Mobiludsalg reviewed by

De snyder og lyver...

Som jeg før her på trustpilot har skevet, så bestilte jeg d. 8. juni et Canon 50d camerahus+hukommelseskort samt d. 10. juni en Canon 70-200 mm linse.
Begge var i første omgang på lager hvilket jeg kunne se på hjemmesiden og fik også at vide at cameraet var på lager da jeg ringede, fordi jeg havde hørt at der kunne være problemer med levering af dette camerahus.
Så gik det galt...
For det første var varerne pludselig ikke mulige at levere, dernæst forsvandt min ordre inde på deres hjemmeside så jeg ikke viste hvor den var i forløbet, og for det 3. sender de overhoveet ingen mails med info om status af mine ordre.
Jeg kontakter dem og får at vide at de ikke kan garanterer at jeg modtager noget inden for 2 uger og at de ikke ved hvornår de overhovede modtager noget fra Canon.
Da jeg for længst skulle have haft mit nye camera, beslutter jeg at afbestille mine ordrer, og modtager en mail med besked om at jeg indenfor 24 timer får en bekræftelse på annulleringen.
Nu er der gået 6 dage inkl. en rykker fra mig, inden jeg modtog en bekræftelse på at jeg nu var ude af min ordre.

Kan anbefale i stedet for at købe hos danskdatasalg.dk. og getmore.dk
Frk Lunte found this review useful