Moodsshop reviews

Moodsshop reviews

7.8

Fin butik

Fin butik med et sjovt udvalg. Ingen problemer med bestilling og levering.

Godt udvalg indenfor bolig accecories.

Skævt og skæg boligtilbehør kan findes her og vildt hurtig levering, hurtigere kan det vist ikke gøres. Skønt med det fine udvalg af pappelina.

Dejlige produkter. Bonus gennem Forbrugsforeningen!

Bruger siden, fordi de giver bonus, når man køber med sit forbrugsforeningskort og har nogle dejlige kvalitetsprodukter.

Fandt bla. en ugle fra Zuny til 385 på siden og benyttede mig af at samkøre en ordre med deres anden hjemmeside curiosa - for at spare fragt ved køb over 700 kr. Den glemte de så at fratrække, selv om varerne kom i samme pakke - men det blev hurtig rettet med et telefonopkald :-)

På selve uglen sad et prisskilt fra deres fysiske shop - pris 375... Okay, 10 kr - det går nok, når nu varerne blev sendt fragtfrit og hurtigt - og der kom bonus fra Forbrugsforeningen! Mon ikke jeg handler der igen ;-)

Fine/sjove produkter

Fin lille webshop med en masse sjove produkter. Deres service er også fin. En af mine varer havde lidt lang leveringstid, så de ringede dagen efter og hørte om det var ok.
Den eneste grund til at de ikke får 5 stjerner, er at selve hjemmesiden er lidt dårlig. Varerkategorierne er dårligt inddelt.

Hurtig ekspedition og god service ifm. reklamation

Jeg bestilte et sæt Katvig babysengetøj på hjemmesiden. Ti minutter senere modtog jeg en mail, om at min ordre nu var afsendt - det kalder jeg super HURTIG ekspedition!
Lige efter at have taget sengetøjet i brug opdagede jeg, at det var gået op i en af syningerne. Jeg sendte en reklamation pr. e-mail, hvor jeg hurtigt fik svar og blev bedt om at sende et par billeder af fejlen, hvilket jeg gjorde. Lidt senere samme dag får jeg en e-mail fra firmaet, hvor der står, at de sender mig et helt nyt sæt sengetøj, mens jeg samtidig kan beholde det fejlbehæftede. Du kan som kunde føle dig i sikre hænder, hvis du handler her.

Nem og overskuelig hjemmeside! Hurtig levering!
Kan helt sikkert anbefales!!

Kan varmt anbefales

Ikke en finger kan sættes her.

Tingene fungerer upåklageligt, god service og hurtig levering.

God butik, rigtig god service, absolut et af de bedste steder at handle

Jeg har købt flere ting hos moodsshop.dk, jeg har altid kun fået rigtig god behandling, alt er leveret til tiden og altid de lovet vare.

Rigtig god oplevelse med en internet butik

Lækre varer og hurtig levering

Har aldrig haft nogle problemer. Leverer hurtigt og svarer på henvendelser hurtigt.

Fin internetbutik med fine varer

Rigtig fin butik med lækre varer, hurtig levering og god service

Is Moodsshop your company?

Visit Moodsshop