Moccashop reviews

Moccashop reviews

7.2

God handel

Jeg var nede hos moccashop.dk og hente nogen vare jeg skulle bruge, der var god og nem service.

Flotte produkter

Vi har købt en Rocket Cellini maskine i Moccashop´s butik, for ca halvandet år siden – vi fik god information og god service. Produkterne i butikken er af meget høj kvalitet og indehaveren har en gedigen kundskab om kaffe og udstyr.

Vi har lige haft vores maskine tilbage i Moccashop, til en lille garantireparation – det hele blev hurtigt løst, uden problemer.

De negative TrustPilot-kommentarer, tror jeg måske skal tilskrives at indehaveren af Moccashop virker en smule genert, og at han ved meget mere om kaffe end om kundepleje. Det synes jeg er helt OK, og har ingen problemer med at anbefale Moccashop.dk

Så er der kaffe!

Netshop anmeldelse

Jeg bestilte på deres netshop "Moccashop.dk".
Varen kom hurtigt og meget godt indpakket.

Det eneste jeg finder urimeligt er deres 10,- gebyr på Mastercard! Det er klart et gebyr de tjener kassen på...

God butik, men mindre god betjening

Bestilte en espressomaskine som de havde hjemme med det samme og til billige penge. Inden da havde jeg spurgt dem til råds over email, og de svarer hurtigt og fyldestgørende.
Ved afhentning af mine varer virkede vedkommende i butikken dog lettere irreteret over at jeg "kom og forstyrrede ham".

Dårlig kundeservice

Jeg havde i nogen tid ledt efter et sted i København hvor man kunne købe kaffe Pads til espressomaskiner. Jeg så Moccashops hjemmeside på nettet og var glad for at se, at de faktisk havde en fysisk butik hvor man kunne handle.

Da jeg kom forbi butikken for at handle lignede ekspedienten en der var irriteret over at blive forstyrret. Da jeg spurgte hvad forskellen var på to typer kaffe, fik jeg svaret "De er forskellige!" Grunden til at jeg gik i butikken var jo netop at få lidt vedledning, men desværre.

Har efterfølgende købt et stort parti af den kaffe jeg skulle bruge på en anden hjemmeside.

De 3 stjerner gives fordi det var muligt at købe prøver af de pads jeg overvejede at købe stort ind af.

guld stjerne kaffe i Frederiksberg

Bedste selv-friskristede kaffe i Danmark ! super service og høj nivå affaring!!
vis du vil gerne start at opleve kaffe i alle sine forme, dtte er det rigtid sted til at starte ! i butik på smallegade serverer også god kaffe maget billige!

God shop

Jeg har ikke bestilt noget fra webshoppen, men været i butikken på smallegade flere gange. Den er god, de serverer god kaffe, har styr på sagerne - Og så er den friskristede kaffe billigere end f.eks. Kontra og Risteriet. Det er god kaffe.

Espresso

Købte min espresso maskine her, fin butik og god betjening. Prøvede dog ikke net-shop men var i fysisk butik.

Brugte en del tid på at overveje for og imod at købe i england i stedet, men endte med at vælge DK butik trods en lille smule dyrere. Fik dog lidt ekstra ting med + lidt kaffe så var overordnet meget tilfreds med mit valg

Is Moccashop your company?

Moccashop Details

Moccashop - Friskristet økologisk kaffe, espressomaskiner, kværne og alt tilbehør til kaffeelskeren

Visit Moccashop