et org. batteri til en Nokia mobiltelefon til 147,- kr. Jeg spurgte til samme batteri i en TDC butik som ville have 525,- kr. for det. Et firma jeg gerne handler med igen og vil anbefale til andre :-)

Gode priser og professionel service

Bestilte originalt kabel fredag eftermiddag. Får besked 7 min. senere om, at den er sendt. Regner derfor med at modtage kablet lørdag, men posten vælger at forsinke leveringen til om mandagen. Lidt træls når man står og skal bruge kablet hurtigt :-( Men det kan forhandleren ikke klandres for, for den blev afsendt til tiden.
Kunderservice fungerer rigtigt fint og man får hurtigt et rigtigt fyldestgørende og klart svar på sine spørgsmål. Ikke sådan noget med blot at svare i én sætning, men her tages der virkelig tid til kunden og der bruges virkelig tid på at forklare kunden om produkterne og forskellen på disse, hvis man måtte være i tvivl om noget. Man føler virkelig, at der bliver taget hånd om ens forespørgelse og man føler deror ikke, at man bare er "et nummer i køen" som man ellers kan opleve hos mange andre forhandlere. De virker meget professionelle og har bred viden om varerne.
Det eneste der undrede mig ved handlen var, at jeg ikke fik nogen faktura på min handel. Den var ikke med forsendelsen og den kom heller ikke på mail. Men ved en henvendelse til kundeservice, blev denne hurtigt fremsendt pr. mail. De sagde ellers, at den var sendt til mig på et angivet klokkeslet (samme dag ordren blev afsendt), men den belv aldrig modtaget af mig - heller ikke under navnet "Ultimate Trading" som de ellers mente kunne være årsagen. Men de svarede utroligt hurtigt og jeg fik den :-)

Deres varer er tilmed billige og hvis der alligevel skulle være noget med som de ikke er billigst med, så har de også en prisgaranti. Men den blev der ikke brug for, da de var billigst med varen jeg skulle bruge.
Deres portoomkostninger er også utroligt gode. Der tages ikke overpriser således at de også tjener på portoen, men man betaler kun de faktiske omkostninger. Super!

Der er ingen tvivl om, at jeg i Mobil-shopping.dk, har fundet min fremtidige mobiltilbehørs-leverandør :-)

LYN HURTIG

Hej
Bestilte 2 ordre søndag eftermiddag, mandag morgen lå varerne i postkassen, det er sgu hurtigt. De rigtige Nokia varer til langt under halv pris.
Ole

Lynhurtig service.

Perfekt og lynhurtig service. Jeg bestilte et kabel til min mobiltelefon i aftes kl. 18.50, og i dag lå det i postkasse. Sådan!!!
Godt gået, og tak for hurtig service :)

Som en Toyota -112 % i orden.

Købte en Sony Ericsson billader, bestilt sent på dagen, ca ved spisetid.

Dagen efter lå den i min postkasse - sådan !!!

Venlig hilsen Titan

Rod i batterikapacitet

Købte et kompatibelt Nokia 3210 batteri BML-3 ud fra hjemmesidens angivelse af 1500 mAh, som var noget af bedste jeg kunne finde på nettet.
Ved modtagelsen er batteriet mærket 1250 mAh. Dog ved nærmere undersøgelse er batteriet mærket 1400 mAh af producenten.

Det er utilfredsstillende at levere et dårligere produkt, end det man reklamerer med.
Af forskellige grunde har jeg været tvunget til at affinde mig med det leverede produkt fremfor at gå ind i en uvis ombytningsproces, men jeg handler næppe hos dette firma igen.

Kommentar til svar:
Mit kriterium for køb var primært høj kapacitet og ingen problemer, da jeg skulle rejse til en anden del af landet for at hjælpe et ældre, sygt familiemedlem. At prisen så også var god, var en ekstra bonus. Jeg har fuld forståelse for problemer med underleverandører, men min oplevelse af købet er enten 1) manglende kvalitetskontrol ved både varemodtagelse og -afsendelse eller 2) en går-den-så-går-den holdning. Ingen af delene finder jeg acceptabelt. Havde jeg fået en henvendelse fra jer om det opståede problem, så havde den sag været løst.
Mobil-Shopping.dk

Reply from Mobil-Shopping.dk

Hej Jørgen

Må sige at jeg syntes din anmeldelse er ret hård.

Jeg kan se at du ikke har ringet eller skrevet til os, så vi har ikke haft nogen chance for at vide at varen ikke levede op til det oplyste. Eller for at tilbyde dig en anden løsning, så du fik hvad du forventet af få.

Det er beklageligt at batteriet stod oplyst til 1.500 mAh, og så kun er på 1.400 mAh.
Men hos leverandøren står den forsat oplyst til 1.500 mAh, så vi var ikke klar over at den ikke var det mere.
Vi har ikke konstateret at de på deres mærkater på varen har skrevet 1.250 mAh.

Hvis du havde kontakte os, så havde vi tilbudt dig at tage batteriet retur, eller give dig et prisafslag, men vi er som sagt ikke blevet kontaktet af dig, og har derfor ikke haft mulighed for at rette op på fejlen.

Men hvis du tager fat i vores kundeservice, så kan vi tage batteriet retur og få det sendt tilbage på vores regning, så det ikke koster dig noget. Hvis du står og mangler batteriet, så kan vi som sagt også tilbyde dig et afslag i prisen.

Men ring til vores kundeservice på 89 93 78 88 i mellem 8-18, eller skriv på kundeservice@mobil-shopping.dk så vi kan finde ud af noget, til du kan blive tilfreds.

God aften.

Jim Jensen

Salgsansvarlig

Kommentar på svar fra kunden.

Hej igen Jørgen

Som sagt så har vi ikke opdaget fejlen. Så ja du kan godt sige at vores kontrol af varen ikke har været god nok ved modtagelsen og afsendelsen. Det som lageret tjekker er at det er et BML-3 batteri. De åbner ikke varebeskrivelsen og tjekker om der skulle være ændret i mAh i forhold til det vi skriver og det som vi har modtaget.

Det bestilte batterier, har vi haft købt hos vores leverandør i over 6 år, kan jeg se.

Så når de forsat skriver at det er et 1.500 mAh batteri, så tror vi naturligvis på dette.
Vi kan desværre ikke stå og tjekke samtlige lader, batterier osv. når de kommer på lager. Det er ikke muligt at lageret skal tjekke eksempelvis et batteri ved modtagelsen og ved afsendelsen, for at se om de oplysninger vi har fået fra leverandøren er korrekte. Det gør vi først gang vi tager en varer i sortimentet, men ikke når vi modtager et parti for gang nummer 38 på 6 år.

Men som sagt så er du velkommen til at ringe eller skrive til os i dag, og så returnere batteriet, eller få et afslag.

Jim Jensen
Salgsansvarlig

Hurtig og med overskud!

Meget fin og hurtig levering pr. pakkepost og til en meget stærk pris, det gjorde mig meget glad!

Yderligere har der været overskud nok til at putte et stykke forseglet stykke slik i (Maoam Stripes). Dét er overskud! Nok ikke noget man kan forvente hver gang, men det fik mig godt nok til at smile en ekstra gang.

Jeg er udpræget tilfreds med hele oplevelsen. Tak for god service Ultimate-Trading - Mobil-shoping.dk

Med venlig hilsen,
Jes

Imponerende -

Lynhurtig levering! Jeg bestilte et batteri sidst på eftermiddagen en søndag, og havde varen med posten næste dag. Kan klart anbefales!

topkarakter

Til mobil-shopping.
Jeg er meget tilfreds med servicen. Varen kom med det samme og var i orden. Har siden skrevet til jer om et spørgsmål og fik dagen efter et fyldestgørende svar. Tak for den gode oplevelse.
Med venlig hilsen Gregers Petersen.

Det helt utroligt

mobil-shopping.dk har virkelig forstået det at tilfredsstille kunder.

Mandag den. 15/3-2010 kl 10:58 bestilte jeg følgene:
1 x Nokia CP-342 Taske/etui hvid orig. (N-16-01) = 89,00DKK
1 x Nokia 6111 ORIG. sølv bagcover (D-10-03) = 59,00DKK
1 x Nokia Rejselader original AC-4E (GK1) = 27,00DKK

Jeg fik en mail: Ordrebekræftelse.

Samme da kl 14:49 fik jeg en mail: Ordre opdatering (den var nu afsendt)

Næste dag lå den i postkassen.

Det kan bare ikke gøres bedre og hurtigere og de har en utrolig nem hjemmeside hvor man uden problemer kan finde rundt i det man skal bruge, det er så både godt og ondt, for det går hurtigt med at finde det man fra starten stod og manglede, men jeg fandt så lige lidt ekstra, for det var kun en rejselader jeg skulle bruge. (pyt med det)

Jeg har sat mobil-shopping.dk under mine favoritter og jeg vil da forslå andre jeg kender til at kigge forbi siden hvis jeg høre nogen der mangler noget.

Mvh. Lars Hansen

Man tror jo det er løgn...

at man kan få en sådan service i dag! Bestilte en lille ubetydelig dims om eftermiddagen som kommer med posten dagen efter!

Det er den bedste levering, jeg har været ude for på nettet.

Super hurtig :-)

Købte 3 tilbehør til min mobil, sendte ordren kl. 19.10 og wupti dagen efter kl. 11.00 lå tingene i min postkasse. Hurtigere kan det ikke gøres.
Og der var fin tilbagemelding pr. mail mht. afsendelse og faktura.
5 fingre ud af 5 fra mig.

Supert!

Nemt at bestille - hurtig afsendelse og fornuftig pris. Så kan det ikke blive meget bedre :)

Alt i orden

Bestilte søndag eftermiddag og det var der med posten mandag. det har jeg aldrig oplevet før :-)

Sådan skal det gøres !!

Bestilte et mobilbatteri mandag aften, modtog varen tirsdag morgen, samt faktura via email onsdag.
Desuden fin opdatering om ordrestatus via mail. Meger bedre kan det ikke gøres

B2B handel OK

2 stk reservedele til "ørebøf" Bestilt, ordrebekræftelse og betalt mandag, modtaget onsdag, faktura torsdag.
Som Firma er dette optimalt, priser var også i orden.
Jimmy Henriksen, Bogholder

Ingen problemer :)

Så fik jeg min nye oplader til bilen :) Okay pris og leveringstiden var også til at leve med.. selv om den blev bestilt lørdag og leveret Torsdag..

Super repons på mails.

Købte et bluetooth headset, og sendte det retur fordi jeg troede det var defekt. Det viste sig at det var det ikke. Der var virkelig god kontakt via mail, og høflig betjening, selvom jeg var irriteret og insisterede på at headsettet var defekt. Og der var ingen problemer med at få headsettet byttet, da det gik i stykker under postens behandling på vej tilbage fra butikken i første omgang. Det nye headset kom super godt pakket ind

God og hurtig handel - Fuld tilfreds

Jeg bestilte et batteri til min mobiltelefon en søndag. Fik batteriet tirsdag med posten. Jeg synes at Mobil-Shopping.dk er en fornuftig forretning, og jeg valgte dem blandet andet fordi de havde en god rating på Trustpilot.dk.

Mobil-Shopping.dk Details

Mobil-Shopping.dk – Alt i Mobiltilbehør spar op til 60% og prisgaranti på alle varer. Vi har alt til Nokia, SonyEricsson, Samsung, iPhone, LG, Siemens m.fl.

Visit Mobil Shopping

We live here: Rughøjvej 97