Motiba reviews

Motiba reviews

8.5

Helt perfekt.

Motiba i Brønshøj er et sted jeg klart kan anbefale til alle. Både Anja og Ditte er altid smilende og i godt humør. Og så har jeg aldrig købt et produkt af dem, som jeg ikke har været tilfreds med.

Fantastisk sted

Har kommet hos ejeren igennem mange år efterhånden for at få massage og nu også klipning og jeg har altid fået en rigtig god service.
Vil klart anbefale stedet til alle.
Top karakter fra mig

Motiba Clinique

Motiba er klar et sted jeg kan anbefale. Fantastisk service og behandling et hyggeligt og behageligt sted. Med super mennesker bagved der gør at det er et sted man kommer tilbage til igen og igen.

Rigtig god frisør

Super dejligt sted med søde og smilende frisører. Kan klart anbefales.

Super god frisør

Motiba i Brønshøj er en rigtig god frisør. De er søde og åbne, og opfylder altid kundens ønsker uanset hvad det er.
De har rimelige priser og man får altid en god behandling. Efter en behandling går man altid smilende derfra.
Udover frisøren kan deres massage og ansigtsbehandling desuden anbefales.

Fantastisk service.

Er kommet i salonen i flere år, og er altid gået derfra med en stor tilfredsheds følelse :)
Pigerne er skønne og altid i dejligt humør, vi har det altid sjovt, men samtidig er de meget alvorlige med hensyn til deres arbejde.

Et skønt sted, med en fantastisk service hvor jeg fortsat vil komme.

Super søde !!!!

Nu er jeg kommet hos dem i 1 1/2 år og de er altid super venlig og kanon søde og de er kanon prof....De er dygtig til deres arb ,elsker at komme der !!! :D Man får altid en kanon god behandling !!!! ;D

Dygtige frisører, god service

Rigtig dygtige og venlige frisører. Har forståelse for det man gerne vil have lavet og priserne er gode sammenlignet med andre frisører i København.
Dog lovede de gratis pandehårsklip, men da det var en anden frisør der klippede mit pandehår tog hun 75kr. for det, selv om jeg havde sagt at jeg er fast kunde i butikken.

Is Motiba your company?

Motiba Clinique Details

Skønhedssalon,mobil frisør, frisør mobil,fedt hår, dejlig smuk, darphin, redken, exuviance, akne, acne, hud problemer,hud, fødder fodpleje. Hudpleje, kryst

Visit Motiba

Call us on: 35112024