Mobiludsalg reviews

Mobiludsalg reviews

7.2

Søgte på nettet efter tilbehør til Nokia 610 og fandt det hos Mobiludsalg, der stod de havde 1 stk på lager, kørte ind forbi butikken og ja varen var der til prisen som nævnt på nettet, fik en super betjening af sød ekspedient kan kun sige godt om dem.

Her er der noget andre kan lære af

5 flotte stjerner for super handel, alt forgik som perler på en snor, glæder mig til at handle med Mobiludsalg igen

Indtil videre bestemt bestået !

Det gik jo glimrende og hurtigt - håber at pakken også kommer i morgen og er korrekt.

vedr odre af headset

Kære MOBILUDSALG
Jeg har en ordre igang med Maja pedersen
og jeg vil sige at hun har været utrolig sød og hjælpsom under forløbet
vi mangler da stadig ordren og den har været i restordre og lidt problemer vedr
pris men det klarede Maja til fulde
Min andbefaling af Mobiludsalg att Maja Pedersen
meget posetivt jeg sender de kærligste hilsener og tak for god handel som forhåbentlig bliver fuldbragt i denne uge
mvh Leo Nancke

Mobiludsalg kan jeg godt anbefale.

kommer igen

Super hurtig behandling af ordre. Havde problemer med produkt og fik byttet uden problemer.
Bedre kunde oplevelse kan ikke opnås

Fejlet 2 ud af 3 gange

2 ud af 3 gange, har varen alligevel ikke været på lager, selv om dette har stået online.

Nu er de jo lukket, så nu gør det vel ikke nogen større forskel.

ekstremt langsomt

Forsøgte at købe et webkamera. uamindelig lang leveringstid. herunder absolut langsommelig repons fra firma om den manglende levering eller om evt. forventet modtagelse af varen.

Langsom responstid og kronisk lukket telefon

Jeg fik et sæt højtalere fra dem i julegave, som jeg valgte at retunere. De blev sendt med post danmark onsdag i sidste uge. Siden har jeg intet hørt fra dem, og gik så ind på deres hjemmeside og kunne konstatere at de har lukket/er gå konkurs. Jeg vil på ingen måde anbefale folk at handle hos dem!

Butik er lukket

Bestilte skægtrimmer d. 28.12.09. Ordrestatus har stået som "afventerekspedition" lige siden, indtil i dag d.15.01.10 hvor der nu står "Butik er lukket"

Positiv oplevelse

Jeg bestilte en stavblender ved middagstid. Kort efter fik jeg ordrebekræftigelse, og om eftermiddagen afsendelses-info.
Dagen efter modtog jeg varen.
Jeg ville ikke betænke mig ved at anbefale dem til andre.

Elendig service

Bestilte en vare for 2 uger siden, som iflg. deres hjemmeside VAR på lager (og den er stadig på lager). Siden har jeg intet hørt fra firmaet...

Så mit råd er:
Køb aldrig noget hos mobiludsalg!!

Sendte vare trods afbestilling og langsom tilbagebetaling

Jeg bestilte i september et nyt objektiv til mit kamera. Efter det var bestilt ringede jeg for at tjekke om lagerstatus var korrekt. Det var det ikke, så jeg afbestilte telefonisk. 2½ måned senere fik jeg en mail om at varen nu var klar til at blive sendt. Jeg kontaktede strakt mobiludsalg.dk for at høre hvad det nu var for en vare og da jeg fandt ud af det fik jeg den stoppet på lageret, så den har aldrig forladt mobiludsalg.dk.

Men pengene var hævet og det har været en brav kamp at få tilbage, da mobilludsalg bare har trukket tiden. Så jeg har skrevet med mobilludsalg.dk siden 18. november og til i dag, hvor pengene så endelig returnerede.

Det er ikke værd at kæmpe for sine egne penge igen, så aldrig mere mobiludsalg.dk

Næsten perfekt

Jeg havde købt et headset for et år siden. Det vil sige der stadig var reklamation på det.

Jeg sendte headsettet ind og fik af vide de havde modtaget pakken, samt jeg ville høre mere.

Det gjorde jeg så ikke, så jeg sendte en email mere hvor de ikke svarede.

Så jeg blev meget overrasket over jeg modtog et nyt headset i dag, men jeg er stadig tilfreds.

Havde alligevel ikke varen på lager

Bestilte i weekenden et hukommelseskort, som var på lager. Idet ordren ikke bliver ekspederet, vælger jeg at ringe til firmaet om onsdagen - de har dog valgt at lukke telefonen pga. travlhed, men den vil forhåbentlig blive åbnet næste dag. Jeg ringer næste dag, men der er telefonen stadig lukket. Jeg sender en mail, men hører ikke fra dem før fredag eftermiddag. Der får jeg en standardmail om at varen alligevel ikke er på lager. Jeg kan vælge at vente til varen kommer på lager igen eller annullere ordren. Jeg vælger at annullere ordnen, og får en bekræftelse inden for en time.

Lidt for dårlig kundeservice og ret pudsigt, at firmaet svarer hurtigere på en annullering end en forespørgsel. Er det et tegn på, at man drukner i ens egen store succes?

Men den oplevelse, vil jeg ikke bruge mine penge der for eftertiden.

For dårligt

Ville købe et Microsoft lifecam til min søn i julegave. På Kelkoo står de som de billigste og en leveringstid på 1-2 dage, men hvad hjælper det,når man efter en uge stadig ikke er hørt noget fra dem. I forgårs 8 dage efter bestillingen kontakter jeg dem pr. mail (deres kundeservice er lukket og onlinechat ligeså). Får i går 9 dage efter bestilling en mail, hvor der står, at de sender varen torsdag den 17/12 og så i dag, hvor der er gået 10 dage modtager jeg en mail, hvori de skriver at de ikke kan levere varen (de står stadig på Kelkoo med en lagerstatus der hedder: på lager og en leveringstid på 1-2 dage på denne vare).
Har annulleret ordren og bestilt varen et andet sted.

Fortrydelsesretten kunne ikke buges

På trods af jeg returnerede varen som modtaget i orginal pakning, som man skal, vil mobilsalg.dk ikke returnere pengene.

Overholder ikke lovet levering

Bestilte en DMC-FS7. Ifølge hjemmesiden var varen på lager med levering indenfor 1-3 dage. Da jeg erfter 4 dage hverken havde modtager varen eller hørt fra firmaet, kontaktede jeg dem for en leveringsstatus. De svarede at den ikke er på lager, og at de ikke kan få en leveringsdato fra leverandøren. De har dog alligevel ikke fundet det nødvendigt at ændre lager status på hjemmesiden - den står stadig til levering indenfor 1-3 dage.
Det er i min verden en useriøs måde at drive forretning på. Jeg har annulleret ordren og bestilt den til samme pris et andet sted

Mobiludsalg.dk/ All 4 One I/S Details

Mobiludsalg.dk, er din garanti for en seriøs og sikker handel – hvad enten du er vant til at handle på Internettet eller ej. Ved at samle det bedste fra flere verdener, har Mobiludsalg.dk siden etableringen, således været i stand til at tilbyde mere

Visit Mobiludsalg

We live here: Herstedvang 7 C