Modify.dk reviews

Modify.dk reviews

9.7

Tjep levering!

Hej første gang jeg handlede her ,men ikke sidste gang! God hjemmeside og total hurtig levering.... top karakter herfra :-)))

Mvh Brian

Super hurtig levering.

Jeg har handlet hos Modify.dk et par gange og har hver gang fået super hurtig service.

Perfekt og pålidelig

Jeg har flere gange brugt modify.dk når jeg har manglet småting til mine mobiler.
Deres hjemmeside er rigtig god og forsendelse har altid været perfekt.

Denne ordre bestilte jeg mandag eftermiddag og havde den allerede med posten tirsdag.
Der var både uoriginale og originale ting i forsendelsen. Alt flot mærket

Kan kun varmt anbefales

Total i orden sted at handle 👍

Har nu handlet 2 gange inden for kort tid på modify.dk, og kan blot konstatere at det er en fornøjelse. Begge gange havde jeg et opklarerende spørgsmål, som blev besvaret inden for ca. 20 min., varen kom som lovet til en fornuftig pris og alle var glade. 😊

Perfekt!.

havde bestilt forkert, og opdagede det først klokken 1730, og skrev til dem om de kunne nå at tage det fra så jeg slap for at betale retur fragt for at få den rigtige model, 10 minutter efter kom der en mail at de var gjort og ville blive sendt dagen efter og idag modtog jeg den!! :-)

plejer at bruge mytrendyphone, men der er så dårlig services så de er hermed skiftet ud og vil KLART anbefalde modify.dk

Tusind tak for den exceptionelle gode services i har :-)..

Super service, og gode priser på flere covers.

Fik byttet et kabel. Lynhurtig ekspedition. Var på min adresse næste dag, uden det gamle blev returneret.

Har iøvrigt handlet hos Modify flere gange, og alt kørerr 100% :-)

Super god og hurtig levering

Efter et døgn havde jeg min vare....perfekt.

rigtig godt

Bestilte batteri til min tlf. den ene dag indenfor tidsrammen, den var der med posten næste dag.
God oplevelse, let at finde rundt på hjemmesiden og alt tip top.

Hurtig levering, ingen problemer.

Kan kun anbefales

Meget hurtig levering

Bestilte varen om mandagen og modtog varen om tirsdagen. Nemt og enkelt.

Hurtigt service

Der manglede desværre nogle skruer i mit produkt, men Modify var gode og hurtige til, at skaffe dem, så jeg havde dem 2 dage efter jeg havde modtaget mit produkt.

Hurtig service

Lever op til forventet. God kvalitet, hurtig service og nogenlunde pris :)

Hurtig og effektivt

Hurtig levering og meget konkurrencedygtige priser. Ingen problemer med produktet indtil videre, så kan ikke udtale mig om kundeservice m.m.
Samlet set en meget positiv oplevelse.

Super service og hurtig levering

Bestilte om aftenen og modtog 2 dage efter. Varen levede fuldt op til forventningerne.

, nem at finde rundt på hjemmesiden, hurtig levering
Sådan skal det gøres

Nemt, hurtig og problemfrit

Nemt at bestille, og varerne kom hurtigt.
Jeg har ikke haft grund til at kontakte support eller reklamerer - derfor kun de 4 stjerner, da jeg ikke ved hvordan det ville forløbe.
Lidt uretfærdigt måske - men 4 er da også rigtig godt ;o)
Jeg vil helt sikker hande hos Modify igen.
Ultimate Trading ApS

Reply from Ultimate Trading ApS

Hej Kim

Tak for din anmeldelse, også selvom vi må nøjes med 4 stjerner.

Når man ser at du har givet 4 stjerner og samtidig læser din anmeldelse, så kan man se at du mener at vi er et godt firma at handel med. Så på den led er det naturligvis "retfærdigt".

At det så for os som virksomhed, faktisk havde været bedre, hvis du ikke havde anmeldt os, er så noget andet.
Ved at vi får 4 stjerner af dig, så trækker det vores score 9,7 ned, da 4 stjerner giver 8,0 i score ud af 10,0.
Så selvom du har oplevet en god handel og gerne vil handle igen, så er dine 4 stjerner faktisk med til at give et dårligere billed af os end hvis du ikke havde lavet en anmeldelse.

Så at vi bliver "straffet" for at du ikke har haft problemer med varerne og måtte reklamere over dem eller af en anden grund skulle kontakte os, er naturligvis beklageligt.
Men sådan er det jo når man sælger varer der holder det de lover :-)

Havde du fået et produkt der gik i stykker med det samme, og så vi ombyttet det uden problemer, så burde handel heller ikke give 5 stjerner, da produktet gik i stykker med det samme. Må jo være en bedre handel, hvis varerne virker som de skal.
Dvs. så begynder det at være svært at lave en 5 stjernet handel som virksomhed.

Hvis man vil være med til at give et mere retfærdigt billed på trustpilot, så bør man huske at man altid kan rette sin anmeldelse.
Så har handel været som den skulle, så man har fået varerne til tiden, varerne fungere som de skal osv. Så ligger Trustpilot op til at man så giver 5 stjerner.
Hvis man så efterfølgende har reklamation eller andet, og dette skulle end med at ødelægge den 5 stjernes anmeldelse, så bør man netop der i stedet for ændre anmeldelsens stjerner, og skrive hvordan reklamationen forløb osv.
Dermed kan andre se at selve købet fungere som det skal, men at reklamationer eventuelt er noget kludre i den pågældende virksomhed, og derfor får virksomheden ikke 5 stjerner.

På den måde straffer man ikke virksomhederne for at levere produkter der ikke gør det nødvendigt at lave en reklamation, og dermed ikke ved hvordan virksomheden behandler disse.
Ellers bør alle give os 4 stjerner, fordi deres produkter fungere som de skal, og så får vi en score på 8,0 i stedet for de 9,7 vi har nu. Og så ser vores score helt anderledes ud end den burde og gør nu.

Uanset hvad så sætter vi dog pris på din anmeldelse også selvom 4 stjerner trækker os ned, og det skyldes at du ikke har været nødt til at reklamere.
Er glad for at du har været tilfreds med handel og varerne.

Skulle du have nogle spørgsmål på et senere tidspunkt, så tøv ikke med at kontakte os.

God aften.

Jim Jensen
Salgsansvarlig

Super Service - også bagefter...

Jeg havde sat et nyt batteri i mit udstyr, der åbenbart var defekt (det havde måske ligget for længe), således så min Parrot fjernbetjening forekom defekt. Selvom der således ikke var fejl på mit returnerede udstyr, sender de alligevel et nyt og et nyt batteri. Det er service! ! !

hurtig levering

Leveret som lovet

billig og virker perfect

Havde købt en billader til min telefon hos anden leverandør, virkede ikke, blev byttet til ny, virkede ikke, bestilte en her og fik den lyn hurtigt og den fungerer som den skal, og er tilmed billig

God, hurtig levering. Intet pis.

Enkel bestilling via hjemmeside. Hurtig levering af det rigtige.

Ultimate Trading ApS Support

Stort udvalg af tilbehør til alle de kendte mærker

Apple, Samsung, Nokia, Sony, HTC, LG, Blackberry, Motorola m.fl.

Prisgaranti

Vi giver prisgaranti på alle vores varer

Dansk telefonsupport

Dansk support 8993 7878 Hverdage 10:00-15:00

Dansk mailsupport

Vi besvare mails Hverdage 8-20 Weekender 10-20

Bestil inden kl. 17.30 og vi sender ordren i dag

Vi sender ordre hele dagen frem til kl. 17.30 Det gør at hvis du bestiller lagervarer og laver din ordre inden kl. 17.30 om aften, så sendes din ordre fra os af samme dag også i weekenderne. Så bestil i dag og få varerne sendt med det samme.

Om virksomheden

Hos Modify.dk vil vi gerne være danmarks bedste leverandør af mobiltilbehør og reservedele.
Derfor så har vi altid masser af nye varer på lager, og skulle vi i mod forventning ikke have den vare du søger, så skriver du blot til os, og så undersøger vi med det samme om vi kan skaffe den.

Da vi ved at det ikke kun er kvaliteten af varerne og servicen der er i fokus i disse tider, så giver vi prisgaranti på ALLE vores varer op til 14 dage efter du har købt din varer.
Det kalder vi god kundeservice.

Vi ser frem til at handle med dig.

Visit Modify.dk

Write to: support@modify.dk