Monatel reviews

Monatel reviews

It is not possible to review Monatel. Should you have any questions, please use the contact form on our website.

Fungerer næsten hver gang 3 ud af 4

Varerne har været i orden. 1 enkelt gang senere modtagelse end forventet.

000

bestilte en vare, da jeg fik den, havde den været åbnet og noget brugt.
sendte den retur men fik ikke alle pengene, skulle selv betale fragt og gebyre på trods af deres fejl.. ærgelige penge...

5 - God og hurtigt levering

5 Stjerner
Har handlet hos Monatel i mange år - har altid fået god service og præcis levering.

Meget dårlig/urimelig service, nul kommunikation, nul hjælp ved defekt vare

Meget dårlig/urimelig service, nul kommunikation, nul hjælp ved defekt vare

skod firma

sendte min telefon til reparation i marts måned og har aldrig fået den retur
og nu er de sq gået konkurs. total nedtur

Forfærdelig

Havde ikke min telefon efter en måned. Den var ikke blevet sendt. Så gav de et trådløst headset med som undskyldning og sagde den ville blive sendt dagen efter. 4 dage og vi så stadig intet. Og vi ringede igen, nu fik vi også et ekstra hukommelseskort med, og de lovede at sende efter 1 dag. 3 dage og vi så stadig intet til telefonen, trods de lovede den var på lager. Vi annullerede ordren og det blev de sure over. Så bestilte jeg ved el-giganten, 2 dage efter havde jeg en telefon, der idag et år efter stadig køre fejlfrit. Lortefirma.

Som forventet...

Min kærestes SonyEricsson C905 har lige sprunget højttaleren. Typisk SonyEricsson-fejl.

Et krav er blevet rettet til konkursboet for MonaTel.dk, om reparation af den - parallelimporterede... - telefon, som naturligvis er blevet afvist.

Sammen med en tidligere oplevelse hvor MonaTel krævede 400 kr. for at returnere en telefon der var blevet repareret på producentens garanti, føler jeg virkelig MonaTel var en skrækkelig virksomhed, der, HELDIGVIS, er gået på røven.

Tilbage står min kæreste med en telefon til 3000,- som intet er til - mange tak til MonaTel.

Absolut ingen reaktion fra Monatel.

Monatel - købte en Sony Ericsson W900i mobil som nu er defekt indenfor garantiperioden. Kan ikke ringe dem op - de svarer ikke på emails... Deres hjemmeside er lukket - er de gået konkurs, eller er de blot useriøse?

Bah!

Løgn hele vejen i gennem.
HOLD JER VÆK!

Bah!

Løgn hele vejen igennem deres service..
HOLD JER VÆK!

Kristian.

Do NOT buy your phone here

They sell used phones as new. Do NOT buy your phone here.
I got a Nokia 5140i almost 1½ year ago, and when it brake I sent it to a repair shop (TELECARE) who told me that the phone was already repaired back in Year 2006 !!!! - What is this ??

MONATEL ER GÅET KONKURS, se cvr.dk

MONATEL ER GÅET KONKURS, se cvr.dk

varen dukkede aldrig op

Jeg bestilte en Nokia 5800 i sort og har forsøgt at ringe til dem i flere uger hvorfor jeg til sidst annullerede min bestilling pr. mail.
Denne fik jeg en bekræftelse på - så der var altså nogen i den anden ende , men synes det er for dårligt at man ikke kan få kontakt til firmaet

lortefirma

Har købet en telefon sony ericsson c905 ved Monatel og sendt den til rep og nu kan jeg ikke få fat i dem hverken pr telefon eller mail og nu ved jeg ikke hvor den er Hold jer fra dem de er fusker-svindler og jeg kunne blive ved

Dårlig Support ved fejl på telefon

Jeg har for 4 måneder siden sendt min telefon til rep. Jeg kan overhoved ikke komme i kontakt med dem, hverken på mail eller telefon.

Lad vær med at købe en telefon fra dem.....

2000 tabte kroner

Min søn købte en Sony Ericsson G900 til ca. 2000 kroner.
I de første 6 måneder fungerede telefonen udmærket, selv om blitzen aldrig virkede.
Derefter gik telefonen i stykker tre gange. Hver reparation tog 4-8 uger og hver gang var vi nødt til at kontakte Monatel, fordi vi ikke hørte noget som helst. Den tredje gang ville de ikke reparere telefonen, fordi Monatels værksted "Mobildoktoren" vurderende, at brugeren selv havde skadet telefonen.
Selv om Monatel var meget venlige, når vi endelig fik fat i en medarbejder, så får firmaet 1 stjerne af to grunde. Dels p.gr.a. den dårlige kommunikation, som er meget forskellig fra andre firmaer, som f.eks. straks giver besked om, hvornår den reklamarede vare er modtaget og f.eks. hvornår den bliver sendt til reparation.
Men det er også fordi, at telefonen aldrig blev repareret ordentligt 1. og 2. gang. To tusind kroner er mange penge.
Derudover må telefonen have været parallelimporteret, da den kom med en britisk oplader.
Morten A. Skydsgaard

Fik en ny telefon efter kun 1 gangs reparation

Jeg havde købt Nokia 6310i som gik i stykker, men Monatel ombyttede den allerede 2. gang jeg sendte den ind fordi den blev ved at miste signal. God service

Monatel har haft min mobil til reparation siden 15.12.2009

Sendte min mobil til reparation d. 15 december 2009 og har ikke set den siden..! Har heller ikke kunnet få fat i den - har ellers brugt over 2½ time på at være i kø. Hvad gør man? Det kan jo ikke være rigtigt at de bare beholder telefonen, og så ikke er til at komme i kontakt med.. Josephine Lindblad

Er Monatel gået konkurs som Niels Borg skriver den 16.marts ?

Har haft en Nokia Slide til rep 3 gange.
Siden køb april sidste år har den fungeret sammenlagt i 1½ uge.
Tør ikke sende den ind nu.

Monatel aps Details

Under KONKURS, lad være at bestille noget hos dem...

Visit Monatel

Write to: monatel@monatel.dk