www.mobilesale.dk reviews

www.mobilesale.dk reviews

8.1

Kan ikke få fat i dem...

Mobilesale.dk webside siger de har ferielukket indtil 01.08.13, det er i dag den 12.09.13 og når man ringer på telefon nr. 44444774, fortalte manden at de er flyttet fra adressen og ikke er tilgængelige på dette nr. CVR.dk siger at virksomheden stadig er aktiv, men ikke medlem af en kæde, hvor man kan kontakte andre.
Mit problem er at jeg har købt en mobil i maj 2012, som nu er i stykker. Jeg har sendt dem adskillige mails, uden nogen form for tilbagemelding...
Nogen der ved hvordan man kommer i kontakt med dem??

Latterligt

Købte 2 Xperia Play telefoner herfra. Den ene gik i stykker for en måneds tid siden. På kvitteringen er der dog kun opgivet IMEI-nummer for den ene af telefonerne (som selvfølgelig er den der virker). Den defekte telefon er stadig under sin reklamation, men siden jeg ikke har en kvittering med dens IMEI-nummer, har jeg ikke noget bevis for at jeg har købt den.

Der er ingen kontakt til firmaet på nogen måde. Det tætteste man kan komme er at gå til deres rep. butik på amagerbro, men de kan ikke anskaffe en rigtig kvittering.

Så jah, jeg er på spanden pga. denne mildt retarderede virksomhed ikke kan lave en ordentlig kvittering.

FØJ FØJ FØJ!!!

Jeg købte mobilen i okt. 2012 og den har nu været til reparation 2 gange og er nu i stykker med samme fejl for 3. gang men firmaet er flyttet og hjemmesiden nede - sidste gang havde jeg samme problem men ham der har overtaget lokalerne på Amager kunne godt sende den til reparation for mig men heller ikke mere - denne gang ønsker jeg ny mobil og har både været med det offentlige på Amager for at få samme besked som sidst - han kan kun hjælpe med at sende til rep.!
De er flyttet og har ikke opgivet ny adresse. Manden gav mig et nr. til dem hvor den selvfølgelig går på tlf.svarer!
Nu der sendt besked og klage til Nokia Danmark samt deres samarbejdspartner så håber de kan hjælpe mig!
Køb ikke mobil fra små butikker men større kæder hvor du altid ved du kan komme hvis der opstår problemer!!

L....firma

Æv for en suppedas jeg sidder i nu, fordi I svindler og ikke sørger for reparation på trods af (eller måske derfor) garanti. I får absolut kun en stjerne fordi jeg ellers ikke kan få lov at anmelde. 100000000000000000 negative stjerner til jer!

Skandale

Jeg skal have min telefon til service under garanti, men de reagerer hverken på mail eller telefon. Virker lidt suspekt - tror vedkommende bag er svindler!

Elendig, elendig, elendig!

Alle mine alarmklokker burde være gået i gang da jeg modtog telefonen i brudt emballage! Men jeg stod og skulle bruge den her og nu, så gjorde ikke noget ved det...en lille måneds tid efter begyndte problemerne med telefonen og jeg har siden januar (altså snart et halvt år) forsøgt at komme i kontakt med dem, efter flere enten ubesvarede eller undvigende emails. Jeg giver nu op! Svindlere!!!!

hurtig levering, super service

ved udsolgt varer blir man bare ringet op og tilbudt en anden OG bedre erstatning, super service.

Perfekt bestilling

Jeg bestille en telefon - faktura og garanti bevis ankom per mail og efter 2 dage kom telefonen kom - perfekt :-)

Meget meget langsom

Efter 2 dage havde jeg ikke hørt fra dem endnu og på dag 3 ringede og mailede jeg ind og annullerede mit købt , når der står hvor man bestiller at man i løbet af 2 højest 3 dage har det man har bestilt og man kan se det slet ikke er sendt afsted på dag 3 , så symtes jeg ikke det er et sted man kan stole på

Varen afsendet som planlagt og til tiden

Jeg kan anbefale stedet til andre

Manglende info fra virksomheden.

Bestilte ny telefon. Ifølge hjemmesiden havde de den på lager og jeg ville modtage telefonen 1-2 hverdage senere. På hjemmesiden gør de også opmærksom på at hvis de IKKE havde varen alligevel, så ville de selvfølgelig kontakte en. 4 dage efter bestillingen kontakter jeg dem da jeg ikke havde modtaget telefonen, ej heller fået anden info fra dem. De kan ikke rigtig hjælpe på det tidspunkt og beder mig ringe dagen efter. Der kan de så fortælle mig at de slet ikke har den pågældende telefon og ikke ved hvornår de kan få den hjem. Den står dog stadig på deres hjemmeside som om at de har den på lager. Jeg opgiver og får annulleret min ordre. Det skal dog siges, at de medarbejdere jeg talte med var søde og egentlig gerne ville hjælpe men det hjælper jo ikke en det store når de ikke har den vare man skal bruge.

Elendig service og kommunikation

Hvordan denne virksomhed kan have scoret så højt på Trustpilot er hensides min fatteevne.

Jeg bestilte for nogen tid siden en Galaxy Nexus hos dem, som desværre viste sig at være en mandagsmodel: Den låste brugerfladen og genstartede sporadisk af sig selv - endda efter flere (officielle) softwareopdateringer. Typisk tegn på hardwarefejl.

Jeg kontakter butikken via email og får svar fra en kortfattet ordblind der fortæller mig at jeg skal "send den til dem med den mail".

Det gør jeg dog ikke. Jeg er i området flere dage om ugen, og vil hellere aflevere telefonen personligt - hvilket jeg får et kortfattet "OK" til.

Jeg ankommer et par dage efter til hovedsædet, som dog viser sig at være ret almindelig lille telefonbiks af den slags man finder mange af i indre by i København.
Der får jeg at vide at "den email" jo var _min faktura_ og det var _den_ jeg skulle have printet ud.
Det kan de nemlig ikke selv gøre - åbenbart.
.. Selvom jeg havde fakturanummer ...
.. Og IMEI nummer ..

Lettere slukøret forlader jeg biksen for at tage hjem, printe en mail, købe en kasse og sjoske til posthuset.

Der går så nogen uger uden nogen kontakt. Deres RMA system siger at telefonen ikke er modtaget.
Jeg skriver den en mail hvori de undskylder at deres RMA system er "nede".

Et par uger efter kommer _den samme_ telefon tilbage, med _samme fejl_.

Jeg ringer og spørger efter en reperationsrapport, men det kan manden i telefonen ikke liiiige se - for RMA systemet er jo stadig nede.
Han lover at ringe tilbage - hvilket han aldrig gør.
Dagen efter er der igen der tager telefonen, nul ventekø, nu sød receptionist - bare duuut :-|

Efter lidt email-korrespondance (dem svarer de nemlig på i ny og næ), får jeg forklaret dem at jeg ikke ønsker telefonen længere og vil sende den tilbage.

Det gør jeg så. Jeg hører så ikke noget i næsten to måneder hvorefter jeg pludselig får en email om at "Din pakke er afsendt".

De har endnu engang sendt den samme telefon tilbage (dog nu med udskiftet mainboard), på trods af at jeg ret specifikt sagde at jeg ønskede at returnere.

Efter det gav jeg op.
Jeg er egentlig ikke sur eller bitter, jeg undres bare over en sådan fuskerforretning kan få så pæne bedømmelser. Jeg må jo bare have været eksponentielt uheldig.

Fin og problemløs handel.

Forretningen holder hvad den lover.

Fin service - men lidt langsom

Jeg synes at servicen var fin. Den var lidt langsom, da ekspedienten skulle opdatere telefonen til Dansk. Men ellers ingen problemer.

Fejl i levering

Hurtig levering. Bare den forkerte ting. En telefon i stedet for en IPad. Måtte selv køre ind og bytte. Mangler stadig en ny faktura med det rette Imei nr. Det er snart en uge siden. Ret irriterende.

nemt at bestille, lynhurtigt levering

Kan kun anbefale mobilesale varmt, nem og hurtigt at bestille og meget hurtig levering.

DÅRLIG

MEGA dårlig virksomhed ingen skal købe der inde jeg har købe en mobil der inde og send den ind 2 gange til reparation fordi første gang fik de ikke lavet det hele og så modtager jeg den og så er det ikke min mobil så det er en anden imei nummer og en andens telefonnummer så jeg lavede den til fabriksny og så mistede jeg den danske tastetur og det skal JEG betale for at sende den ind så de kan lave den til dansk igen. jeg synses det er deres fejl at de ikke Fjernere alt som er på den og sende mig den rigtig telefon anbefaler aldrig nogen at købe der inde.
det er jo for dårligt at jeg skal gå uden en telefon i 1 måneden af gange fordi det tager så lang tid for dem at lave min telefon. dårlig

alt som lovet og forventet

alt som lovet og forventet

Fint nok og prisen ok, men

leveringstiden var noget for lang

let og betryggende

det ar fint at kunne bestille på nettet -og fik respons på fakturaren, og at varen var til en rimelig pris.Og at den kom med posten til aftalte tid.

www.mobilesale.dk Support

24 / 7 konkurrence dygtige priser

Hos os får du nogle af Danmarks bedste mobilpriser uden abonnement døgnet rundt.

Ingen gebyr eller fragt

udover vores billige priser kommer der ingen gebyr eller fragt oveni prisen.

Top Service

Vi giver alt hvad vi har for at give dig som kunde den bedste købe oplevelse nogensinde. Vi er altid klar på at hjælpe dig på enten vores telefon eller mail

Følg din pakke

På vores hjemmesiden under logoet GLS og Post Danmark, har du muligheden for at følge op på din pakke.

Om virksomheden

Mobilesale ApS har både en fysisk butik og en webshop. Vi sælger mobiltelefoner uden abonnement til nogle af Danmarks skarpeste priser.

Visit www.mobilesale.dk

Write to: info@mobilesale.dk