momondo reviews

momondo reviews

7.7

Godt koncept, defekt side

Ville sige at Momondo er den bedste søgemaskine til flybilletter.... Når det virker!
Og det er kun 25% af tiden siden virker! Enten kan siden ikke indlæses ellers komme lufthavnen ikke op når jeg indtaster navnet!

God side, men kunne godt være bedre sammensat

Bruger altid Momondo når billige flybilletter skal findes, dog kunne siden godt indeholde nogle flere funktioner og en bedre søgemaskine. Det kan f.eks. være utroligt besværligt hvis der skal findes de billigste billetter til en bestemt destination med flere forskellige flyselskaber, der ikke arbejder sammen.

I looove it!

Momondo er en meget brugervenlig side, som studerer hele markedet. Det er nemt at finde rundt - og nemt at se, hvad priserne vil være, hvis man ændrer dato. En helt sikkert favorit.

Det eneste men er, at man nok lige skal se på anmeldelser af det selskab, man ender med at bestille billetter hos, før man gør det. Momondo giver bare priserne, men tjek hvem der udbyder dem.

Bruger dem altid til rejsesøgning

Rigtig god hjemmeside og utrolig let at betjene. Designet er lækkert og nemt at komme videre til salgsstederne via deres links.
Dog kunne det være rigtig fedt, hvis de kunne udvikle en søgerobot, som kunne finde rejser mellem forskellige flyselskaber. Fx hvis du skal fra Aarhus til Milano, så ville en feature, som kunne finde en billet fra Ryanair mellem Aarhus og London og sende dig videre med EasyJet fra London til Milano på én billet/pris/søgning. På nuværende tidspunkt skal man selv lave to separate søgninger.
Deres priskalender er heller ikke helt funktionel.

Ellers en meget fin side. Priserne passer godt, er konkurrencedygtige og som nævnt meget brugervenlig.

god søgemaskine- Dårlig Pris kalender.

Momondo.dk er generelt en rigtig god side til at finde billige flybilletter. Dog finder jeg det ofte frustrerende at deres priskalender er direkte utroværdig. ofte vil priskalenderen vise en pris som ikke har noget på sig. eksempelvis kan nævnes: 2500 kroner for en flybillet, Når datoen så vælges lægger den billigste billet til langt over prisen, og selvom søjlen viser 2500 står der med småt under priskalenderen: Den (fx) 10 januar fandt vi prisen 4600.. hvorfor viser grafen så 2500? Det giver ingen mening og gør det svært at benytte kalenderen som et redskab. Ellers intet dårligt at sige om momondo.

LOT.er en forkotselse af lotteri

Momondo virker godt med at vise billet priser
Så slutter det gode, købte en billet til LOT (Polsk landevejsrøver firma)
CPH. til PEK. med mellem landing i Warzava. Da vi skulle gå ombord på flyet i Warzava
blev vores håndbagade tjekket endnu en gang, blev også tjekket i CPH.
Ud over min lille håndkuffert havde jeg også min laptop og mit kamera.
Jeg fik at vide man kun måtte have en kuffert med i flyet, og skulle betale ca. 1500 dkr. for at få mit kamera og laptop med i flyveren, der kunne kun betales med zloty eller dollars. Jeg havede kun danske penge. Så ingen videre rejse med LOT.
Fik min bagage ud af flyet, overnatte i Warzava lufthavn, fik at vide en enkelt billet til PEK. fra Warzava koster ca. 10.000 Dkr. Fandt en billet hos Areosvit til ca. 4000 dkr.
Prisen var opgivet i dollars, så jeg ville veksle til dollars i lufthavnen, men kunne ikke veksle fra Dkr. til $ uden skulle først veksle til zloty og der efter til $. Så kursen blev: 1 $ 10 Dkr. Snydt igen (i mit stille sind tænkte jeg Polen ud af EU)
Så ca. 6000 dkr.fattigere og en extra overnatning i Warzava, gik resten af turen fint.
SAS har noget at lærer
Nu har jeg rejst 3 gange med LOT. Første, eneste, og sidste gang.
Jeg tror at ca. 50 Kineserer har samme opfattelse som jeg har.
Mvh. Knud Larsen.

Billig rejse

Brugte momondo første gang.. Fandt billig flybillet, det var ihvertfald det billigste på det tidspunkt, havde kigget på billetter knap 3 uger og vupti så var der lige pludselig billig rejse at hente.. Sparede lige omkring 3000kr pr. familie på 3..

Altid en fornøjelse..

Jeg bruger altid momondo.dk
jeg ved hvad jeg kan forvente, og føler mig aldrig skuffet!
Momondo finder de billigeste priser!

Godt redskab til billige rejser

Jeg bestiller tit rejser igennem momondo, især for at tjekke rejser. Men dog skal det siges at man nogle gange kan finde rejserne billigt hvis man selv søger og bruger lidt tid på det.

Helt klart den bedste flypris sammenligner

Har brugt momondo i et par år nu og det holder 100%
Har købt flybillet igennem momondo et par gange og ingen problemer, selv om jeg er klar over at det kun er en søgemaskine. Det fungerer som det skal og overgår mange andre søgemaskiner (også udenlandske) jeg har prøvet.

Do the right thing with Momondo

Momondo - det enda och givna valet för mig!
Varför? Ja dom letar billiga flyg hittar bra erbjudanden åt mig på hotell och kan även få fram kanonpris på hyrbil och det är så enkelt att använda så varför leta hos andra och på fler siter när Momondo do the right thing med sin användarvänliga sida!

momondo er ok, firmaerne de linker til, nej

Momondo er en fin og overskuelig side. Og jeg vil klart anbefale den til at faa prisideer, og eventuelt til last minute rejser.

Jeg er frequent flyer, og har haft brugt momondo en del gange. Man kan helt sikkert finde billige biletter. Men serviceniveauet hos de firmaer der linkes til er tit ikke eksisterende. Nu har jeg med to forskellige selskaber jeg koebte biletter hos vaeret noedsaget til at anedre afrejsetidspunkt.....Mails blev ikke besvaret..telefoner heller ikke...jeg afbestilte saa biletterne hos FLYselskabet direkte, og koebte nye billetter....men de kan naturligvis ikke refundere mig....efter adskillige efterfoelgende og ubesvarede mails fra rejsearrangoerene har jeg dog valgt at give op....

bottomline....ja det er billigt...men koeb hellere biletterne direkte hos flyselskabene...koster lidt mere...men saa er du sikker paa at du kan komme i kontakt med kundeservice

Hej Kim,

Mange tak for din anmeldelse af vores side, den er vi glade for.
Med hensyn til din kritik, er vi kede af, at du oplever dårlig kundeservice hos visse selskaber. Da Momondo søger på lidt under 800 forskellige sider, for at give vores bruger den bedste søgning ét sted, kan det være svært for os at vide hvem du præcist henviser til. Vi gør et stort arbejde ud af, at vide hvem vores Online Travel Agents er, og vi ved at flere af dem udbyder meget billige billetter, hvormed der ikke er så mange ressourcer til kundeservice. Man er som udgangspunkt altid velkommen til at henvende sig til os, da vi gerne vil hjælpe hvor vi kan. Man er samtidig nødt til at huske på, at var det ikke for disse lavpris OTAer, ville det ikke være muligt at finde så billige flybilletter online.

Jeg håber at dette besvarer din anmeldelse tilfredsstillende.

MVH Momondo
Morten

Uundværlig!

Genialt & nemt!

Godt og hurtigt overblik

Brugervenligt - selv min gamle mor kan bruge Momondo!

Kan anbefalde til andre

Jeg bruger tit momondo til at finde billige rejser. Hjemmesiden er overskueligt og har en god søge system.

Nemt og hurtigt

Jeg har tit brugt momondo.dk når jeg skulle finde flyrejser, det er nemt og hurtigt og altid med flere valgmuligheder for forskellige flyselskaber osv. Dette er en god ting da man derved selv kan bestemme hvad man vægter højest, rejsetid, pris osv. Kan klart anbefale dette til andre

Et essentielt værktøj når man skal rejse

Når jeg skal ud og rejse eller overvejer at rejse er Momondo det første sted som jeg klikker ind på da jeg både har et overblik over de forskellige flyselskabers priser men også et overblik over de dage som det kunne være billigst at rejse på.

Jeg sparer typisk omkring 30% til 60 % hver gang, men man skal selvfølgelig bare være klar på at foretage nogen mellemlandinger nogle gange.Man må jo ofre sig for at spare.

Mangler kun en ændring!

Jeg bruger Momondo rigtig meget, og stort set altid iPad app'en.
Og der er faktisk kun en ting jeg mener mangler.
Og det er at, når man f.eks søger en pris på København - London, så husker app'en at det var det man søgte sidst.
Så kunne det være super fedt hvis app'en på eget initiativ hver dag gik online for søge på om den var nogen opdateringer på prisen fra sidst søgte rejse.
Og hvis prisen så faldt, så ville app'en gøre opmærksom på det af sig selv, ved at sende en notifikation.
Ellers en rigtig god app.

Finder alligevel ikke de billigste rejser for billig selskaberne er ikke med.

For dårligt at Momondodk laver konkurrence om at få anmeldelse her på trustpilot! Det fjerner det sobert element fra Trustpilot, hvor man i forvejen kan betale for at få slettet en dårlig anmeldelse.

[external link removed]

Desuden, kan hjemmeside, alligevel ikke finde de billigste rejser. Så jeg skal altid, selv gå igennem [external link removed], [external link removed], [external link removed] og andre for at få den billigste pris. Men giver et hurtigt overblik over, hvad pris niveau man højst skal give. Og så er der ikke taget højde for diverse betalings gebyr.

Update: 30/8
Fik hurtigt et svar tilbage fra [name removed], jeg vil nu kigge på deres søgeresultater igen, nu har jeg da en email, jeg kan skrive til. Retter til neutral igen.
Memoo found this review useful

Hej Claus

Tak for din anmeldelse.

Først vil jeg gerne lige gøre opmærksom på, at vi ikke sletter anmeldelser på Trustpilot - Hverken positive eller negative anmeldelser. Alle anmeldelser bliver læst og vurderet, så vi konstant kan forbedre vores produkt.

Vores søgeresultater bør altid inkludere resultater fra lavprisselskaberne da vi altid ønsker at finde den billigste flybillet til vores brugere. Hvis du er stødt på en rute hvor vi ikke har inkluderet lavprisselskaber vil vi meget gerne høre mere fra dig, så vi kan arbejde på at udbedre fejlen.

Vi arbejder for tiden hårdt på at inkorporere information om betalings gebyrer i vores søgeresultater, da dette er feedback vi har fået fra mange af vores brugere.

Hvis du ønsker at være behjælpelig omkring ruter uden lavpris selskabs dækning er du velkommen til at skrive direkte til mig på kah@momondo.com.

Venlig hilsen

Kasper
Momondo

Ok side, dog træls måde den lægger priserne op

Hjemmesiden er såmænd ganske udemærket, dog er det træls at man skal langt ned ofte for at finde en acceptabel rejsetid, så hvis man kunne sortere pris iforhold til rejsetid, ville det være en gevinst. Jeg bruger dog ofte selv også travelmarket.dk, da jeg flere gange på europadistancerne oplever at de er billigst, men at priserne er de samme på de langedistancer.

Hej Kenneth

Tak for din anmeldelse.

Vi kom dig vidst i forkøbet med henblik på at vælge flybillet efter rejsetid. Vi har netop aktiveret vores nye rating system, som gør det muligt at sortere billetterne i forhold til både tid og pris.

Du kan læse mere om vores nye rating system hos Politikken, som skrev en artikel om det i går - Og så kan du jo passende prøve det selv efterfølgende på www.momondo.dk

Mange hilsner
Kasper

Momondo Details

momondo er et globalt rejsesite med en bred samling af gratis tjenester, der hjælper dig med at planlægge din næste rejse. Vi bliver anbefalet af New York Times, CNN, CBS, Daily Telegraph, Frommers m.fl. Vi er ikke et rejsebureau, vi er ikke et flyselskab, vi er ikke en booking-portal, og vi sælger ikke flybilletter. Vi søger derimod billetpriser på hele internettet – præcis som du selv gør, når du leder efter din næste flyrejse. Den eneste forskel er, at vores robotter søger hundredevis af sider på samme tid for at give dig et overblik på få sekunder. Som et nyt feature kan vi også spotte de billigste rejsedestinationer, så du nemt finder overblik over, hvor du kan rejse hen – indenfor dit budget.

Visit momondo

Call us on: +45 33378080