Monk reviews

Monk reviews

8.1

Salg af Aygo

Skulle sælge en Toyota Aygo i fri handel, og forsøgte først at klare det selv. Der kom adskillige henvendelser gennem bilbasen.dk. Men selv de mere seriøse købere havde ikke forstået, at jeg også skulle have en fordel af at sælge privat.

Efter at have brugt noget tid på dette, kontaktede jeg Monk i Valby og fik den solgt til en god pris.

Efter at have afleveret bilen hos Monk, blev jeg kørt tilbage til mit arbejde af en salgsmedarbejder.

God service når bilen skal til service

Jeg har brugt Monk Amager i 7 år til service på min Yaris. Vil have givet 5 stjerner men når man ved det kunne være billiger hos en uautoriseret værkstæd, og at man ikke får skriftlig tilbud uden at kræve det, så kan man ikke give 100%.

Alt i alt giver de god service - forklarer forventet pris som er meget akkurat, og giver god forklaringer og tips.

Jeg spørgte en gang om at jeg vil have skærmen skiftet ude da den var utæt, og det kunne de godt, men vil hellere at jeg gik tilbage til forhandleren som havde solgt bilen til mig. Selvom den 6 måneders guarantee var udløbet troede monk at jeg havde ret til at få den skiftet gratis - og det fik jeg, en besparelse på over 3.000 kr.

Glad ny bil ejer

Jeg har ikke haft bil i 20 år, er en skeptisk mand, var ude efter en ny Toyoto Aygo, hørte hos flere forhandlere, skuppet til at bestemme mig manglede indtil jeg endte hos Monk Auto sælger Martin Svendsen Det var den best mulige behandling jeg her fik, jeg gik derfra og var bare glad for jeg havde valgt dem. Jeg vil på det bestemteste anbefale dem, de lever helt op til et godt ry, rigtig godt ry Per Svendsen maill p.s@vedfortet.dk

Troværdig partner

Alle aftaler overholdt og straksudbedring af få små mangler. Høflig, imødekommende og venlig betjening.

kan stærkt anbefales, ærlig og reel, både hvad angår køb af ny bil eller service, aldrig ubehagelige overraskelser.

Monk Biler A/S Details

?