Mobiludsalg reviews

Mobiludsalg reviews

7.2

Meget dårlig service, hvis det kan kaldes service

Jeg bestilte over internettet en Nintendo Wii den 20/09/2009 og datoen idag er 08/11/2009 og, jeg har stadigvæk ikke modtaget den bestilte varer.

Og første gang jeg rykkede for den, fik jeg af vide at den ikke var på lager, og at den var i rest ordre, og derfor bad jeg om og få min betaling tilbage, fik jeg af vide at det var en fejl og at den var sendt til mig.

Men nu næsten 2, måneder efter, har jeg stadigvæk ikke modtaget den, og det kommer med den ene undskylning efter den anden, så jeg kan ikke anbefale jer og købe noget som helst fra mobiludsalg.dk

God service alt iorden herfra.

Jeg bestilte min vare i mandags og fik det, som aftalt i dag altså det tog 4 dage som lovet. God service vil jeg sige. De lever op til hvad de skriver. Dog var det lidt svært at komme igennem deres telefon fordi de har travlt. Men alt iorden herfra. Jeg vil helt sikkert handle her igen :-)

Ingen reaktion på ordre, ingen kundeservice

Jeg bestilte 27/11 en vare hos mobiludsalg.dk - jeg modtog straks en automatisk bestillingsbekræftelse fra deres webshop-software.
Varens lagerstatus viste "på lager" med en leveringstid på 1-3 dage.

Den 2/12 havde jeg stadig ikke hørt noget fra dem. Varens status var stadig "på lager" og ordrestatus stod stadig, som "Ordre modtaget - afvente ekspedition". Jeg sendte derfor en mail, hvor jeg spurgte hvorfor jeg ikke havde modtaget nogen form for respons fra dem.
Jeg fik en automatisk "out-of-office"-besked fra deres mail-system om, at de havde travlt. Beskeden bad mig også om KUN at rette henvendelse et sted, enten mail eller telefon (eller live chat - som er lukket på deres hjemmeside)

3/12 havde jeg stadig ikke fået noget svar og valgte derfor at ringe til dem. En telefonsvarer fortalte at de havde travlt, og derfor havde valgt at lukke telefonen i dag(!)

I dag 4/12 har jeg stadig ikke fået noget svar - telefonsvareren siger stadig at telefonen er lukket "i dag".

Der er ingen afbestillingsmulighed på ordren - man skal ringe eller maile.
Jeg har nu sendt dem endnu en mail, hvor jeg beder dem slette min ordre. Jeg ved selvfølgelig ikke om/hvornår de så har tænkt sig at reagere på det.

Fejl ved lagerstatus

Bestilte en CK3100, ifølge hjemmesiden var varen på lager, efter 7 dage blev firmaet forespurgt om levering, og efter yderligere 8 dage kommer svaret, at den ikke er på lager, og at de ikke kan få en leveringsdato fra leverandøren...
Nu er ordren så annulleret, da deres hjemmeside stadigvæk siger at varen er på lager..

Ingen levering selvom vare skulle have været på lager

Jeg bestilte 4x8gb sdhc micro fra dem. På deres hjemmeside stod der at de havde dem på lager, da jeg bestilte. Nu over en uge efer har jeg stadig ikke modtaget dem. På deres hjemmeside står der nu ubekræftet leveringsdato. Jeg har prøvet at kontakte dem flere gange per telefon, men men hver gang siger en automatisk svarer, at telefonerne er lukket i dag og jeg skal prøve igen i morgen. Jeg har før købt varer hos dem uden problemer, men jeg ser det som et stor problem at deres hjemmeside siger de har varen på lager, når de rent faktisk ikke har og at det er umuligt at kontakte dem via telefon. Jeg har oplevet at andre forhandlere ikke har haft en vare på lager alligevel eller deres leveringstid ikke stemmer med hvad der stod på deres hjemmeside og er hvergang blevet informeret om dette via email og har kunne kontakte dem. Dette er IKKE tilfældet hos www.mobiludsalg.dk

useriøst foretagende

Har ikke modtaget min vare endnu efter 14 dage, til trods for at varen er på lager og leveringstiden er 1-3 dage! (iføle hjemmesiden). Har kontaktet Mobiludsalg både via mail og pr. telefon, men dette tvivlsomme foretagende svarer mig ikke... Godt gammeldags TRÆLS...
Har nu bestilt og fået leveret mine vare et andet sted.. Må jeg hermed anbefale Wupti.com og på det kraftigste FRARÅDE al handel med mobiludsalg.dk

Pengene tilbage; men plads til forbedringer

Den personlige service har jeg oplevet som rigtig god. Pengene fik jeg tilbage efter ca. 14 dage - helt som man er stillet i udsigt inden man køber noget (det står i forretningsbetingelserne). Havde jeg bestilt noget, som jeg ikke havde fortrudt havde jeg også givet 4 stjerner. Der er helt klart plads til forbedringer i forhold til konkurrenterne på: Overholdelse af den leveringstid man stilles i udsigt og returnering af betalinger hurtigt via kortet i stedet for en eller sidder manuelt og skal klare det hele.
Vil jeg bruge Mobiludsalg igen? Så skal jeg være helt sikker på, at jeg ønsker varen, kan vente lidt på den og det er det billigste sted. Ellers benytter jeg mig nok af en anden forhandler.

Perfekt:-)

Alt ser ummiddelbart ud til at være ok og I var hurtige med levering og god info/opdatering :-) Mails blev besvaret i en fart og grundigt. Tak!

De har nu brugt 1,5 måned på at tilbage betale en fortrydelsesret

Stadig ingen penge trods forbrugerstyrrelsen mener der max må gå 30 dage fra returnering til udbetaling.... stop alle handler med denne skodbutik. ringer man til dem er der telefonsvarer som siger de åbner kl 14 men kl 14.15 siger de at pga travlhed har de forsat lukkede telefoner... og mails bliver ikke besvaret...

Ikke hel optimalt

Købte et digital kamera i midten af november.
Og selv om det blev leveret rettidigt, var den samlede oplevelse ikke særlig vellykket alligevel, hvilket er ærgerligt!
I mit hoved er det fx. rigtig skidt service, når en hvilken som helst butik udelader den aftalte og seneste leveringstid på en faktura. Og det blev bestemt ikke bedre af, at jeg efterfølgende hverken kunne få kontakt til mobiludsalg.dk via chat supporten eller telefon.
Ja, faktisk er det første gang, jeg er blevet lidt nervøs over at gøre en handel over nettet!

Det er sidste gang jeg handler her !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg har flere gange handlet med Mobiludsalg, både privat og gennem min virksomhed... Men det var abvolut den sidste gang !!!!!!!!

Jeg har 2 gange handle med dem uden problemer, men de sidste par gange har de ikke leveret inden for den leveringstid de skriver på deres hjemmeside. De har heller ikke taget kontakt til mig og sagt de har haft problemer med leveringen, det er mig der skulle tage kontak for at høre hvad der sker.

Jeg har de sidste to gange måtte afbestille fordi der er gået mere end 3 uger hvor de lover at levere om nogle få dage, men det overholder det heller ikke....

En klart anbefalelsesværdig butik!

Jeg har nu igen handlet hos mobiludsalg, hvor alt gik perfekt.

Jeg var i tvivl om hvad der egnede sig bedst til, hvad jeg ønskede og skrev derfor til Mobiludsalg pr. mail. De besvarede hurtigt og meget fyldestgørende min mail, hvori de anbefalede, hvad jeg skulle købe - Bestilte herefter og nogle dage senere leveredes som lovet - helt perfekt!

Ingen varer, ingen kundeservice.

Jeg har en bestilt en gave til en 80 års fødselsdag. Det skulle være på lager men det var bare løgn. Nu står jeg uden gave og kan naturligvis ikke komme i kontakt med firmæt. Bagefter slog jeg firmæet op i google og opdagede at det er en af Danmarks mest hadet virksomheder.

Ingen levering

Lover levering 1-3 dage, men 5 dage efter stadig intet nyt fra dem.
Varen står stadig til at være på lager, men HVORFOR sender de den så ikke? Måske fordi det slet ikke passer.
SKOD virksomhed.

skod skod skod

Total useriøst svindelforetagende. De reklamere med meget lav leveringstid. I virkeligheden har de ikke varen. Tager ikke telefonen. Svarer ikke på mails men hæver penge på ens konto. Hold jer langt væk

Fin og hurtig service

To dage efter bestilling havde jeg det jeg bestilte. uden problemer

Hurtig og god betjening

Jeg købte et telefon, og den blev hurtig leveret, til en fin pris

Ingen levering og ingen kundeservice

Bestilte en vare med 3 dages leveringstid. Efter bestilling står der "Ordre modtaget, afventer ekspedition".

Det står der stadig på 4. dagen. De er ikke til at komme i kontakt med, hverken på mail, "live chat" eller telefon.

Super Service!

Tak for endnu en gang super hurtig service. Jeg afleverede mit Headset der ikke kunne lade (og kunne i øvrigt ikke finde min kvittering). En uge efter fik jeg et nyt headset samt et nyt garantibevis!

.... og så er der noget rart ved ikke at skulle betale for portoen ;-)

Super netbutik!

En netbutik jeg klart kan anbefale!

Hurtig leverance til den laveste pris, samt super service - de besvarede hurtigt mine spørgsmål via e-mail. Thumbs up!

Mobiludsalg.dk/ All 4 One I/S Details

Mobiludsalg.dk, er din garanti for en seriøs og sikker handel – hvad enten du er vant til at handle på Internettet eller ej. Ved at samle det bedste fra flere verdener, har Mobiludsalg.dk siden etableringen, således været i stand til at tilbyde mere

Visit Mobiludsalg

We live here: Herstedvang 7 C