Movia reviews

Movia reviews

Very low
1.1

Åhh hvor sakl jeg starte

Kære alle. Hvis i skal et sted hen, så tag endelig 20 min før afsted end i havde regnet med, da movia ALDRIG kommer til tiden. Når busserne så endelig kommer, er der aldrig plads, så man skal vente på næste bus!!

Nobis dårlig trafik selskab

Ved at man altid skyller skylden på buschaufføren for det er ham man ser men efter at have snakket med nogen af chaufførene både i Kbh og ude på landet så kan jeg godt de at movia smider et kæmpe pudslespil hvor de gemmer nogen af brikkerne og så skal chaufføren få det til at gå op. De køretider jeg har set på og hørt om de er jo ikke en gang mulige at kunne holde selvom man køre i bil! Jeg synes det er på tide at i skifter bestyrelse og eventuelt så alle der arbejder inde hos jer skal selv have været ude og køre i den virkelige værten så i kan se hvordan det hænger sammen. Start med at droppe alt det kontant betaling i busserne for det kan der hurtigt gå 5 min med og så er bussen forsinket plus de stramme tider. Og hvad sker der for toget har en vinter køreplan når busserne ikke har det. Dynes det er på yide med et udskift inde hos jer så der kan komme bedre styr på det!

Mobil - et DJØF selskab uden begreb om trafik

Det er utroligt, hvor ringe Movia er i sin service.
På hjemmesiden står der der"Movias busser kører normalt". Dette er en direkte løgn, for linie 9a, kører indtil fredag ikke på Peter Bangs vej, men på Finsensvej. På stoppestederne står der INTET om denne omlægning.

Jeg kunne skrive side op og ned om Movias inkompetence til at drive kollektiv trafik, men hvad kan man ellers forlange af en flok totalt tåbelige DJØF embedsmænd, der nok aldrig anvender den kollektive trafik.

Movias ledelse skal være en faglig kompetent ledelse og ikke en flok overbetalte uduelige DJØF embedsmænd uden den fjerneste kendskab til service og kollektiv trafik.

Det er på tide at hele den uduelige ledelse blev udskiftet med en ledelse der anvender den kollektive trafik i hverdagen og også her stor erfaring i at drive busdrift samt servicering af kunderne.

Venlig hilsen

Bjørn jørnvig

en pendlers morgen 31. juli 2013

31. juli 2013 – en morgen med offentlig transport – stamkort 3716812
Bus stoppested Mikkelborg Park - venter på Bus 388 / afgang 06.46 - mod Lyngby
Får en sludder med 2 andre fra bebyggelsen (D= dame og H=herre). Luften er frisk efter lidt regn, vi er alle i godt humør og klar til dagens arbejde.
Bus 388 afgår tidsmæssig, det har stor betydning for de 2 andre, de skal gerne nå Bus 150S på Kokkedal station. Jeg selv skal med toget 07.04 til Nørreport, under normale forhold er jeg på arbejde ca. 07.35. Ved 3. stoppested kommer min ”togveninde” ind i bussen. Vi kører planmæssigt til Kokkedal Station.
D + H er parate til at løbe ud af bussen, så de kan nå 150S. D – ser Bus 150S stadig holder der – og siger: ”vi når det – det er ikke den kvindelige chauffør, som kørte i går – kan se det er en mand, men hun står derovre. Så I, hun kørte bare i går selvom jeg vinkede”? - Og ja - det så vi nok!
”Togveninden” og jeg går over for at vente på toget. Taler lidt om sporreparationerne, det er jo ikke noget nyt for os, at der på Kystbanen er reparationer, ændringer og forsinkelse, så turen ind til Nørreport, med stop ved alle stationer og omstigning til S-toget på Klampenborg, tager ikke helt humøret fra os. Vi kan lige nå ind på arbejdet til kl. 08.00.
Så lyder der over perronens højttaler ” toget er ca. 10 min. forsinket”. Vi ser på hinanden – kan vi nu også regne med det kun er de 10 min., skal vi løbe over at tage Bus 150S, den holder der stadig, så kan vi nå ind til tiden.
Vi løber – ser Bus 150S begynder at køre og kommer hen parallel med perronen - den flinke chauffør stopper op – lader os komme ind. Glad udbryder jeg: ” Mange tak, hvor sødt af dig at tage os op, toget er nemlig forsinket ”. Den kvindelige chauffør, som kørte bussen i går, står ved siden af, hun er sikkert ved at oplære den nye flinke unge mand. Den kvindelige chauffør siger i en skarp tone: ” Forsinket, forsinket – så kan man jo bare stå tidligere op”.
---Jeg tænker – mærkeligt at sige, vi skal stå tidligere op – det har da ingen indflydelse på om togene er forsinket, normalt tager det ca. 25 min. ind, og nu under reparationerne tager det ca. det dobbelte, mener hun virkeligt det? Nå men det er jo chaufføren, som også kørte i går, hun har det nok ikke særlig godt, eftersom hun så tidligt på morgenen, har brug for at udtrykke sin utilfredshed.
Min ”togveninde” og jeg skynder os at finde en plads. Det går jo fint, vi kan se der er andre, som har valgt samme løsning som os. Bus 150S kører næsten også som på ”skinner” ind til byen. Smart med de stoppesteder parallelt med motorvejen - ingen omveje.
Snakken går – nå der kommer 2 kontrollør i gråt tøj – det har jeg da aldrig set før i en bus - vi finder vores pendler- månedskort og viser frem, kortene ligger jo parate i tasken hver dag, det har de gjort gennem mange år. Jo – vi bruger da det offentlige – og det er praktisk med et kort både til tog, bus og metro.
Så sker der pludseligt noget, kontrolløren begynder, henvendt til min ”togveninde” som sidder ved vinduet: ” der skal være tillægsbillet, så du får en bøde, må jeg se din sygesikringskort”. Vi ser undrende på kontrolløren og spørger: ” hvorfor ? Vi har da vist kort, der blev da ikke sagt noget ” ? – kontrolløren: ” der mangler zone 41 og 51” .
”Ja- men vi har da aldrig fået at vide, at Bus 150S kører ind i to andre Zoner end togkortet gælder, og har under tidligere reparationer fået at vide, vi kunne tage bussen ind til byen i stedet for toget ”.
Kontrolløren skrev bøden - kr. 720,00, hans attitude var meget uforskammet og nedladende, som var der begået en stor forbrydelse. Min ”togveninde” som er en pæn dame nær pensions alderen, er ansat indenfor staten. Man tænker - har kontrolløren ikke mere ”menneskekendskab” – stakkels mennesker som kommer ud for en sådan behandling. Og stakkels kontrollør, hvis de opfører sig sådan overfor en aggressiv og ukontrolleret person. Denne kontrollør har nok selv et problem, eller har Movia ikke haft ham på kursus endnu.
Alt imens hele forvirringen foregik, var der en herre, 2. række bag os, han kom med sine kommentar, han havde også fået en bøde. Damen bag os, sad og blev irriteret og sagde: ”---nu er vi 10 min forsinket……” . Jeg tænkte: Hun har da vist ikke engang fået en bøde, hvorfor sidder hun og er sur over at vi er 10 min forsinket. Nå - hun kører sikkert ikke med de offentlige transportmidler til hverdag.
Min ”togveninde” skrev ikke under på bøden. De 2 kontrollører steg af bussen, jeg ved ikke engang hvor, der lød kommentar som: ” nu behøver de ikke længere kontrollere, for vi er udenfor de 2 Zoner, hvor de kan skrive bøder, de skal nok tilbage i en anden bus, for at fortsætte”.
Vi ankom til Nørreport Station, her stod bl.a. 2 af vores medpassagerer af, de havde også fået en bøde. Kontrolløren som havde udskrevet deres bøder, havde dog været flink, i modsætning til kontrolløren, som havde udskrevet bøde til min ”togveninde”. De havde ligesom jeg, følt at denne kontrollør, havde været meget ubehageligt i sin måde. De 3 pendler stod nu her på Nørreport Station og udvekslede kontakter. Hvor ubehageligt, hvordan mon deres arbejdsdag vil gå. Desværre måtte jeg gå, skulle nå frem til kl. 08.00. Sikke en morgen – der begyndte så godt.
Jeg skal jo også hjem, tror jeg vælger toget. S-tog fra Nørreport til Klampenborg, skift til Kystbanen, dernæst Bus – håber det vil passe nogenlunde sammen, trods forsinkelser og ændringer, måske vil der også være nogle mere behagelige og venlige personer til at betjene os, som benytter de offentlige transportmidler, det hele bliver lettere og sjovere for os alle, både passagerer og personale.
Vil Movia håndhæve deres ret til at inddrage bøderne under disse omstændigheder. Ja – jeg spørger bare????

Uacceptabel service

I fredags steg jeg på en bus (4A) på Svanemøllen St. Samtlige af bussens standere var ude af drift. Da jeg påpegede overfor chaufføren, at jeg allerede var tjekket ind (jeg kom direkte fra S-toget), men jo ikke ville kunne tjekke ud ved destinationen, blev jeg rådet til at tage en anden bus. Jeg skulle imidlertid på arbejde og valgte derfor at gå over for at tjekke ud ved en anden stander for så at vende tilbage til bussen. Her blev det antydet, at jeg forsøgte at køre gratis, og at jeg selv måtte tage ansvaret, hvis Movia kom på kontrol (jeg troede faktisk, at chaufførerne selv arbejdede for busselskabet!). Jeg forsøgte at forklare, at prisen alligevel ville være den samme (jeg ville stå af inden for samme zone), men det mente chaufføren ikke. Jeg fik i bund og grund at vide, at jeg i stedet kunne have ventet på den næste bus ved destinationen for så at tjekke ud via dens stander! Det endte med, at jeg stod af bussen ved det nærmeste stop, idet jeg ikke vil gøre mig skyldig i at rejse uden gyldig rejsehjemmel. Jeg nåede dog at opfange, at bussen ikke ville blive taget ud af drift, men derimod fortsætte kørslen i nogle timer (uden standere), så mange andre passagerer kunne blive udsat for samme surrealistiske scenarie. Det er bare for dårligt! Movia burde instruere chaufførerne i, at passagererne selvfølgelig ikke skal bære ansvaret for, at udstyret ikke virker - specielt ikke når Movia vælger bare at køre videre med standere, der ikke fungerer.

Simpelthen for dårligt!!

Hvad sker der lige for manden bag rattet?

Jeg skulle igår ind mod hovedbanen, og i den forbindelse hopper man da på den famøse 5a fra Glasvej. Bussen dukker pludselig op ude af det blå.. Også selvom der står 6 min på tavlen.. Fred være med det.. Hopper ind i bussen.. Viser mit periodekort og bliver afvist.. Også er det der man tænker.. Hvad fanden sker der lige her.. Jeg har et periodekort fra beredskabsstyrelsen, hvilket giver fri offentlig transport overalt i det danske land. Men nææ nej.. Chaufføren holder fast.. Mit kort er ikk gyldigt.! Vælger at vise ham mit id kort fra beredskabsstyrelsen, men heller ikk her vælger han at lytte. I hans verden er det kun millitæret der må benytte sig af den slags i de københavnske busser.

Endnu engang forsøger jeg at mægle med chaufføren. Der er jo ingen forskel på om man er værnepligtig ved beredskabsstyrelsen eller militæret. En værnepligtig er en værnepligtig. Det ender så med at jeg må betale i bussen.!!! Også selvom jeg har et gyldigt periodekort..!! Simpelthen for dårligt.. Heldigvis havde jeg de 24 kroner i kontanter som billetten koster, men tænk hvis jeg ikk havde dem på mig. Eller værre endnu. Tænk hvis jeg skulle på jagt efter en hæveautomat.? Hvad hvis jeg ingen penge havde overhovedet? Så skulle jeg gå på arbejde eller hvordan hænger tingene sammen? Under busturen vælger jeg at ringe til DSB og Moviaa. Begge steder får jeg bekræftet at mit kort er gyldigt. Da jeg så rammer hovedbanen vælger jeg endnu engang at forsøge mig med chaufføren. Fortæller at jeg netop har været kontakt med Moviaa og DSB. På det tidspunkt er jeg vel klar over at han ikk kan/vil give mig billetpengene tilbage, men jeg ønsker da bestemt heller ikk at andre værnepligtige kommer i klemme på den måde.. Lyttede han til mig.. ? Gu fanden gjorde han da ej. Kold i røven og med et smil på læben holdt han fast i sin egen version. Og pludselig skulle jeg snakke med moviaa.!! Hvad med at undskylde ulejligheden? Hvad med at yde en god service i stedet for macho stil. Forstår simpelthen ikke, hvordan man kan byde kunderne den slags.

Gad vide, hvor mange der egentlig uberettiget ender med at betale i bussen. Hvor mange penge får Moviaa ud af den slags. Tvivler på at jeg er den eneste.

//Abou

Grove og ubehagelige chauffører

To gange har jeg nu prøvet at blive nægtet at komme med bussen.
Jeg kørte begge gange på SMS billet.
Den ene gang er jeg kommet til at vælge den forkerte SMS. Buschaufføreren gør mig, i en meget ubehagelig tone opmærksom på min fejl. Jeg ser på SMS'en og smiler mens jeg giver ham ret.
Jeg fumler lidt med telefonen mens jeg skal finde den rigtige SMS. Det vælger chaufføren så at reagerer på ved at sige: "Ja så er det ud af bussen!"
Jeg ser undrende på ham og siger vent lige lidt. Ham begynder at hæve stemmen og jeg føler mig nødsaget til at gå ud fordi han er så ubehagelig. Jeg når lige at løfte telefonen med den rigtige SMS billet op til ham, hvorefter han vælger at smække dørene i hovedet på mig og køre.

Anden gang er der mange der skal med bussen. Jeg får slået telefonen ud af hånden. Den lander på gulvet og går ud. Jeg forklarer buschauffører at jeg altså har en gyldig SMS billet, jeg skal bare lige have tændt min telefon efter at have tabt den (Hvilket han godt så) han meddeler mig, ligesom den anden chauffør, at jeg skal stå ud af bussen. Denne gang bliver jeg ærligt tale irriteret, og forsøger at mægle. Buschaufføreren vifter med armen og gener mig aggressivt ud af bussen med ordene: "JEG ER PISSETRÆT AF DE SMS BILLETTER"

Så det skulle da lige gå ud over mig så!
Begge chauffører kørte 150S
Og begge havde fuldstændigt uprovokeret en virkelig ubehagelig tone over for deres kunder.

Det er bestemt ikke de eneste ubehagelige oplevelser jeg har haft med busserne i HT området, men disse var nogen af groveste.

Jeg skal aldeles ikke smides ud af bussen, som en anden snylter der ikke har billet, fordi chaufføren åbenbart har en dårlig dag!

Føj! Send jeres chauffører på kursus i almindelig pli!!!

I bruges KUN, fordi der ikke er noget offentligt alternativ til jer...

Torsdag d. 16. maj 2013 skulle jeg til Ledreborg Slot Øst. Jeg tjekker bus afgangen på bus nr 233 på jeres hjemmeside Movia.dk og finder en afgang 16.20 fra Lejre st. Jeg ankommer med toget 16.11 og stiller mig til at vente på bussen. Jeg falder i snak med en buschauffør på en anden linie, som bekræfter at bussen jeg søger kører 16.20...
Da bussen ankommer fortæller chaufføren, på rute 233, mig at bussen slet ikke kører før på lørdag d. 18. maj...jeg gør ham opmærksom på, at der jo gælder en anden køreplan indtil den nye træder i kraft lørdag... "nååh ja, men den kører ikke 16.20, men 16.02", siger han. Jeg spørger ham så om den bustid jeg har til returen, altså fra Ledreborg Slot til Lejre st., kl. 17.11 - om den så passer? Det gør den heller ikke, da det er den bus han lige er kommet med, som er den sidste bus fra slottet mod stationen og at han nu er er "ikke i rute" og derfor ikke kunne køre mig derud. Men at jeg kunne finde taxa informationer på opslagstavlen på den anden side af vejen.
Da jeg står og studerer tavlen og taxa nummeret, er der en venlig chauffør i en anden busrute, som spørger hvad jeg søger... Jeg fortæller ham min destination og hvad hans kollega havde fortalt mig, at bussen 16.20 ikke kørte... Det undrede han sig meget over, da det jo først er på lørdag de nye tider er gældende fra, hvorfor 233 skulle køre fra Lejre st. kl. 16.20 iflg. ham.

Ifølge jeres online planer, så kørte bussen d. 16. og 17. maj efter én køreplan og fra d. 18. maj kørte den efter en anden plan. Den sidste bus fra Lejre st. kørte 16.20 - og den sidste bus fra Ledreborg Slot kørte 17.11, når jeg kigger på jeres busplan.
Men i stedet for strander jeg på Lejre st. og bliver nød til at ringe efter en taxa, som kører mig fra Lejre st til Ledreborg Slot Øst og tilbage til Lejre st. Jeg er studerende med et alle zoners kort, hvorfor jeg ville kunne rejse til Ledreborg Slot uden ekstra rejseomkostninger - og på SU er det altså surt at miste de penge på en unødig taxatur(124kr).

Jeg kontakter jer på mail med min klagesag, men på bedste molbo-agtige stil skal man sende klagen via snailmail. I disse digitale tider kan det i den grad undre mig, at man ikke kan udfylde Rejsetidsgaranti papirerne og sende online eller via mail...
Og nej, jeg fik ikke sendt klagen ind via snailmail, da det skulle ske inden 14 dage fra rejsen der klages over... Heldigt for jer - i sparede 124kr, fordi jeg var midt i eksamensskrivning...

Tænk at I kan være jer selv bekendt....

Den eneste grund til at I stadig eksisterer er, fordi der ikke er noget offentligt alternativ. (for os, som ikke har bil...)
Desværre skal der mindst gives 1 stjerne....

Utilgiveligt.

Mine erfaringer med Movia har været fuldstændigt uacceptable.

I forhold til tog o.lign. er servicen uden tvivl bedre. Men dette retter ikke op på det, at busserne er utilregnelige i deres ankommen.

Den offentlige transport er p.t. ikke et alternativt til min bil. Det virker simpelthen for dårligt.

Generelt ok udenfor København

Jeg pendler ikke med bus men bruger det ad hoc til transport til/fra stationer. Det fungerer normalt ganske fint, men jeg kan se et mønster i, at jo længere væk fra Københavns centrum man kommer, jo venligere bliver chaufførerne.

Hvis bare det fungerede halvt så godt som det skal

Hvor skal man starte? Elendig service og busser som man kan vente på i 30 min selvom info skærmen siger 3 stop.

ingen service

Busserne køre som vinden blæser og ringer du ind mødes du ikke andet end folk der er flabet istedet for de faktisk giver noget hjælp.... Movia er grunden til jeg stopper med kollektiv trafik... Er simpelthen blevet træt af at komme for sent på arbejde på grund af movia og så skal betale så meget for det....

Dårligt

Det er direkte grotesk at de tror de kan tillade sig alt.

Service, det er der bestemt intet der hedder hos Movia. Det er direkte til grin. Busser kommer for tidligt/sent. Døre der lukker foran snotten på en, nogle hidsigpropper bare fordi man skal købe billet.

Skønt cyklen og bilen er opfundet, det er bestemt ikke den bedste vilje at jeg vil benytte movia.

Elendig service.

Jeg rejser med 6a dagligt fra Nørrebro til Vesterbro, og er yderst chokeret over hvor dårligt det er blevet at rejse med bus i Hovedstaden. Hver eneste dag er busserne overfyldte, og jeg må vente 2-3 busser for at finde en med nok plads til at klemme mig ind i. Når jeg så først er kommet med bussen, har jeg ofte oplevet en vred eller næsten aggressiv tone fra en chauffør, der vil at folk skal klumpe sammen bag i bussen. Til at starte med hoppede jeg også på denne "Klem jer sammen af sympati for de andre passagerer der gerne vil med..", men det er jo tydeligt at denne fremlægning bare skyder ansvaret for de manglende ekstra busser over på passagererne Dette er hovedproblemet og hvad der gør mig mest vred. Movias lægger ansvaret på deres chauffører at løse pladsproblemer, og chaufførerne lægger det derefter over på passagererne. Det holder ikke. Helt simpelt er det sådan har. En bustur er et produkt som vi betaler for, ligesom alt andet. Bliver du solgt råddent kød i et supermarked er det supermarkedets ansvar, ikke dit. Sådan er det også her. Er der ikke plads nok i busserne = Movias ansvar. Er der ikke busser nok = Movias ansvar. Overholdes køreplanen ikke = Movias ansvar osv. osv.

Tag ikke bussen, hvis du ikke 100% kender ruten!

Kender man ruten for sin bus til punkt og prikke kan man roligt tage sig en bustur, men ellers skal man forberede sig godt og grundigt hjemmefra inden man tager linjerne 141, 143 eller 149 i Glostrup og Albertslund.

Disse busser har sjældent informationsskærme og højtalerne i busserne er så ringe, at man intet kan høre. Visse bustyper viser endda slet ikke, hvilket stoppested de er nået til. Det gør det ret svært at tage bussen i ukendte områder.

Sidst men ikke mindst kan det oplyses, at 143 mod Albertslund/Vallensbæk på daglig basis er mere forsinket end punktlig.

Bunden er nået!!

Gennemgående lorte service, forsinkelser, ubehøvlet kundekontakt, dårlig information.. Og en opfattelse af at ku tillade sig alt bare fordi man er eneste selskab.. Glad for jeg nu har købt bil! For betaler gerne for at slippe for movia's lorte selskab

Utrolig dårlig kundeservice

Jeg benytter Movia næsten hver dag, men dog har jeg en dårlig oplevelse at dele.

Jeg stod og ventede på en bus, der simpelthen ikke kom. Da kom jeg i tanke om en reklame fra Movia der lød noget i retningen af "Hvis din bus er mere end 20 minutter forsinket - så giver vi en taxa!" Min bus blev efterhånden mere end 20 minutter forsinket, og jeg ringede til Movia.

Jeg fik fat i en, til at starte med, ganske venlig medarbejder fra deres hovedkontor i København. Jeg fortalte ham om min situation.

Til at starte med svarede han at jeg selv skulle ligge ud for taxaen, også ville de erstatte regningen (hvilket jeg var sikker på ville blive et stort bøvl) - hvilket IKKE fremgik af reklamen. For slet ikke at tale om at jeg altså skulle ud på en bus tur på over 20 km, hvilket jeg ikke havde penge på mig til at betale, hvis det skulle blive en taxa tur.

Medarbejderen spurgte derefter ind til hvor i landet det drejede sig om, osv. Jeg forklarede at jeg stod ved et busstoppe i Korsør, på Vestsjælland. Hvor jeg herefter fik svaret "Der er altså ikke så meget at gøre. Men sådan er det jo at bo i provinsen. Noget helt andet ville have været hvis det var i København" - et dybt uacceptabelt og ubehøvlet svar!

En by på omkring 15.000 indbyggere kan altså ikke regne med den offentlige transport.. fordi det ''er jo provinsen''. Jeg blev dybt frustreret over dette.

MOVIA - ubehøvlet revisor

At komme i nærkontakt med MOVIA's ansatte kræver efterfølgende noget beroligende.
For et par dage siden kom jeg på tværs af en meget selvoptaget kvindelig MOVIA revisor.
Jeg sad i mine egne tanker og lyttede til god musik - nærmest halvdøsende - der var mange stop før mit bestemmelsessted. Pludselig blev jeg med høj og skinger stemme anråbt.
I forbløffelse og forvirring faldt mine handsker på gulvet. Jeg besluttede at samle dem op før jeg koncentrerede mig om revisoren. Det viste sig at revisoren ikke var enig i min prioritering.
Men med en hadsk blik og et meget talende kropsprog blev jeg frikendt - jeg havde en gyldig billet.
Den tobakslugtende revisor havde måske en dårlig dag. Men hvorfor skulle det absolut gå ud over mig?

MOVIA UD AF KØBENHAVN NU

De bare så dårlige det en skandale at sådan nogle har kunne få entreprisen og stadig får lov til at køre i københavn og får betalt for ingen service ingen eller overfylte buser
ud af københavn nu med mowia

Ubehøvlede "chauffører"

Generelt ubehøvlede, inkompetente, og provokerende "chauffører" der til tider lugter langt væk af alkohol.

Ofte kan man med 150S opleve en ældre damechauffør, der tydeligt morer sig over at køre før tid hun kan se at folk løber fra toget og over mod bussen. Hun griner endda højlydt, samt kommenterer de løbende kunder som værende ynkelige eller med sætninger såsom "haha, du når det ikke."
Lykkes det alligevel en kunde at nå op til døren, ja så smækker hun den i, griner og kører.

Påtaler man denne opførsel for hende får man bare beskeden om at der jo ikke er nogen der har tvunget én til at køre med. - Ubehagelig type!

Desværre har jeg set at flere af "chaufførerne" lægger en lignende opførsel for dagen, og ofte kører de som havde de bind for øjnene samt spastiske lammelser i benene. (gas hårdt op og brems endnu hårdere på ti meter)

Og.. Så er der alle dem der ikke taler dansk eller kan følge ruten..

Med tanke på Movia's ansattes opførsel, ja så er dét måske ikke så sært at langt de fleste efterhånden ser dem som én stor flok dovne tabere med plads nederst på rangstigen. - Thank God for DSB! Jeg vil sgu hellere vente i en time på et forsinket tog i bidende kulde, end jeg vil udsætte mig selv for ovenstående!

Is Movia your company?

Trafikselskabet Movia Details