Modernmood reviews

Modernmood reviews

8.3

En ven i nøden

Efter bestilling få dage før jul, får jeg snakket med ejeren Mette, som vil sørge for at bestille mit Hay-bord hurtigst muligt og sende det, så det kan nå frem den 23. Da bordet ikke kommer hjem til hende til aftalt tid, sender hun det uden beregning med Post Danmark i stedet for GLS og pakken er alligevel fremme til tiden hos mig!
Jeg køber gerne igen :-)

Super god service

Jeg bestilte noget tapet på hjemmesiden, modernmood.dk, som ikke kom pga. forsinkelse fra firmaet (ferm living)! Efter nogle emails frem og tilbage mellem modernmood.dk og mig fandt vi en rimelig løsning på problemet! Jeg har ingen betænkeligheder ved at bruge hjemmesiden igen i fremtiden og anbefaler den varmt til alle som mangler moderne interiør! ;-)

Perfekt kundeservice ved reklamation

Jeg bestilte en Hippie Tipi fra Roommate på modernmood.dk. Legeteltet blev leveret to dage efter, men var desværre fejlbehæftet/i stykker ved modtagelsen. Jeg reklamerede efterfølgende pr. e-mail til indehaveren, Mette, som håndterede min reklamation hurtigt og professionelt. Hun svarede lynhurtigt på mine e-mails, og jeg fik fluks tilbageført beløbet for varen. Jeg vil ikke tøve med at handle i webshoppen igen, da den indeholder et stort og lækkert sortiment, samtidig med at kundeservice og kommunikation er i top!

Sublim shopping oplevelse

Har købt flere ting hos modernmood.dk, altid hurtig levering og rigtig fin indpakning når det er til gave + personlig hilsen. Kan kun anbefale modernmood til alle som ønsker service med omtanke.

Købsoplevelse ok, fortrydelsesret en prøvelse

Jeg købte en serveringsbakke fra Modernmood, men måtte straks anvende min fortrydelsesret da modtageren fik to ens bakker i gave.

Modernmood.dk svarer på henvendelser, men er ikke specielt hurtig. Der kan godt gå flere dage og det kan være nødvendig at rykke for svar.

Det kan desværre ikke blive til mere end to stjerner:
- man kan ikke se lagerstatus - og må derfor kontakte dem, hvis leverance til et bestemt tidspunkt er ønsket
- købsoplevelsen var fin, og man kan få det pakket ind som gave
- at få penge retur var noget at en prøvelse, og pengene kom først efter at jeg rykkede efter dem, og så kun nogle af pengene (Modernmood's forsendelsomkostninger manglede). Efter at jeg ringede til Modernmood kom resten nogle dage senere. Fint nok, men det er ikke godt nok.

Hurtigt og problemfrit

Jeg har købt en økologisk ammepude fra Pogga hos modernmood.dk. Puden var næsten 20% billigere end hos de nærmeste konkurrenter, og betaling/levering var effektiv - jeg havde min vare 2 dage efter jeg havde bestilt den.

Is Modernmood your company?

Visit Modernmood