mobilityshop.dk reviews

mobilityshop.dk reviews

8.3

okay

alting var okay

Hurtig og flot service. Kan kun medgive min varmeste anbefaling.

Hurtig og flot service. Kan kun medgive min varmeste anbefaling.

Meget langsom levering

Bestilte et cover til en IP5 den 1. juli. Rykker den 6. juli pr. mail. Hører intet. Ringer den 8. juli. De har smidt min mail væk ! men lover at jeg modtager det den 11. juli. Det gør jeg så ikke. Har stadig ikke modtaget det, men fået en masse mails med tracking nr. osv. KØB IKKE dette sted.

Uventet lang leveringstid men god service

Varen stod på hjemmesiden som værende på lager men varen kom ikke. Ringede til Mobility shop og fik venlig betjening men med besked om at den først kom over en måned efter.
Fik opringning efter en uge med info om at der blev kortet lidt af ventetiden af.

Generelt er jeg meget tilfreds med købet da varen var klart den billigste på markedet. Der bør dog stå korrekt leveringstid før man bestiller.

Meget billigt og superhurtigt

Mobilitishop.dk leverede varen meget hurtigere end forventet, og til en pris, som lå langt under konkurenterne.

Fanstastisk service

Levering fra dag til dag super.
Desværre var produktet fra TomTom defekt, men no problem returnerede varen fredag havde en ny på bordet om tirsdagen. SÅDAN.!

Defekt

Jeg bestilte et backup batteri til min Samsung telefon, så den kunne holde til at tage billeder på hele min vogntur og stadig have batteri til at ringe hjem når jeg skulle hentes, men da batteriet kom og jeg pakkede det ud stod der bagpå at det var til BlackBerry telefoner. Hmm... Prøvede det dog alligevel og stikket passede fint i min telefon, den ladede bare ikke op. Satte så backup batteriet til opladeren, for det kunne jo være at det ikke var ladet op, og så kan det jo naturligvis ikke overføre strømmen til min telefon, men den viste at batteriet var fuldt opladet. Jeg kontaktede firmaet så hurtigt jeg kunne, for vognturen var lige om hjørnet og skulle jo bruge det. Her fik jeg at vide at batteriet nok var defekt og at de ville sende mig et nyt når de havde fået mit defekte retur. Jeg printede retursedlen og sendte det retur, men endte med at tage på vogntur uden backup batteri og måtte undvære billeder størstedelen af turen for at have strøm nok til at ringe for at blive hentet ved turens ende. Det er uheldigt, men pisse irriterende at produktet ikke virker når man modtager det.

God og hurtig service

Varen blev leveret et par dage efter bestilling, men desværre fik vi en forkert vare, men allerede dagen efter kom den rigtige vare med en returkuvert. Nemt og hurtigt, så rigtig god service.

Langsom levering

Jeg købte den 17. juni 2013 om aftenen.

I ordrebekræftelsen stod følgende:

"Tak for din ordre, vi afsender varerne i løbet af 1-3 arbejdsdage, såfremt lager haves.

HUSK AT VÆRE OPMÆRKSOM PÅ DEN FORVENTEDE LEVERINGSDATO, DER STÅR PÅ VAREN PÅ SHOPPEN!"

På hjemmesiden fremgik, at varen var på lager, og levering blev oplyst til 1-3 arbejdsdage. Alligevel blev varen først sendt den 28. juni 2013, efter ni arbejdsdage, og jeg modtog den så den 1. juli 2013, uden at jeg inden da havde modtaget orientering om, at varen var forsinket.

Fik hvad jeg bestilte.

Jeg bestilte et etui til min samsung G3, det komsom forventet og så ud som beskrevet. Det virkede bare :)

God oplevelse.

Varen kom til tiden. Varen var som forventet.

god service

service helt i top, og hurtig levering

Virkede perfekt

Virkede bare perfekt, varerne kom i løbet af få dage

Nemt og hurtigt

Nem bestilling osv. Hurtig levering og så desuden et tilbud, efter jeg har bestilt. Kan varmt anbefales!

Perfekt som altid :-)

Hurtig og præcis levering til den rigtige pris - og god kundeservice når der er brug for det

Anbefalelsesværdig!

Enkelt og ligetil. Hurtig levering

Godt og hurtigt.

Hjemmesiden er nem og overskuelig og varene kom hurtigt.

Udenmærket

Hvis postdanmark bare kunne levere til tid så ville det fungere bare den smule bedre men ellers 8/10

Kan stærkt anbefales!

Hurtig ekspedition, god information, lækker vare og ingen problemer overhovedet. Perfekt!

Mobilityshop.dk Support

Om virksomheden

mobilityshop.dk er Danmarks førende webshop for salg af smartphones, tablets og tilbehør. Shoppen er ejet af IT virksomheden DanSupport A/S og har hovedlager i Odense. Shoppen har eksisteret siden 2006. På Shoppen får du altid professionel rådgivning og vi er altid villige til at besvare eventuelle spørgsmål. På shoppen handler vi både med privatpersoner, virksomheder og Kommuner eller offentlige institutioner. Vi gør altid vores ypperste for, at alle vore kunder skal være tilfredse med at handle hos os.

Visit mobilityshop.dk

We live here: Agerhatten 5