Mon Amour reviews

Mon Amour reviews

7.8

Fantastisk steak!

Super dejlig mad - ikke en finger at sætte der.
Til gengæld virkede betjeningen stresset. Tjeneren var ikke rigtig nærværende, men virkede hele tiden på vej videre.

Sublim mad og service

Gastronomisk 4 retters menu. Husets vin helt i top. Hurtig og venlig betjening. Tak for en rigtig god oplevelse. Vi kommer helt sikkert igen.

Meget tilfredsstillende oplevelse!

Besøgte Mon Amour for 3. gang, og det var den hidtil bedste, de tidligere besøg var dog også meget gode. Har aldrig fået så gode muslinger, som de små fra Rømø. Alle retter var meget tilfredsstillende, og det samme kan siges om den travle men meget service minded betjening. Vi kan stærkt anbefale et besøg.

Superhyggeligt sted med god mad og god betjening

Besøgte stedet i går på en ganske travl tirsdag aften. Vi fik en treretters som fuldt ud levede op til forventningerne. Husets vin er jo ofte et sats at "nøjes" med, men deres rødvin var virkelig god til prisen.
Vi kan varmt anbefale stedet.

Rigtig god oplevelse

Vi var lidt skeptiske p.gr.a. en del kritiske indlæg - som vi blev opmærksomme på efter vi havde købt en Sweetdeal. Er lige kommet hjem efter en helt upåklagelig oplevelse. God mad og venlig og hurtig betjening. Kan kun varmt anbefales.

Fantastisk mad i fabelagtig restaurant!!

Min mand og jeg var i går aftes, for 8'ende gang på Restaurant Mon Amour i Skindergade. Vi fik det mest pragtfulde mad ! Vil man have mad med kærlighed, tilberedt med kærlighed, så er dette stedet at gå hen. Vi fik en skøn, velsmagende svampesuppe - dejlig varm med brødcrutons. Moules frites som var tilberedt så man kunne høre englene synge!, velsmagende og dampede varme, i den skønneste, rigelige suppe. Til dessert vandbakkelser med vanillie is og varm chokoladesovs !! Det hele serveret af chefen selv, charmerende, venlig, imødekommende og tjenestevillig. Vi har før været her med gæster som alle har været meget begejstret !! Tusinde, tusinde tak for dejlig mad, vi ses snart igen... Hilsen Lasse og Bente

Restaurnt "Mon Amour" blver kvalt i egen succes

09/11-13: En meget stor skuffelse. Stærkt underskænket Pastis til DKK 55,00. En af fire forretter leveret med to identiske patéer i stedet for to forskellige. 3 ud af fire portioner muslinger serveret kolde og meget lidt suppe i bunden, - den fjerde portion fejlede intet. - I andet forsøg var to ud af tre portioner spiselige, - den tredje stadig kold og uden suppe, hvorfor vor fjerde deltager ved bordet blot bad tjeneren om at fjerne hans portion muslinger, - dette tog tjeneren (engelsktalende af amerikansk herkomst) meget personligt og begyndte frem for at løse situationen i stedet at konfrontere gæster ved vort bordet. Herefter blev den pågældende tjener af værten taget fra bordet. Hovedretten "Tartiflette", en egnsret fra Savoie i de franske alper, var fattig på Reblochon ost, skinke og lardon, men svømmede i stor mængde fløde. Det var som at spise halvrå flødekartofler uden stuvning. Crepe Suzette, viste sig blot at være en pandekage med en kugle vaniljeis uden orangesmag eller flambering. Der var totalt pakket i restaurantren, hvor alle borde var løbende besat. Det virkede som om stedets personale, det være sig i køkken som i restauranten ikke er gearet til en så voldsom travlhed. Man kan frygte at stedet kan blive kvalt i sin egen fortravlede succes.
Vi har tidligere været på Mon Amour til frokost på en stille dag, hvor "Mules Frites" var veltilberedte uden forjaget stress, men det vil nok vare en rum tid, før vi tør vove en fire retters aftensmiddag med gæster igen samme sted.
Desværre er vi ikke i stand til at give Mon Amour mere end én stjerne grundet de på samme aften flere indtrufne fejl og mangler samt stresset og i første del af besøget uhøflig betjening.

Super dejligt sted

Vi besøgte Mon Amour i går onsdag, for 3. gang, og det bliver ikke sidst gang.
Maden er i top, sød og venlig betjening, fornuftig prisniveau.
Alt i alt et besøg værd.

Lækker mad, ikke særlige service minded ejer

Dejligt mad, super steak til mig og rødtunge til min mand. Desserterne var også gode. MEN betjeningen er ganske ringe, især er ejerne af stedet var uhyre nonchalant og små arrogant. Vi får bestiller en cremant, som er en hvid boble vin. Får serveret en flad rose. Vi klager over den flade rose, men når slet ikke at fortælle at ikke nok med den er flad, det er heller ikke det vi bestilte. Væk var ejeren...og står 2-3 minutter efter med 2 nye glas, nu med bobler, men stadig den forkerte, nemlig rose. Men ok, vi gider ikke klage, så vi drikker rosevinen, som smager fint.
Men at beklage at vi fik en flad rose syntes ikke at være en mulighed?
ejeren har det med at skælde sit personale ud, vi kan nok fransk til forstå når der er noget han ikke syntes er ok, ikke særlig behageligt at høre på. Og det hele går lidt hurtigt og hektiskt, selvom om kun halvdelen af restauranten er besat. Taler ejerne ikke i telefon med kunder, er han på nettet. Besynderlig at man sidder og surfer på nettet midt i restauranten?
De andre tjenere er nu ganske venlige og maden smager som sagt rigtig godt, men ejerens opførsel er altså under al kritik og jeg er ikke sikker på at vi gider besøge stedet igen. der er mange andre franske bistro hvor priserne er de samme og maden også rigtig god.

Udsøgt mad og udsøgt betjening

Min mand og jeg havde en fantastisk oplevelse, da vi en onsdag var inde og spise hos Mon Amour. Maden var lige i øjet, og værtsparrets betjening venlig, og imødekommende. Min bøf var lidt til den rå side, ifølge mine smagsløg, og super hurtigt får jeg serveret en ny bøf, som er tilpas tilberedt :-). Værten tilbyder min mand, at hente den sodavand han bestiller, i den nærliggende kiosk, da den er udsolgt i restauranten. Det er en fuldendt oplevelse vi har hos Mon Amour, og det er ikke sidste gang vi kommer her. Vi kan varmt anbefale restauranten!

Fransk Bistro, sådan skal det gøres!

Dejligt afslappet fransk bistro med godt klassisk fransk bistro udvalg, rigtig god mad, bredt vinkort med franske vine, god, venlig og vidende betjening. Kvalitetet i forhold til pris, helt i top :-)

Cosy and welcoming atmosphere - excellent food

We were not planning to go to a French restaurant on our Scandinavian round trip. But this little cosy restaurant caught our attention while we were exploring the streets of Copenhagen. And what a lucky choice. We were delighted by the friendly (and funny!) staff and the excellent food at affordable prices.

Josh and Niels

Linda Kruse

En af byens bedste bøffer får du på Mon Amour. Jeg skifter mellem Mash, Retour & Mon Amour alt afhængig af temperament når jeg virkelig har lyst til lækkert kød. Betjeningen er fransk og autentisk men med et smil. Jeg er kommet her siden stedet åbnede og jeg bliver aldrig skuffet.

Skøn fransk mad til fornuftige priser og god betjening

Mon Amour er klart et af mine favoritsteder i København. Dejlig klassisk fransk mad uden dikkedare - uprætentiøst og ærligt. Smadder god betjening og livlig stemning i restauranten. Kan helt klart anbefales - især blåmuslingerne eller steak frites, mmm.

Usandsynlig RINGE KAN IKKE ANBEFALES!!!

har nu siddet hersiden kI, 13.20dvs. 1time og harI kke fået maden.
Så nu har vibedt om regningen
Det er kort sagt RINGE
Og bestyreren er kort sagt Uforskammet

Nu smider han os ud og truer oS på livet ford iVi skiver her. Manden er totalt blottet for'Service. Det kan ikke anbefales at besøge dette sted

Lækker mad og elendig betjening

Jeg prøvede gentagende gange at bestille bord, ved alle telefonopkald, blev der spurgt til om det var med sweetdeal og når jeg svarede ja, var alt optaget.
I fredags tog vi chancen og gik ind på restaurenten uden bordreservation, men det var ikke noget der passede franskmanden..... Vi blev placeret ved et bord lige uden foran køkkenet, til trods for at der var masser af pladser andre steder. Gennem hele besøget, var tjeneren arrogant og vi følte at vi var til besvær.
Maden var dog rigtig god og bøffen sad lige i øjet.
Der er for mange restauranter i København til den betjening, så vi kommer IKKE igen.

Lækker fransk mad

Vi fik tre retter.

Maden var super lækker og kom hurtigt.

Dog opleves betjeningen en smule hurtig og travl og det tager lidt af den hyggelige stemning.

Is Mon Amour your company?

mon-amour.dk Details

Visit Mon Amour