Morfars.dk reviews

Morfars.dk reviews

9.5

Morfar er superhurtig!

Havde problemer med en MAXAM lader. Sendte den til ombytning.Hurtig respons og ombytning i løbet af få dage. fin service!!!

Bilen går i stykker konstant

Vi har købt en Terminator (fjernstyret bil) til 799 kr. Den går i stykker HVER GANG vi kører med den, og selv om den skulle kunne holde til at køre i både græs og grus, går den i stykker efter kort tids fredelig kørsel på stuegulvet. Skruerne falder af, fjedrene sætter sig fast og nu kan den ikke køre baglæns.

Vi har besøgt butikken 6-8 gange nu. De første gange var vi nogenlunde tilfredse med at de reparerede bilen, men eftersom det sker hver eneste gang, min søn kører med den, har vi gentagne gange forsøgt at få den byttet eller pengene tilbage. Men de nægter og påstår at det da er helt almindeligt for sådan en bil!!! Selvom vi strammer skruer, rengør bilen osv. Det er ringe service og ringe kvalitet, synes jeg!

Efter denne anmeldelse fik jeg (god) respons fra Kundeservice, som gik med til at give mig pengene tilbage. Takker.

Reply from Morfars.dk

Hej Heidi,

Det lyder ikke godt - men det skal vi nok få klaret.

Jeg har har brug for din hjælp til at finde sagen. Jeg kan ikke få din beskrivelse til at passe med den Terminator der har været i butikken i Århus.

Ring til mig på 7025 9098 - så løser vi sagen hurtigt.

Kim Eriksen

Smooth

Let og sikker betjening. Eneste kommentar er som de dog også selv gør opmærksomt på er deres 'spøjse' åbningstider...

I LOOOOOOVE IT

Som Ole Henriksen ville have sagt :-)

De ved alt og har det meste. 5stjerner her fra

go service og en hurtig tilbage vendelse på mit problemer

jeg havet motor problem på min kyosho drx subaru rally. Manglet fabriks indstillinger til motor, så jeg kun får den ud at køre igen, men Tommy fra morfars support var hurtig med hjælp, sent mig en link til mit problem, dagen efter var jeg kørende igen. Tak igen Tommy

Go service

Har fået en fantastisk service af Kim hos Morfar's.
Min søn fik desværre allerede ødelagt sin bil på andendagen, efter en telefon samtale med Kim fik vi løst problemet.
Go service og endnu engang en stor tak til Kim for hjælpen.

God service/dialog hos Morfar's (Tommy)

Hej "Morfar"
Min søn som passer meget på sin fjernstyret bil, oplevede pludselig at den ikke ville kører mere - han havde "kun" kørt over en kantsten (hvilket denne model skal kunne klare). Vi henvendte os til Morfar's i Odense - bilen var ca 1 år gammel. Bilen blev sendt til Morfar's værsted og vi fik efterfølgende en opringning af Tommy, der forklarede hvad fejlen var. Jeg var lidt overrasket over at den "allerede" var gået i stykker, men fik en meget fin forklaring på hvad årsagen kunne være - selvom min søn passer på bilen, skal man huske at checke olie niveau i støddæmpere!
Nøgle ord som jeg oplevede fejl udbedring var: God "åben" kommunikation, ingen overraskelser i form af dyre regninger (man holdes orienteret), stor faglighed. Personligt blev jeg betjent af Tommy fra "Morfar".
MVH
Michael

Fin service

Jeg købte en fjernstyret bil til min søn som fra starten havde problemer med at køre rigtigt så jeg henvente mig i butikken og fik skiftet delene så den kunne køre rigtigt og har samtidligt fået en masse information om hvordan bilen virker og hvad man skal passe på at udsætte bilen for så jeg har kun rosende ord om min første oplevelse og handel hos Morfars i Aarhus
mvh. Rene. Møller

Jeg havde købt en lille helikopter ved Morfars.dk i Herlev. Efter en halv times flyvning begyndte den bagerste motor at køre hele tiden, tog til deres butik i Herlev, problemet blev fikset på 5 minutter. Rigtig god service.

Helt perfekt vejledning i butik!

Jeg kom ind i butikken i Herlev og vidste ikke helt om det var nitro eller en el bil jeg gik efter, men jeg fik rigtig god vejledning! (over det normale, IKKE mange steder det sker!) Man kunne virkelig hører at de ved hvad de snakker om, og jeg lod mig rive med ;-)

Der skal så lidt til,men det var nok.knægtens flyver, flyver igen

Efter et stort styrt og en masse græs i propellerne i juli måned 2013 , hvad gør man så, man tager bare propellerne af og sætter dem på i vilkårlig rækkefølge også letter flyveren ikke øv øv. Men så blev det feb 2014 og vi søgte hjælp hos morfar hvor vi har købt en del. Men vi havde desværre ingen kvitering? men sikke en service de kan deres kram og var meget meget hjælpsomme så nu flyver vi igen. Mange tak for hjælpen siger en glad far (knægten) er også meget glad hilsen os fra lyngby

Man kan desværre ikke give 0 stjerner

Fulde af løgn, og når man så bliver taget i det, finder man bare på nye historier for at undvige garantien 3 uger efter køb.
TOTALT LANGSOM !!!
9 dage for at sende en bil fra Odense til Herlev, for at der skal gå yderligere flere dage, (nok for at brygge historier) inden man kigger på tingene. OG egentlig bare sender skidtet def retur... Tak for L...
Selvom der blev giver grundig info ang def.ved aflevering af bilen, stod der 3 ord i beskrivelsen til "kundeservice"

Køber ALDRIG så meget som en clips hos Morfars længere....

Det er pral, løgn og latin, stort set det meste i skriver om jeres biler og div andet.
Vilde overpriser på simple ting som batterier, skruer, clips, dæk og fælge, kan man jo kun grine af...... Og håbe folk er klogere, og jeres gear samler støv....

"EDIT"
Har efterfølgende taget [navn fjernet] (Morfars Odense) i yderligere løgne efter et besøg i hans fedtbiks for at hente min defekte bil ! Han er endda så dum at gøre det på skrift.
Manden burde jo tvangsindlægges !
Hvordan kan Morfars have en mand som ham som forhandler ?!?!

Nej venner... Tag en tur til [externt link fjernet] i Søndersø !
Så skal i få rigtig og fornuftig vejleding, bedre priser, og SUPER service...

Reply from Morfars.dk

Hej Torben,

Jeg er ked af den oplevelse du har fået - men endnu mere ked af at vi ikke kunne finde en løsning da jeg kontaktede dig pr. telefon.

Kim Eriksen
Morfars.dk Herlev

Super god oplevelse, og hurtigt svar på spørgesmål!

Jeg har købt ting i morfars i omkring to år nu, og de bliver ved med at have hurtige og god service. De modtage dine spørgesmål over mail med åben hånd, og svare super hurtig. De garentere svar inden for 24 timer. Jeg fik allerede svar på mit spørgesmål på under en halv time! Super rare mennesker, kig forbi en af deres butikker, hvis du kan lide rc legetøj! Morfars.dk

Super sted, leverer varen og fantastisk support.

Har ingen betænkelighed ved at bestille fra morfars igen. Leverer varen hurtigt og hvis man har nogle spørgsmål er supporten virkelig god.

Ubeklagelig service. Lave priser. Hurtig levering. Høj kvalitet!

Bestilte en lille Helikopter, som kom dagen efter med posten, men efter et uheldigt styrt begyndte den at flyve noget underligt, men et ring til morfars, og vi fik den hurtigt på rette køl igen, og stuen er atter en mini lufthavn!

Top kvalitet, utrolig god service!

Har kun haft gode oplevelser med Morfars.dk svarer altid hurtigt på ens emails og varen er der altid til tiden eller før, jeg har lige bestilt en vare som skulle komme 10-20 dage efter bestillingen, men fik den 3 dage efter bestillingen!

En god oplevelse.

Jeg har netop købt en fødselsdags gave til knægten hos Morfars.dk pakken blev sendt sådan jeg modtog den 2-3 dage efter køb -ved udpakning var der noget galt med den Softgun vi havde købt. Vi skrev med morfars.dk og det var en utrolig behagelig oplevelse som jeg sjældent møder.

Jeg kan varmt anbefale dem for deres rigtig behagelig og venlige support.

God og hurtig service!

Ikke så meget at sige, andet end super god og hurtig service!

Eneste minus: Den helikopter jeg købte var KUN afbilledet i en blå model.. jeg modtog en rød model.. Det ville være et kæmpe plus, hvis der var mulighed for at vælge farven!
Ellers var alt andet super! :)

Mvh.
Mikkel

Rigtig god hjemmeside, med gode forklaringer og super vidioer, hvor vi har kunne se de forskellige biler i funktion, og ud fra disse kunne vælge vores ud!
Og den levede fulgt op til det forventede.
God kommunikation og Service :-)

Over al forventning

Jeg kunne ikke være mere tilfreds.
Der stod på hjemmesiden, at produktet (Traxxas Telluride 4x4) var op til 3-4 uger om levering, hvilket jeg godt kunne acceptere.
Da jeg så modtager en mail få dage efter bestilling, at det er undervejs, fløj jeg direkte op på en lyserød sky og klappede i mine små hænder af fryd :)
Indenfor 1 uge, stod jeg klar til at ræse rundt med mit nye legetøj.
Jeg vender helt sikkert tilbage til morfar efter mere legetøj :)

Morfars.dk Details

Største udvalg af fjernstyrede biler, reservedele og tuning. Offroad, onroad, nitrobiler, el-biler, RC Drift cars og masser af styling. Daglig forsendelse!

Visit Morfars.dk

Write to: support@morfars.dk