Mogens Elmer reviews

Mogens Elmer reviews

8.3

Endte med at være VIP kunde

Efter at have beklaget mig over, hvad jeg syntes, var dårlig kundeservice kom skeen over i den anden hånd. Jeg må sige at jeg fik den bedste service man overhovedet kan tænke sig. Så fremover har de igen mig som kunde :-)

Ikke så meget andet at sige... :D

Kunde gennem mange år, ville godt havde givet 6 stjerner...

Altid super service. Har været kunde hos Mogens Elmer gennem mange år, og altid modtaget en god service....

Meget flinke

Endnu engang kun rosende ord til overs for Mazda/Citroen ude på Amager. Venlig betjening med et smil og tid til en snak hvad end om der skal prøvekøres en bil eller snakkes reservedele/service. Fortsæt den gode stil !

Super Service

Var forbi med min Mazda 6 idag da selerne var blevet lidt træge i det, for god ordens skyld skal det oplyses at bilens garanti udløb i Slutningen af September, men det var absolut ikke noget jeg lagde mærke til. Den Flinke mand kom ud med en spray og ordnede selerne så de gled bedre og gav mig endda spray flasken med hjem hvis der skulle være behov for det.
Super Service :)

Is Mogens Elmer your company?

Mogens Elmer Details

Nu hele 4 spændende mærker fordelt på 2 moderne bilhuse på Amager.

Visit Mogens Elmer