Morfars.dk reviews

Morfars.dk reviews

9.5

altid godt

Jeg har købt mange ting hos morfars og er aldrig blevet skuffet der er altid hurtig fragt og god service

mega hurtig levering

Som sagt, mega hurtig levering. ...

super levering; varen perfekt

Super god handel ved morgars.dk hurtig levering og varen lever op tkl mine forventninger.

fik forkerte oplysninger, men ellers var det en god oplevelse

Mit køb hos morfars, har været et af de bedste købs oplevelser jeg har haft.
Både før, under og efter købet, stillede jeg en lang række spørgsmål og de blev alle besvaret inden for et par timer.
De svar man så fik var også hjælpsomme, oplysende og brugbare.
Et godt eksempel på deres gode service, var da jeg fik min karosse, udstødningen der skulle have fulgt med manglede.
Jeg skrev til dem og 2 timer efter fik jeg et svar, hvori der stod at det var en fejl og at den manglende del var blevet sendt.

Der var kun en ting som irriterede mig, det var deres information på deres hjemmeside.
Da jeg valgte delene til min bil, hviste billedet af ESC'en at jeg skulle have en adapter til mit batteri.
Da jeg så fik delene var der ikke brug for adapten, og stikkene passede sammen, så jeg havde lige brugt 50kr på en ubrugelig adapter.
Før købet spurgte jeg om hvornår de fik et produkt på lager, jeg blev fortalt at de ikke fik produktet igen. Men 5 dage efter købet, kom produktet på lager....
Det betød at jeg skulle betale 300 kr mere for min bil, og at jeg skulle bruge 5 timer på at samle den.
Men efter at jeg henvendte mig, blev problemet løst og jeg fik verdens bedste service.

Morfars.dk er helt klart det bedste sted at købe en RC-bil, og ja de er perfekte.

Super service orienteret firma.

Meget hjælpsom support, altid hurtig på tasterne!

super service

Super service.. indleverede en lille Helicopter med dårlig batteri fredag, har i dag mandag fået den tilbage, med nyt batteri!!..
SUPER !! TAK...

Hamrende god kundeservice

Jeg bestilte en Hubsan X4 cam helicopter og opdagede først for sent, at jeg havde bestilt den forkerte. Morfars.dk annullerede min ordre, selv om den var registreret sendt og gav mig mulighed for at bestille en ny. Den nye ordre blev lynhurtigt registreret sendt.

Det ser man ikke mange steder.

Seriøs forretning !!!

Både min 10-årige søn og jeg selv har nu handlet flere gange hos Morfars.dk og hver gang kommer der øjeblikkeligt tilbagemelding på at ordren er modtaget og sendt afsted!
De ting vi har købt indtil nu, har mere end svaret til forventningerne..

Jesper og Lukas Wolff

Kanon service og kompetente fagfolk..

Jeg kan varmt anbefale Morfars. De ved hvad de snakker om. Kanon god og hurtig service..

Hjælpsom og god service :)

Ikke den store ventetid på mails, så god behandling herfra :)

Jeg har nu købt en del hos jer og er meget tilfreds..

køb dine fjernstyret ting hos Morfars.dk de har gode priser og en rigtig god service.

Købte en "Stealth X09 Truggy" til 1500kr. Den ene celle i batteri-pakken var defekt helt fra starten af, og butikken byttede det (efter 20min ventetid i butikken, da butikken selv ville teste det først). Få uger efter gik et plastic-tandhjul i styretøjs-servoen i stykker. Det gav en længere dialog omkring hvad jeg som kunde kan forvente af en servo, og af en bil i den prisklasse. Det endte ud med at jeg betalte 329kr for en metal-servo i i stedet, og at butikken efterfølgende har kontaktet mig pr. telefon, og har lovet at refundere de 200kr (som en slags garanti-sag), således at jeg kun ender med at betale 129kr for at få problemet løst. Det mener jeg er ganske fair for begge parter. Fin behandling og meget lidt irritation => 4 stjener.

perfekt service

Købte en fjernstyret bil, som da jeg modtog den havde en styringfejl. Sendte den retur, hvorefter den omgående blev lavet.
Et par dage efter havde min søn igen sin bil og lege med. Så 5 stjerner herfra :-)

Hurtig levering og god service

Der en god og informativ hjemmeside. Varerne sendes senest dagen efter at de er bestilt og mails besvares meget hurtigt. :-)

Perfekt. Igen!

Perfekt, hurtig levering (dagen efter)
fair pris

100% OK

Du vil blive glad for at handle hos Morfars, både i forretningen og på nettet. Har du brug for hjælp er de både hurtige og kompetente.

Super god, og hurtig service c",)

Jeg kan varmt anbefale morfars.dk.
Jeg har købt en Drone 2.0., og da vi åbnede kassen, manglede batteriet.
Jeg kontaktede kundservice, som var yderst behjælpelige, og i løbet af få dage, havde de eftersendt batteriet!
Efterfølgende har jeg ønsket at købe et ekstra batteri. Da jeg ikke kunne finde det på hjemmesiden, ringede jeg og fik rigtig god betjening. Efterfølgende sendte jeg en mail med navn osv. på Dronen. I løbet af en time modtog jeg et link og en vejledning til at bestille det rigtige batteri. Og efter to dage, er det sendt tværs gennem landet!
Super god, og hurtig service!!!

Bedste hobby forretning!!! 13 med pil op

Har købt mange produkter hos morfars. Har altid fået en rigtig god service!!! Vi har ikke så mange hobby forretninger i Århus! Men hvad gør det. Når bare vi har morfars!!! En speciel tak til personalet, der altid har været klar til at hjælpe! Også ud over det sædvanlige!!!!
Så mange tak til verdens bedste morfar!!!!

Mvh Per Rc Olsen

Fedt sted!

Sindssygt lækkert paintball arrangement, alt spillede! God og frisk instruktør, men kæden hoppede af da ejerens kamel kone kom og gik amok! Vi blev svinet til og råbt af, synd det skulle ødelægge et ellers lækkert arrangement!
Kan klart anbefales uden hende kosten!

Morfars.dk Details

Største udvalg af fjernstyrede biler, reservedele og tuning. Offroad, onroad, nitrobiler, el-biler, RC Drift cars og masser af styling. Daglig forsendelse!

Visit Morfars.dk

Write to: support@morfars.dk