Mollegaarden reviews

Mollegaarden reviews

8.1

Hurtig levering og godt udvalg

De har så mange fine ting, det er svært at holde sig tilbage. Jeg bestilte Tirsdag aften og de sendte straks dagen efter-leveringstiden var kun på 1 dag, perfekt. Derudover var jeg i kontakt med deres kundeservice over mail for at høre omkring leveringstid, jeg fik hurtigt svar og venlig betjening. En hjemmeside jeg klart vil benytte igen når jeg handler ind til hjemmet.

Min foretrukkende når jeg skal handle brugskunst :)

Gode priser, stort udvalg og hurtig levering.
Jeg har bestilt brugskunst hos Møllegaarden.dk en del gange efterhånden og jeg er meget tilfreds.
Udvalget er stort og der er altid gode tilbud.
Hjemmesiden er nem at overskue og den er godt inddelt med "overskrifter"/faner så man nemt kan finde det man søger.

Fin og inspirerende hjemmeside med gode priser.
Effektiv bestillingsprocedure og hurtig levering med god mailinformation undervejs!
Anbefales på det varmeste!

SÅDAN!

Lækker hjemmeside, flotte varer og overskueligt.
Jeg bestilte sent fredag eftermiddag, og allerede lørdag sendte de min pakke. Jeg havde ikke ventet at se den før Tirsdag, men mandag morgen landede den. Det kan bare IKKE gøres bedre. Ønskede at få varen pakket som gave i kasser, også det var gjort.

Kan kun sige SÅDAN!

Michael

Is Mollegaarden your company?

Mollegaarden Details

Brugskunst, nostalgi, indretning, gaver og gamle møbler fra Møllegaarden

Visit Mollegaarden