More2home reviews

More2home reviews

9.0

Super Service

Har handlet der ude et par gange, de er skide søde.. Lækre møbler til rigtig gode priser..

så super lækker en sofa var hele vente tiden vær !!

Jeg er så glad for min nye sofa den er så fed og lækker, har købt deres modul sofa kan godt være at den er dyr, men det er også noget godt kvalitet , kan varmt anbefale firmaet til alle, jeg fik tilsendt nogle stofprøver for at jeg kunne danne mig et indtryk af stoffet ...... og må sige at jeg er fuldt ud tilfreds.
De holder deres levering 100 procent og servicen er helt i top !!
Det er bestemt ikke sidste gang jeg handler der det er hel sikkert.....
kun ++++++++++++++++++ herfra

Lækker sofa til god pris

Købte en 3 personers sofa hos More2home. Havde ikke mulighed for at se sofaen, da jeg så skulle helt til Fredericia:) Der var dog ingen grund til at være bekymret. Leveringen fungerede fint og sofaen er både jeg og fodboldvennerne meget tilfredse med.

Super bix

Har netop købt en seng og lidt andet til badeværelset. Vi var i deres udstillingslokaler i Fredericia - super service, og flink betjening.
Sengen er af meget høj kvalitet!

Super service..

Super møbler til den helt rigtige pris ..
Alt leveret som aftalt..

Meget positiv oplevelse

Jeg har fra start til slut fået en rigtig god service!

De har svaret meget hurtigt og venligt på mails. Alt har kørt på skinner.
Super gode priser og fragten var gratis op til jul, helt fantastisk :-)

More2home.dk er til for kunderne og ikke kun til profit, de kan helt klart anbefales!

Kanon service

More2Home kørte et knald tilbud på barstole. Naturligvis blev de solgt i løbet af No Time...
Jeg var rigtig ærgerlig over at jeg ikke nåede at få glæde af tilbuddet.
Jeg taler med en meget sød medarbejder hos More2Home som fortæller, at de prøver at skaffe flere stole hjem.
Jeg tager chancen og spørger til om man muligvis kunne reservere 3 stk ...vel vidende at man som regel ikke kan reservere sådanne tilbud.
Men der bliver ydet den fantastiske service, at de kontakter mig så snart der er skaffet flere stole hjem og jeg kan skynde mig at bestille via hjemmesiden. Et par timer senere står stolene klar til afhentning i butikken i Fredericia.

Det kalder jeg rigtig god service og jeg kan klart anbefale More2Home. Det er bestemt ikke sidste gang jeg har handlet der.

Anbefales!

Enestående kvalitet, lave priser ... Det eneste sted jeg vil købe mine møbler fra nu af!

Vedr Reklamation

Jeg/vi havde købt et par Sofaborde hos More2home, som viste sig at have fejl på flere Bordben, dette blev hurtig ekspederet af deres Kundeservice i Hedensted. Kan KUN anbefale More2home til andre. Gode priser, men servicen er ligeledes i TOP. Tak for god betjening:-)

Fantastisk kvalitet til lave priser

Jeg har i flere omgange købt møbler hos MORE2HOME og er hver gang blevet mødt med utrolig venligt og hjælpsomt personale.Mine møbler har været af top kvalitet, så man kan ikke forstå at de kan være så billige, altså på den gode måde:o)Der var forventet leveringstid på mine møbler, men de skulle jo også fremstilles efter præcis mine ønsker, så det var ventetiden værd. Deres butikker ligger begge i Jylland så det var ikke muligt for mig at se varene "live" før bestilling, men med div. stofprøver og tilsendte kataloger følte jeg mig helt sikker på hvad jeg bestilte. De kan varmt anbefales herfra, især må jeg fremhæve Krogsgaard Sleeper sovesofa som er helt fantastisk.

Fantastisk service - levering som ønsket

Jeg købte et skrivebord, som min søn skulle have i fødselsdagsgave. Jeg kunne ikke være sikker på, at det kunne nå frem til tiden, så jeg skrev i beskedfeltet, at det var en gave, og at vi meget gerne ville have skrivebordet leveret senest på fødselsdagen. Jeg fik en mail tilbage fra more2home om, at de straks ville lave en aftale med fragtmanden, og at det ville komme på fødselsdagen. Det gjorde det. Lastbilen holdt udenfor kl. 7.40, så den lille fødselar kunne få det inden han skulle i skole. Fantastisk service. Skrivebordet er i super kvalitet og fødselaren er vild med det.

Super vare til fin pris

Jeg købte for 1 uge siden en sofa med chaiselong hos more2home. Fin pris lidt dyre end Jysk men 1000 gange bedre. Dog har de lang leveringstid .. 6-10 uger.

God kvalitet - gode priser

Vi købte en køjeseng ... modtaget efter et par dage. Havde bestilt en ekstra sengehest, som ikke havde fået skruer lagt ved. Efter tlf. kontakt til kundeservice lovede de at rette op på det. Efter et par dage kom de manglende skruer.

Alt i alt en god kundeoplevelse og det modtagne produkt lever til fulde op til forventningerne.

Grunden til, at det alligevel ikke bliver til 5 stjerner er, at jeg mener man skal have styr på alle dele af sådan et samlesæt. For nu hvor sengen står samlet og er taget i brug, så irriterer det mig, at der mangler rigtig mange plastic-"knapper" til at skjule skruehullerne med. Der mangler vel en 20 stk. i forskellig størrelse.

Når det er sagt, kan jeg sagtens forestille mig at bruge More2home igen. For kvaliteten er god, og prisen er også rigtig fornuftig.

rodet e handel

Hvis jeg skulle handle møbler igen ville jeg fortrække den gammeldages måde, det er fine møbler men mange upser i handlen.
Når jeg bruger så mange penge på møbler forventer jeg også en kompensation for de problemer der har været i handlen, more2home har været villig til at stille brugskunst til rådighed men til en så lille pris at det kunne være foruden, jeg har selv skulle ud og finde en midlertidig løsning indtil de kunne levere stumper til møblerne og handlen kunne afsluttes.

Lidt knas i bestillingen, men fede møbler

Vi har bestilt og hentet et spisebord og 6 stole hos more2home. FIk kigget på tingene i fredericia, og hentede tingene i Hedensted. Der var lidt bøvl med bestillingen da deres servere var nede, men ellers flink og høflig betjening både i showroomet i Fredericia og ved afhentning, (selvom de havde kanontravlt da jeg havde hentede tingene)

5 stjerner, hvis ikke....

Deres møbler er simpelthen for FEDE, intet mindre.

Eneste minus, de har kun 2 butikker, hvor man kan se møblerne "live". Og de ligger begge i Jylland. Men klart et besøg værd, selvom møblerne er noget dyrere end Biva med andre lavpris møbel kæder, så er de bestemt pengene værd.

Deres levering er heller ikke tip top, noget de burde arbejde en del med, min leverance af møblerne var nær endt på fortovet, selvom der var betalt levering ind af døren. :(

Gode priser

Meget fine priser på kvalitetsmøbler. God service.

Ok pris og billig fragt.

Varenr. Bekrivelse Antal Pris Beløb

3-030-093 Lausanne seng 180 Eg, massiv, ubehandlet 1 DKK 2.999,00 DKK 2.999,00
Subtotal DKK 2.999,00
Fragt DKK 300,00
Gebyr: DKK 0,00
Total DKK 3.299,00
Hurtig levering.

Hurtig levering og god service

Bestilte et par varer ved dem, som kom på lager hurtigere end angivet på hjemmesiden...dejligt.
Det var lidt knas med fakturaen, men det blev løst med et enkelt opkald til kundeservice.

Is More2home your company?

More2home Details

More2home er dit nye inkøbssted for møbler og brugskunst, køb direkte på nettet eller i vores showrooms - butikker og spar op til 50%, Designmøbler i højeste kvalitet.

Visit More2home

Furniture