Moods reviews

Moods reviews

8.5

Hurtig levering og kundeservice VIRKELIG i TOP!!

Jeg bestilte min dejlige stol på moods.dk mandag d. 13/1-14 - her valgte jeg, at få min stol tilsendt til den nærmeste GLS pakkeshop, da jeg dermed fik gratis fragt.
Tirsdag formiddag får jeg tilsendt en mail fra en medarbejder hos moods, hvori der står, at min stol desværre er for stor til at få sendt til en pakkeshop, og om jeg muligvis kunne have et andet sted hvor de kunne stille den.
Jeg besvarer mailen med egen adresse, og derefter har jeg en længere mailkorrespondance omkring forsendelse med forskellige medarbejdere fra moods, der tilsyneladende alle er sat ind i situationen (meget professionelt!).
Onsdag d. 15/1-14, altså 2 dage efter min bestilling, bliver min stol leveret på min adresse, og det viser sig, at fragtmanden selv er medarbejder på moods! Altså har hverken GLS eller POSTdk været involveret! PLUS at fragten var fuldstændig omkostningsfri!

Det er den bedste kundeservice jeg nogensinde har været vidne til!
Virkelig sødt og hjælpsomt personale og ikke en eneste finger at sætte :-)

Venlige hilsner fra en meget tilfreds kunde!

Jeg elsker moods.dk

Normalt har jeg intet at klage over. Jeg elsker Moods.dk. Webshoppen har alt hvad jeg godt kan lide af bolig tilbehør og jeg har købt fra siden mange gange, hvor handlen har været fejlfri.

Den eneste dårlige oplevelse jeg har haft har været med et opvaskestativ som er mega upraktisk. Det flyder ud med vand på bordet. Lidt irriterende da det var det jeg ville undgå ved at købe den. Måske producenten af stativet skal have skylden her.

men alt i alt kan moods anbefales!

FLOT!

Super flotte varer og PRIMA service....
Købte nogle Hay puder og de ankom omgående...
Der var desværre en mindre fejl på den ene MEN det klarede moods til UG! super fin kommunikation, hurtig svar på mails mm, fin aftale indgået osv
Der kommer jeg med garanti igen :-)

super kundeservice

har altid fået aldeles god service - Sidst blev jeg ringet op da et produkt ikke længere var lager men fandtes i en anden farve (som næsten var samme farve) Synes det var virkelig flot, for jeg havde sikkert ikke lagt mærke til det.. Handler der helt sikkert igen!

Lækkert showroom med engagerede medarbejdere

Besøgte deres showroom for at se en vare live inden jeg købte den. Der er bare så lækkert og fik god service med masser af smil og overskud mens jeg kiggede mig omkring. Super!

hurtig levering på trods af udsalg

bestilte et sæt By Nord junior sengetøj samt lidt andet By Nord fredag aften, fik ordrebekræftelse og afsendelsesbekræftelse mandag morgen og kunne hente min vare tirsdag hos GLS! Har før handlet hos Moods og er fuldt ud tilfred! Indpakningen af varerne er også super!

Hurtig tilbagemelding og levering

Hurtig tilbagemelding ang ordre som ikke er på lager, men forventes på lager i løbet af en uges tid. Modtager dog varen et par dage efter.

Kan varmt anbefales at handle hos Moods.dk

Fin oplevelse trods ventetid

Bestilte et chat-board hos Moods og der stod varen var på lager. Bliver ringet op dagen efterfølgende hvor de fortæller at varen bliver sendt afsted om tirsdagen. Jeg modtager ikke noget og ej heller en ordrebekræftelse. Bliver så igen ringet op hvor Moods fortæller mig at varen bliver sendt afsted om fredagen og om det var okay. Det var det selvfølgelig.

Alt i alt en god oplevelse men det trækker ned at man skriver varen er på lager og jeg så først modtager den en uge efter - heldigvis skulle jeg ikke bruge den til gave eller lignende.

4 stjerner ud af 5.

Levering halter

Jeg købte en løber hos moods.dk.

Behandlingstiden fra Moods var vel ok (ca 4 dage), men jeg fortryder at jeg havde
valgt at benytte GLS pakkeshop. Jeg fik nemlig en sms om at pakken var klar til afhentning, men da jeg kom ned i forretningen fik jag at vide at "alt var pakket ned"
fordi de skulle flytte. Dette var i fredags, men jeg må så vente weekenden over til idag, hvor jeg håber at få fat i min pakke.

Dejligt med lidt motion en fredag aften, men hvorfor sende sms til afhentning når man så ikke kan få sin pakke alligevel.

Det er selvfølig ikke moods fejl hvordan disse pakkeshops opfører sig,
men man får vist hvad man betaler for - i dette tilfælde Dkk 0,00

Jeg har været imponeret over den hurtige levering! Samt at varene har været en god kvalitet og levet op til mine forventningerne.

Suuuper service med et personligt touch!

Helt perfekt og hurtig service, da jeg kort tid inden weekenden bestilte to Lap Trays, hvoraf jeg gerne ville bruge den ene til gave samme weekend.

Først og fremmest blev jeg ringet op og fik tilbudt en anden farve til den ene bakke, da der ikke var to på lager i den bestilte farve.

Dernæst havde Moods bidt mærke i, at jeg havde ønsket hurtig levering, så da de åbenbart indså, at varerne måske ikke kunne nå frem inden weekenden som pakkepost, blev de leveret direkte fra Moods i en almindelig pose - det er da personlig service, der vil noget!

Dårlig service

Skuffende oplevelse, muligt mn kan købe lækre ting på deres hjemmeside, men servicen skal man da lede længe efter.
Svar tiden på mail er helt utrolig lang, og svarene vidner o at de er ligegyldige og små arrogante.

En fornøjelse

Varen var som forventet - leveringen hurtig som en ninja - der giv præcis 26 timer fra jeg bestilte til posten ringede på min dør :-)
Jeg handler gerne hos moods.dk igen

Service, service, service.

Jeg har handlet hos moods (og tidl. Curiosa som var børnebutikken) både i den fysiske butik og også en del i netshoppen over de sidste 5 år. Jeg har altid oplevet en helt fremragende service og i den fysiske butik bliver man bestemt heller ikke skuffet; sødere og mere hjælpsomt (og serviceminded) personale finder man ikke. Sortimentet er ekstremt delikat og levering osv. er altid i top.
Det eneste lille bitte minus der er ved Moods er måske, at man ind imellem savner lidt mere udsalg eller tilbud... Til gengæld har de et lækkert lagersalg med jævne mellemrum.
Kan klart anbefales!

Perfekt - også når det virkelig tæller

Stort set alle butikker er gode til salg, og fx afsendelse af varer.

Der hvor de gode butikker skiller sig ud er deres kundeservice og support håndtering, når fx. en vare er defekt og skal ombyttes. Får man en tilsvarende vare med det samme eller er skal der møje og besvær til?

Moods.dk beviste i dag overfor os at de kan levere rigtig kvalitets kunde service: den lampe vi havde købt fra FERM LIVING havde en defekt lampefatning, så vi nåede aldrig at så den sat op. Da vi viste dem det i butikken, fik vi en ny lampe med det samme!

Tak for god service, det er dejligt at opleve en butik som både kan levere varer hurtigt, og som kan sætte sig i kundens sted.. så vi vil naturligvis vælge at handle hos Moods.dk igen!

Fik det bestilte til tiden

Bestilte en havebruser. Vare kom som lovet. Syntes dog ikke at det var særlig god kvalitet.

Super!

Moods.dk er en af mine favorit netshops - ikke fordi jeg nødvendigvis behøver at købe noget hver eneste gang, men fordi der er så mange skøre, finurlige produkter, der virkelig tiltaler mig. Endvidere har moods.dk god kundeservice, hurtig levering og alt i alt en god evne til, at gøre mig tilfreds, som kunde.

lækkert udvalg af god kvalitet

Jeg har handlet mange forskellige ting hos Moods. Det startede med børnetøj for 4 år tilbage. Siden har jeg også købt gaver og ting til hjemmet. Jeg har aldrig haft problemer med at handle her og leveringen har altid været hurtig.

Super hurtig levering!

Jeg har handlet hos moods.dk og jeg blev overrasket over den hurtige levering. Alt som det skal være.

Dårlig information

Skulle bestille et tæppe, som de havde annonceret for, hvor der stod dag til dag levering. Da jeg gik ind for at købe det kunne jeg ikke finde ud af hvad leveringstiden var og jeg ville gerne have det med til weekenden, hvor jeg skulle i sommerhus. Måtte skrive en mail til dem, som de først besvarede dagen efter, selvom jeg havde skrevet om formiddagen. Levering viste sig at være 3-4 uger. Der kommer jeg ikke til at handle.

Visit Moods