Molslinien reviews

Molslinien reviews

3.7

Snart et problem mindre

Hold Jer værk fra dette useriøse selskab hvor man ikke kommer med selvom der er bestilt og købt billet med pladsreservation flere dage i forvejen, og man møder op 45 min. før afgang. Så hvis du har en fast aftale i Jylland så tag Storebæltsbroen.
Men der kommer snart en løsning på dette da de har sejlet med kæmpe underskud de sidste 3 år, og som jeg ser det er der kort tid tilbage at sejle i, så lad være at bestille billet her, du risikerer næste gang du skal bruge dem at de går konkurs mens du holder og venter på at komme med.
Jeg har givet dem en stjerne fordi jeg er overbevist om at den nye vej til Odden var ikke blevet lavet hvis ikke der havde været en færge der, og den kan alle der har sommerhus der stadig få glæde af når færgen ikke er der mere.

Fup med billetpriserne.

Når man ændrer sin billet hos Molslinien kræver de gebyr på 75 kr. for ændring. Hvis man ændrer til en dyrere afgang betaler man selvfølgelig differencen plus gebyret på de 75 kr. Hvis man ændrer til en billigere afgang, refunderer de ikke differencen, og kræver alligevel gebyret på de 75 kr.
snyd og dårlig service....

Totalt urimelige priser for gående passagerer på Molslinien

2/11-13 var vi 3 mand der skulle over med færgen fra Århus til Odden, vi havde ingen bil med og optog dermed ikke nogen plads på vogndækket. Dette skulle vi så betale ikke mindre end 1.047kr for (349kr pr. person), vi protesterede selvfølgelig højlydt, men sådan var det bare, fik vi besked på. Fuldstændig vilde priser og et klart tegn på at Molslinien slet ikke ønsker gående passagerer.

Fremover har Molslinien således fået 3 potentielle passagerer (med eller uden bil) færre og vi vil opfordre enhver til at køre over Storebæltsbroen.

Service- ikke hos dette monopolselskab

Den 27-7 havde vi booket billett fra Århus til Sj.Odde kl 12.30.
Vi var ved indcheckningen kl 12.20 , men tastaturet var lidt genstridigt , så da vi fik kvitteringen viste den 12.21 og vi blev henvist til chancekøen. Unødvendigt at sige at vi ikke kom med færgen . Kundeservice var rimelig kolde overfor klagen , og henviste til deres rejsebetingelser om at hvis indcheckningen ikke var AFLSLUTTET senest 10 min før afgang, ja så er man altså kommet for sent ! Sådan !!!

Fik tilbudt at komme med halvanden time senere, men belært af deres service så valgte vi at køre over Fyn.
Det vil vi også gøre i fremtiden .
Et læserbrev i en større avis om vore oplevelser , blev imødegået af direktøren der fremsatte urigtige oplysninger.
Jo , sådan skaber man tilfredse kunder .
Lad os få en konkurrent på den overfart . Det kan kun gå for langsomt.

dårlig kundeservice

mit klippekort til 8.000 kr udløb uden forudgående varsel. tak for det!

Sejler aldrig med Odden- Ebeltoft igen!

De pakker bilerne på færgen så tæt, at kæresten måtte stå ud af bilen inden jeg blev dirigeret på plads af personalet. Jeg måtte kravle over passagersædet og ud af døren for at komme ud.

Der er på ingen måde forsvarligt.

Forsinkelser

Jeg bryder mig virkelig ikke om forsinkede færger.
Jeg tager turen fra Jylland til Sjælland 1 - 2 gange om måneden og bruger ofte Molslinien.
Hvor er det dog træls, når færgen sent søndag eftermiddag/aften er forsinket. Det er 2. gang på en måned vi kommer 1½ time senere hjem end beregnet.
Øv
Mvh Sanne Ntemi

Is Molslinien your company?

Visit Molslinien