Modulskolefoto reviews

Modulskolefoto reviews

4.2

Bondefangeri i netbutikken

Kiggede billeder af vores sønner på to forskellige log in og to forskellige faner. Ville vælge senere men da jeg loggede ind ca to uger senere, stod der at billeder var sendt til produktion? Jeg havde på intet tidspunkt bestilt noget som helst, men bare kigget!
Ved henvendelse på mail fik jeg svar, at når varer stod i kurven i 1 uge så blev de bestilt? Det er da den omvendte netshop verden og må være ulovligt, da alle andre netbutikker smider varerne ud af kurven, når man ikke bestiller.
Nem måde at tjene penge fra intetanende forældre der tror at de måske er kommet til at bestille en pakke eller noget. Svineri.
Modul-Foto ApS

Reply from Modul-Foto ApS

Hej Vibeke,
Tak for din henvendelse.

Vi er kede af at du har haft en utilfredsstillende oplevelse i vores netbutik.

Grunden til at vi ekspederer de varer der fra start ligger i indkøbskurven, er at disse varer er bestilt på forhånd på Tilmeldingssedlen som afleveres underskrevet af forældrene inden fotograferingen.
Hvis du ikke har afleveret en sådan seddel med bestilling på må der være opstået en fejl eller misforståelse et sted.

Det beklager vi naturligvis og du er velkommen til at returnere eventuelt uønskede billeder.

med venlig hilsen
modul foto
Jens Helligsøe

Fik rykker selvom jeg havde betalt til tiden

Billederne var ok men ikke prangende. Det virkede dog amatøragtig at jeg fik en rykker med rykkergebyr på trods af at jeg havde betalt til tiden.
Jeg vil ikke i fremtiden benytte mig af modul foto

Rigtig god service

Vi har fået taget billeder af vores datter i dagplejen. Billederne er gode og telefonisk kontakt med modulfoto har fungeret fint da vi glemte at bestille et gruppefoto. Sød betjening og de sendte det ekstra billede med det samme.

Rykkergebyr med det samme

Vi har fået fotograferet vores søn af Modul Foto, i øvrigt et billede man desværre ikke tænker "wow - det er taget af professionel fotograf".. det er så hvad det er, og man kan jo bare vælge at bruge en anden fotograf en anden gang.
Men desværre halter Modul Foto kundeservice.. vi overså nemlig at regningen fulgte med billederne, og afventede sådan set en regning fra Modulfoto.
Nu har vi så modtaget en henvendelse om manglende betaling, og det er jo fint nok. Hvis det altså ikke var fordi første henvendelse fra dem også indeholder et rykkergebyr.
Det havde været god kundeservice ikke at tilføje rykkergebyr med det samme da man som os kunne overse fakturaen.
Dårlig kundeservice oplevelse = Modulfoto skal vi ikke have billeder fra næste gang.

Terrible staff

Purchased: American visa photos

Rating: For a foto shop aiming for a nontraditional look, a fun environment, and a higher level of customer service - my experience was testimony to the exact opposite.

I came in to get my an american visa photo taken, something which is normally a quick and painless procedure, and was met by a brat of an employee. Not only was she was completely useless at taking the necessary photo (I had to remind her that I was not allowed to smile according to the US requirements), when I asked her if there were any other specifications I had forgotten she shot back rudely that it was he same as all others (even though this was clearly false - I know because I had gotten a picture taken for the same purpose a year ago somewhere else). She was clearly uninterested in what I had to say, even underlining the point by snapping "Huh, what are you saying?" more than once. To top it all off, when I went to pay she wanted to charge me more than the already inflated price which was figured on the price list in front of her. When I asked her about this discrepancy, she told me not to look at those prices. When I finally asked how she could honestly tell me not to look at their price list before paying she said "We changed the prices today, we just haven't had a chance to take that down yet". Mind you, the price list was just a printed A4 sheet of paper.

Overall, a terrible experience which left me feeling cheated. Take your business elsewhere if you can.

Dagplejebilleder hvor meget er skåret væk

Vi havde bestilt foto af vores børn fra dagplejen og opdagede, at det vi havde modtaget var så dårligt beskåret at der manglede en del af vores datter. Vi fik mailet til Modulfoto, som svarede tilbage trods ferie og i dag har vi modtaget et helt nyt sæt billeder, så vi er bare super positive og kan få byttet billedrne med de afskårne. Super god service uden de mindste problemer.

Modul-Foto ApS Details

Visit Modulskolefoto