Mono reviews

Mono reviews

9.0

Nemt at bruge og god support

Mononet er super nemt og enkelt at bruger, for brugere der måske ikke lige er så teknologiske orienterede med html koder med mere.
Alle de gange jeg har været i tvivl om noget eller ikke kunne finde ud af noget, har jeg skrevet og spurgt mononets support og fået hurtigt svar på mine spørgsmål, så jeg kunne komme videre med det jeg arbejde på.
Helle Lumbye stifter og ejer af Mithi Yoga

Kære Helle,

Tusind tak for din fine anmeldelse. Det er jo altid dejligt med lidt ros og samtidig elsker vi glade monobrugere:)
Vi vil selvfølgelig gøre vores bedste for at leve op til de fine ord.
God fornøjelse med din mono hjemmeside.

Dit mono team

Super let at anvende og super hurtig og god support - kan varmt anbefales

Super let at anvende med flytbare moduler. Hurtig, klar og brugbar mailsupport - besvarelse af din mail ofte på under en time. Masser af godt supportstof til selvstudie.
Jeg har flere mono.net-hjemmesider og er meget glad for dem. Har også brugt mono.net som opstart til min webshop www.ecochild.dk. Deres webhopmodul er let at bruge og godt som opstart til den lille shop.

Kære Lotte,
Vi siger mange tak for den meget fine anmeldelse af mono.net. Vi elsker glade mono-brugere!

Dit mono team

God og nem hjemmesideløsning, kundeservice i særklasse!

Har nu brugt mono.net som hjemmeside udbyder i adskillige år. Har brugt dem i nu 4 hjemmesideløsninger. Produktet mono.net udbyder er nemt at gå til for folk der ikke er superbrugere indenfor kodning. Produktet bliver ofte opdateret med nye funktioner, designs og meget mere. Og så er deres support og kundeservice særklasse!

Kære Rasmus,

Tusind tak for den meget flotte anmeldelse af mono.net. Vi elsker glade mono-brugere!
Vi vil gøre vores bedste for at leve op til de flotte ord :-)

Dit mono team

Nemt system, kompetent & hurtig hjælp

Mono.net er let at gå til. Der er både inspiration og gode brugermanualer, og hvis man ikke finder svar der, så er der altid et hurtigt svar og hjælp på mail. Ligesom man kan vælge flere platforme.

Kære Karin,
Vi vil gøre vores bedste for at leve op til dine rosende ord i fremtiden :-)

Dit mono team

Jeg er super duper tilfreds!!!

Det kan ikke blive bedre altså! Super lækker og fedt hjemmesideprogram samt fede måder at lave det på til en super god pris! Jeg er 1000% Tilfreds med mit køb hos mono.net. Jeg har haft gratis hjemmesider alle de steder det snart er muligt , men mono.net har virkelig overbevist mig. Klart det bedste sted. Jeg havde en plan jeg vil føre ud i livet og det kan være super svært med mange hjemmeside programmer der er gratis med abonoment, men her har mono.net igen vundet! kan ikke blive bedre! passer perfekt til mit projekt.

Venlig Hilsen
Peter Iversen

Kære Peter,
Vi vil bestemt gøre vores bedste for at leve op til de positive ord.

Alle kan være med

Kan varmt anbefale mono til både private og erhvervsdrivende. Alle kan være med her og lave en flot hjemmeside. Det er meget brugervenligt og nemt at arbejde med i forhold til andre udbydere, f.eks. wordpress, som man skal have prøvet mange gange. Det er også billigt - og du kan få både domæne og mail konto hos mono.

Har du problemer med flytning af domænenavn eller andet har de en support og en chatfunktion hvor du kan få svar med det samme. Det virker upåklageligt.

Så kom bare i gang med Mono hvis du skal have lavet en hjemmeside.

Kære Kenneth,
Mange tak for den meget fine anmeldelse af mono.net. Vi elsker glade mono-brugere!
Vi vil gøre vores bedste for at leve op til dine rosende ord :-)

Superliga!!!

Hos Mono får man ALTID en go' og venlig service.
Det er et dejligt nemt produkt at arbejde med, hvis man vil spare en masse penge og lave sin egen hjemmeside, uden at være IT-nørd.
Brug Mono i stedet for at kaste alle dine penge efter en IT-konsulent.
Det er nemt, når du først lige har "snuset" lidt rundt på Mono - go' fornøjelse.
De varmeste anbefalinger, Brian Hansen, VMT - Vestegnens Murer & Tagdækning.

Kære Brian,
Vi siger tusind tak for den meget flotte anmeldelse af mono.net. Vi elsker glade mono-brugere!
Vi vil bestemt gøre vores bedste for at leve op til de rosende ord :-)

Absolut bästa chatt-supporten!

Kan varmt rekommendera mono.net både som bra site att bygga din hemsida eller ebutik på. Fantastisk chatt-support!

Kære Kamille,
Tusind tak for den meget fine anmeldelse af mono.net. Vi elsker glade mono-brugere!

Fantastisk support!!!

Aldrig har jeg prøvet at modtage en så god, hurtig og ligetil hjælp online over chat. Synes altid man er ude for elendig support når det foregår over chat, men IKKE hos Mono.net. De svarede med det samme! Og hjalp mig med alt hvad jeg havde brug for. Jeg er meget imponeret!

Kære Stine
Vi siger tusind tak for den meget flotte anmeldelse af mono.net og vores support. Vi elsker glade mono-brugere!

Flot og gennemført virksomhed

Jeg har gået længe med tanken om at lave en hjemmeside hvor på jeg kan bidrage med fyrværkerisikkerhed og forbrugerinformation, det har været svært at finde et ordenligt hjemmesideprogram som både er nemt, professionelt og især billigt, Mono.net levere i en flot løsning en hjemmeside, mobilvenlig side og en facebookside, mange vil nok tro det er dyrt, men nej jeg blev selv overrasket over denne pris, og da jeg så endelig fik mig oprettet og kom igang med min hjemmeside må jeg nok indrømme at det var en let leg at komme igang, jeg har forsøgt flere steder at få min hjemmeside oprettet og til en pris man kan være med på men det har ikke kunne lykkedes men men Mono kan det lade sig gøre, også for en professionel virksomhed i det der er så mange forskellige skabaloner og designs, det sidste nye fra Mono er deres nye Pro service hvor man kan få en Mono ekspert til at hjælpe med siden, og det er til en uhørt flot pris, man for et professionel opsæt og SEO og meget mere,

Jeg vil her til sidst takke Cecilie fra Mono for den flotte service hun og mono har ydet mig og jeg ser frem til et godt samarbejde.

Kære Daniel.

Dit mono team

Søde folk på support-chatten!

Det er herligt med en hjælpende hånd, når noget driller, og det formår de at give på Mono. Selv klokken 20 om aftenen. Faktisk har jeg ikke helt fundet ud af, på hvilke tidspunkter der er support på chatten, men har indtil nu været heldig med, at der ikke gik lang tid før nogen meldte sig. Både svar og ordentlig løsning kommer hurtigt! Tak for det Mono!

Det er nemt og ser godt ud

Det plejer at være en PITA at lave en hjemmeside, som både ser godt ud på computer og telefon.
Derfor blev jeg glad, da jeg tilfældigvis faldt over mono.net.
Og glæden holder ved, man - jeg - kan endog MEGET hurtigt lave en basic hjemmeside med det mest nødvendige, og hvis man bruger lidt mere tid kan man få det til at se rigtig godt ud.
Alt det hejs med tilpasning til telefonen ER klaret for én, det er bare at vælge udseende og fylde indhold på.
Grunden til kun 4 stjerner er, at jeg endnu ikke har prøvet "programmet" helt ud i hjørnerne og alle de mange funktioner, men hvis det er som det, jeg HAR prøvet, ryger vi op på en ren femmer.

Langsommelig og besværlig support

Jeg har oprettet ny hjemmeside hos mono.net. Der gik nogle dage uden at jeg havde modtaget aktiveringsmail fra dk.hostmaster. Jeg ringede til dk.hostmaster. der kunne fortælle at det skyldtes forkert angivet CVR nummer fra mono.net. Dette skrev jeg til supporten hos mono.net og bad om at få rettet fejlen. Efter et par dage modtog jeg mail om at det skule jeg selv rette. Det gjorde jeg og skrev igen til supporten og bad om at få aktiveret siden. Herefter fik jeg en aktiveringsmail fra dk.hostmaster, aktiverede domænet - men siden virker stadig ikke, Nu har jeg sendt ticket nr. 4 til supperten om problemet, men hjemmesiden virker nu efter 8 dage stadig ikke. Det er meget langsommeligt at skulle skrive og vente et par dage på svar, der ikke løser problemet, skrive igen, osv. Der er ingen muligheder for telefonsupport, så et problem, der ikke lige løses, kan tage lang tid at få styr på. MEGET BESVÆRLIGT. Man er på den, hvis det er vigtigt at få hurtig hjælp.

Kære Inge,
Jeg beklager mange gange for de problemer du har oplevet ift. registrering af dit domæne.
Jeg har nu sørget for at domænet vises til din hjemmeside. Fejlen opstod fordi du endnu ikke havde tilføjet domænet under Min konto > Adresse for sitet på din hjemmeside. Din hjemmeside er live nu på domænet og jeg beklager endnu en gang for ulejligheden.

Hurtig og NEMT, effektiv og god service

Fantastisk nemt værktøj til at opbygge en hjemmeside, kan klart anbefales !
Super service. Hvis du fanger dem på chatten, får du svar med det samme. Super effektivt og virkelig søde mennesker at have med at gøre.

Overraskende godt

Jeg har altid været rigtig godt tilfreds med selve produktet, der grundlæggende er nemt at bruge. Jeg har dog haft nogle mindre problemer som jeg ville kontakte support omkring. Det kunne jeg gøre på dansk, og det hele blev løst i løbet af ingen tid.
Helt eminent side og service!

Hurtig support er bare fedt!

Jeg går ganske i sort angånede teknik og skal tage mig sammen for ikke at lukke øjnene, men Cecilie skrev hurtigt tilbage og fremtonede på chatten og så...nu virker mit nye virtuelle hjem ;o)

Service i højsæde, og i et sprog alle kan forstå.

Jeg har de sidste dage skevet sammen med Cecilie fra Mono support, og jeg kan kun give hende 5 store stjerner for hendes venlighed og tålmodighed. Hun bliver ved til problemet er løst, og jeg sidder tilbage med en god oplevelse.
Glæder mig næsten til at få problemer igen ... smiler

Super hjælp og service

Kan kun anbefale mono.net, hvis man ønsker at oprette en hjemmeside.

Hjælpen fra Cecilie og Christina har været helt i top. Søde, venlig, hurtig og meget brugbar.
Så jeg kan kun sige godt om mono.net.
:) Mvh
Heidi

Jeg er mere end tilfreds

Jeg er så glad for at jeg ved et tilfælde fandt mono. Jeg havde brug for et program der så prof og elegant ud. og det fandt jeg her. Deres support er helt igennem fantastisk. man kan skrive en mail og få timer senere er der svar. Og man kan chatte med dem og de svarer og undersøger alt. Jeg er meget tilfreds. Vil anbefale dem til alle.

Super service og nemt!

Jeg vil med glæde anbefale mono til alle!

mono.net Details

Det har aldrig været nemmere at lave din egen hjemmeside. mono er et dansk hjemmesideværktøj, som gør det muligt for alle at få deres egen professionelle hjemmeside helt gratis, så længe du ønsker! Det er super nemt, og du behøver ikke at kunne programmere eller designe for at komme i gang. En række flotte designskabeloner gør det let for dig at lave din egen professionelle hjemmeside. Du kan beskytte din hjemmeside med en adgangskode, indsætte kontaktformularer med et Google kort, bruge flotte gallerimoduler og meget mere.

Visit Mono