Mondo reviews

Mondo reviews

4.1

Hold jer væk.

Har kun haft dårlige oplevelser med mondo: produktet, ydelsen, supporten.

Det kan gøres bedre, billigere og mere overbevisende, på alle måder.

børsnoteret bondefangeri

jeg var kunde hos Netdanmark der solgte virksomheden til Mondo. Jeg forstår motiverne til ejerne at de solgte men har kun det råd at alle bør holde sig fra Mondo. Med 15 medarbejdere oplevede jeg en rådgivning hos netdanmark der altid var 5 stjerner værd (plus!), men denne standard forsvandt fuldstændigt da Mondo overtog.

til de tidligere ansatte i Netdanmark, det går nok mere ondt på jer. Til fremtidige kunder, HOLD JER VÆK OG SÆLG aktierne.

jeg har valgt at flytte samtlige aktiviteter til en anden virksomhed i århus.

De afmelder mig fra betalingservice uden at underrette mig

Jeg har haft Mondo/DTH som webhotel siden 1999. Jeg har betalt via betalingsservice. Pludselig bliver jeg afmeldt betalingsservice uden at få besked om det.
Jeg modtager ikke et girokort i stedet, ej helle første eller anden rykker. Første da de når til tredie rykker og inkassovarsel får jeg et brev om det. Da har de allerede lukket mit site ned.

Ved ikke hvad der ligger bag. Formentlig en helt utrolig sjusket regnskabsafdeling.

Flyt dine hosting aktiviteter er mit råd

oprindelig havde jeg mine 3 domæner hos DHT, sidenhen opkøbt af Mondo.

Mondo har

- ingen nævneværdig support
- ingen nævneværdig oppetid
- ingen opgraderinger på deres platforme
- flere gange årlige problemer med mail servere
- dyre priser

... men det er nu egentlig ikke det der har gjort mig aldeles utilfreds. Det jeg først og fremmest er ked af er at jeg har haft betalt regninger via PBS, som de p.g.a. system omlægninger ikke længere kan levere, dernæst har de undladt at sende regninger, jeg har været i kontakt med deres regnskabsafdeling og gjort dem bekendt med at jeg gerne ville se en regning. Den fik jeg aldrig. Men her og nu har jeg fået en inkasso rykkerskrivelse med trussel om at komme i RKI.

Det er simpelthen helt og aldeles elendigt, for ringe, for trist.

Dårlig service, produkt, oppetid, pris og generel betjening!

I min forretning havde jeg et samarbejde med det tidligere Netdanmark om for godt et år siden blev overtaget af Mondo.
Netdanmark var en fantastisk virksomhed. Altid venlige, hjælpsomme og nytænkende i de ting de foretog sig - Både i forhold til salg, support og produkter!
Da Mondo overtog Netdanmark, og alting blev omlagt skete der pludselig en meget stor omvældning i forhold til ALT. Svartiden I deres support (de gange den overhovedet har eksisteret) er rent ud sagt elendig. Deres produkter fungerer ikke efter hensigten, og systemarbejde fortages lidt som vinden blæser - Bare lidt oftere. Til prisen er Mondo en elendig samarbejdspartner/leverandør. Jeg kender til størstedelen af landets internethuse, og uden nogen tøven vil jeg bedømme Mondo som værende de mest tallentløse i branchen!

Mondo er simpelthen en stor bande af uduelige plattenslagere der ikke har den fjerneste idé om hvad de foretager sig!

Is Mondo your company?

Mondo Webmanagement A/S Details