Modelsownit reviews

Modelsownit reviews

7.8

GREAT !

Jeg kunne simpelthen ikke forstå hvorfor jeg ikke kunne vælge levering til DK, da jeg har købt neglelakker fra dem 2 gange før.

Det viste sig så at de var igang med at skifte fra Royal mail til Fedex eller sådan noget, men selv efter dette var på plads kunne jeg STADIG ikke få leveret til DK.

Jeg skrev til dem i går søndag, og vedhæftede nogle billeder af hvordan det så ud når jeg prøvede at bestille.

De svarede 5 min senere at de godt kunne se problemet og at de vil prøve at finde en løsning og vende tilbage til mig.

Er bare så imponeret over at de svarede hurtigt tilbage, at de svarede personligt og at de svarede på en søndag.

Det synes jeg virkelig er fedt !

Så glæder mig til de finder fejlen og løser den så jeg kan få endnu flere neglelakker som er MEGA gode :)

Lang leveringstid men fin service!

Jeg bestilte en stor ordre hos Models Own da de havde sommerudsalg hvor alt var sat 50% ned. Leveringen var næsten en måned undervejs grundet deres mange ordrer og udsolgte varer, men firmaet ydede efterfølgende en god service som gør at jeg har lyst til at shoppe hos dem igen.

Tilfreds!

Kan kun anbefale dem!
Deres makeup er i overraskende god kvalitet (har deres neglelak, læbestift og powder eyeshadow)
Deres neglelak tørrer hurtigt, og dækker helt efter 2 lag! Deres læbestift har altså en lidt anden farve i virkeligheden, men det er ikke den store forskel! Til gengæld der de virkelig pigmenteret, nemme at påføre, og holdbare. Deres powder eyeshadov er også vildt pigmenteret, og skønne at arbejde med.
Har også en enkelt af deres pensler, som jeg tror jeg vil få stor glæde af (:
Levering kom inden for den lovede tid.
Kan kun sige at det ikke er sidste gang jeg handler over denne hjemmeside.

Is Modelsownit your company?

Modelsownit Details

Models Own is a fashion and trend colour accessory brand with cosmetics and make-up for eyes, lips, nails and face including eyeshadow, powder eyeshadow, eyeshadow brush, kohl eyeliner pencil, shimmer eyeliner pencil, neon khol pencil, glitter liquid eyeliner, lipgloss, lip and cheek blush, nail polish, glitter nail polish, cream nail polish, pearl nail polish, nail polish sets, glitter nail polish sets, neon nail polish sets, pastel nail polish sets, French manicure nail polish sets, nail file, gifts, vouchers, and gift vouchers.

Visit Modelsownit