Radio MOJN reviews

Radio MOJN reviews

7.4

Den bedste lokalradio i Sønderjylland

Radio Mojn er til enhver tid at foretrække frem for Skala FM, Radio Als, Globus og hvad der ellers er af programmer.
Der er kompetente radioværter hele dagen igennem, lige fra Leslie og Nadim om morgenen til Christoffer og Kimmie om aftenen.
God blanding af musik, en del af det nyeste, men også noget ældre af og til, så det hele trods alt ikke bliver pop-trunter der ikke kan synge. Reklamer vil man jo altid gerne undvære, men I skal jo få pengene et eller andet sted fra.. ;-)
Det Sønderjyske Mediaselskab ApS

Reply from Det Sønderjyske Mediaselskab ApS

Hej med dig, Mikkel.

Mange tusinde gange tak for din positive kommentar. Vi er glade for, at vi kan gøre din dag bedre - både med god musik, og gode værter.

Tak fordi du er med på en lytter. Ha' en rigtig dejlig dag.

De bedste hilsner
Nadim Hansen
Radio MOJN

Det Sønderjyske Mediaselskab ApS Details

Sønderjyllands førende radiostation Radio Mojn dækker det meste af Sønderjylland, og vi oplever en stor vækst i vores primær målgruppe 20-50 år. - Iflg. Gallup har Radio Mojn 86.000 ugentlige lyttere.

Visit Radio MOJN

Write to: nadim@mojn.dk