Mooviezoo reviews

Mooviezoo reviews

5.0

Den dårligste oplevelse nogen side :-(

Jeg har haft handlet en del på mooviezoo.dk og har oplevet at varen har været forsinket 90% af gangende.

Jeg bestilte 4 film d. 3/2-12 og efter 7 dage får jeg en mail, om at varen er forsinket, og forventet levering er om 7 dage. efter de 7 dage får jeg samme mail igen, med forventet levering 14 dage.
Endnu en mail kommer, med endnu et svar på at varen er forsinket, og forventet levering 2-3 uger, samme dag bestiller jeg yderliger 6 film. og får svar 3-7 dages levering, det samme sker med 2. ordre som med den første.
Efter 3 1/2 mdr. ventetid på først ordre, modtager jeg så en mail hvor der står; at varen ikke kan leveres, og jeg skal genbestile, samme svar får jeg på 2. levering ca. 3 mdr. after bestilling...

Det viser sig at nogle af DVD'erne ikke kan bestilles hos leverandøren, da jeg kontakter dem, før at bede dem sende de film som de har på lager, og slette bestillingen på de rasterende DVD'er, får jeg svaret at det kan de ikke, så skal de trække betalingen tilbage, og det ville altså være for besværligt...
Ja men undskyld, det skulle de jo alligevel.

Jeg bestiller så nogle af DVD'erne igen, (de 3 som de har på lager + er par andre) Og får en mail retur 3-7 leverings dage, efter 7 dage modtager jeg en mail, om at varen er forsinket, forventet levering 7 dage senere, endnu en mail kommer med endnu en besked om forsinket levering, jeg ringer derfor til Mooviezoo, og afbestiller ordren, jeg bliver surt spurgt om hvorfor jeg vil afbestille, og får da også lige bemærkningen, at nu skule betalingen jo trækkes tilbage osv osv... Personen jeg snakkede med virkede fuldstændig ligeglad med mine oplevelser. Og var nok mere interesseret i at komme til frokost, end at passe sit arbejde.

Jeg kan læse at de tager forbehold for prisfejl og mangel på vare, men jeg havde gennem de 2 ordre bestilt 10 DVD'er, hvor 7 af dem ikke kunne skaffes hjem, de aner ikke hvad de har og ikke har på lager, selv nyere DVD'er kan de ikke skaffe hjem...
Fik dog en mail med besked om at fona.dk havde nogle af varende hjemme, så der bestilte jeg dem så, og 2 dage senere havde jeg dem.

Denne anmeldelse er det sidste krudt jeg gider at bruge på dem, og ikke om jeg vil bruge 1 min. mere på dem :-(

Perfekt service.

Fremragende. Købte How i met your mother sæson 1-6, og havde varen allerede to dage efter. Kun ros herfra.

Holder ikke leveringstid

Lover 3-7 dages leveringstid. Viser sig, at de muligvis aldrig vil kunne levere varen. Ikke sjovt, når det var en gave.

Ekstrem ventetid samt mangelfuld levering

Jeg bestilte 4 film på mooviezoo.dk den 27 juli 2010 hvor jeg fik at vide at der ville gå mellem 2 og 4 dage. Efter en måned fik jeg, efter at have henvendt mig flere gange, at vide at 1 af filmene desværre var udgået og at jeg ville modtage resten snart. Lidt over en uge efter fik jeg endelig varerne.

varer kom aldrig

Jeg bestilte en film for 12 dage siden jeg har aldrig modtaget den på trods af jeg har forsøgt at ringe samt skrevet 2 mails har jeg intet hørt tilbage jeg sidder nu med en datter som har mistet sine lommepenge og fået o for dem sørgeligt sørgeligt hun vi betalte via dankort og har heller ikke fået pengene retur

Stort udvalg

Har købt en enkelt film, OK oplevelse. ingen beklagelser

rigtig hurtig forsendelse

Har købt tons vis af film her fra.
alle med en hurtig levering.
og intet har fejlet noget.
har aldrig haft brug for at sende noget retur eller klage.
kan varmt anbefales :)

Is Mooviezoo your company?

Mooviezoo Details

mooviezoo.dk er din første og bedste informationskilde om List. Her finder du også andre interessante links. Vi håber, du finder, hvad du søger!

Visit Mooviezoo