Morphsuits reviews

Morphsuits reviews

Acceptable
5.2

Bad quality, no money back and no replies

I ordered a morphsuit costume and when I received it I noticed the quality was poor and it didnt fit properly. So I decided to return it. Did everything according to their policy.

Today, 2 months after returning, I still did not receive my money and even worse: they simply ignore me. I ordered it through morphsuits.nl but they do everything through the uk website. If you still want to order a Morphsuit; don't do it through their official sites but through another shop.

den bedste service nogensinde!

jeg har købt et suit, og det kom inden for meget få dage (højst en uge)!
og det var bare kvalitet!

Geen levering, geen geld terug

Mijn verhaal is simpel.
Ik bestelde een morphsuit. Het werd door een (toegegeven) fout van hun kant niet geleverd. En ik kreeg mijn geld nooit terug.

De Nederlandse tak wordt gerund door een meneer: Torsten de Lange die amper reageert op (veel) emails. Zelfs een brief naar Engeland en mails met de mensen daar mochten niet baten. De fout werd uiteindelijk toegegeven en het geld zou terug worden over gemaakt, (na niet reageren). Ook na vele herinneringen, en weer mails naar Engeland, is dit nooit gebeurd. Hun 100% tevredenheidsgarantie is een luchtballon. Het gaat me niet om die 50 euro, maar om het principe. Vandaar dat ik dit verhaal deel. Morphsuits zijn ook te koop bij andere winkels ('fancydress.nl' heb ik positieve ervaringen mee). Bestel niet bij de Nederlandse morphsuits.nl of de morphsuits.co.uk

As described!

Fast delivery!
Quality item!
Great for Halloween, fancy dress etc!
Fairly expensive, but you pay for the quality!

Excellent Service!!

A totally unique and unparalleled 'all-in-one' suit/thing! Easy to use website.

Will buy again!

Hurtig levering

Ingen problemer og hurtig levering.

Details

Visit Morphsuits