Moccamaster reviews

Moccamaster reviews

7.4

Bedre service findes ikke

Fik en Moccamaster KBGT741 Thermo i fødselsdagsgave, som jeg er rigtig glad for. Moccamaster har lavet et nyt låg til termokaden, hvor kaffen kan løbe ned i. Det er super smart og den holder fint på varmen.
For en uges tid siden var jeg ude med min hund og kunne egentlig godt tænke mig en kop kaffe derude, men turde ikke tage termokanden med, da den, hvis den vælter, godt kan dryppe.
Jeg så så at moccamaster havde et tætsluttende låg til termokanden. Gik ind og bestilte den på deres hjemmeside; moccamaster.com/dk, men da jeg kom til fragtoplysninger stod der 100 kr. Tænkte låget kostede 60 kr og så 100 kr overi for fragt, det skulle være løgn. Skrev en mail til moccamaster for at høre om det ikke var en fejl. Her er mailen:

From: Johann Robert Valdimarsson
Sent: den 22 november 2012 11:53
To: Moccamaster
Subject: Ang. låg til termokande

Jeg skrev inde på jeres facebook væg i går og den anden dag. Er rigtig glad for min moccamaster. Men som jeg skrev så kunne det være fedt at kunne tage den med på en tur.

Havde været inde på jeres webshop før og så at låget til 741 termokanden kun kostede 60 kr. Så jeg skrev til ingen penge i min facebook kommentar.

MEN det passer så desværre ikke, da fragten koster 100 kr. Så fra at det blev et billigt låg er det blevet til det dyreste på nettet pga. fragten.

Det synes jeg er meget synd, for jeg vil helst købe mit tilbehør direkte hos forhandleren.
Er det en midlertidig løsning i har lavet eller vil det altid være sådan at man skal betale 100 kr i fragt hvis det er under 1000 kr.?
Man kunne evt. lave en ekstra regel, der sagde at værer under en vis dimension kostede fragten kun 35 kr. som den gør ved mange andre internet firmaer der sender med GLS pakkeshop?

Ved ikke om jeg er helt galt afmarcheret, men synes det er lidt voldsomt at betale "næsten" det dobbelte bare for at få en ting sendt?

Hilsner fra en glad kaffedrikker.

Facebook kommentarer:

Johann Robert Valdimarsson: Hvem gider også og sidde og sutte i daggammel kaffe. Make it fresh!! Description: Image removed by sender. ;)

6. november kl. 17:23 · Synes godt om · 1
Johann Robert Valdimarsson: Når det så er sagt, var jeg ude med min hund den anden dag og der kunne det have været episk at have kaffekanden med, men turde ikke, da jeg ikke vil have kaffe i hele bilen. http://www.moccamaster.com/dk/details/product/30550/# Så er det jo altid noget at man kan købe et tætsluttende låg til ingen penge Description: Image removed by sender. ;)

Moccamaster respons:

Hej Robert

Det er rigtigt der står du skal betale kr. 100 i fragt på vores Webshop, men jeg kan fortælle dig at det kommer du ikke til.

Men da det snart er jul vil jeg sende en ny prop til dig U/B, da den ikke kan sendes i en kuvert, sendes den med GLS.

For at kunne sende den er nød til at have din adresse.

Går udfra den godt må sættes, hvis der ikke er nogen hjemme, den kan også sendes til en pakke shop, så skal jeg bede om et mobilnr.

Med venlig hilsen /Best Regards
Salgsafdelingen
MOCCAMASTER NORDIC ApS
Gl. Holstedvej 21
DK- 4700 Næstved

Se det er god service ;)

Is Moccamaster your company?

Moccamaster Details

Visit Moccamaster