Movieget reviews

Movieget reviews

4.5

Fup!! Hold jer væk!!!

Jeg har bestilt en film, som der står er på lager, nu er der gået 8 mdr. Jeg har ringet, skrevet osv. intet svar, pengene er sågar blevet trukket fra min konto. Men nu 8 mdr. senere STADIG INGEN FILM!!! Og flere jeg kender har oplevet præcis det samme... De burde skamme sig...

Fupfirma

Bestiller 3 film som alle har levering 7-12 dage. Efter 12 dage er der ingen film og jeg skriver til kundeservice. Jeg får intet svar og efter 16 dage ringer jeg til firmaet.
Det telefonnummer som står i CVR registret bliver ikke taget, så jeg napper et nummer fra krak.dk. Her svare en mand som ikke vil udtale sig om firmaet og iøvrigt er meget sur.

Hold dig langt væk fra det firma.

Ingen kontakt med firmaet.

Jeg har prøvet at bestille Anne fra grønnebakken hos Movieget. Fik ordrebekræftelse næste dag. Da der var gået over en uge, og jeg havde ikke hørt mere fra firmaet, skrev jeg til kundeservice, som reklamere med svar inden 24 timer, men hørte ikke en lyd. Har skrevet yderligere 2 gange, uden nogen reaktion. Nu har jeg prøvet at annullere min ordre, spændende om jeg hører noget fra dem. Komplet useriøst firma, kundeservicen kan man ikke klage over. for der er ingen.

super service

Da jeg nu har købt en del film hos movieget, kan jeg kun rose dem for hurtig levering, og fin service. Film der ikke er hjemme kommer jo til at tage lidt tid. Med venlig hilsen erling

ok side

Har handlet flere gange på siden uden de store problemer..

Fantastisk udvalg og fantastisk service

MovieGet er lidt ud over det sædvanlige. Det kan tydeligt mærkes at det drives af nogle filmfanatikere som går op i god service. De har mange sjældne og udgåede DVD-titler som ikke kan fås andre steder. Især fede Boxed-set og deres udvalg af blu-ray titler er både stort og så er de super billige. Mange titler for kun 100 kr. som mange andre steder koster meget mere. Helt klart mit favorit sted at handle film på nettet.

Fik aldrig svar fra kundeservice

Købte en 3 film som stod til at være på lager - movieget sendte de 2, men fik aldrig noget at vidde om den 3. Prøvede at skrive til dem flere gange men fik aldrig svar. De har godt nok kun hævet penge for de 2 film - men derfor ville jeg da gerne vidde hvad der var sket med den 3.

GOD service og HURTIG levering!

Vi bestilte tre film ved movieget.com, hvoraf den ene først skulle være kommet efter en uge, men faktsik fik vi alle tre film tre dage efter vi havde bestilt dem:-) Så det kan man da kalde GOD service og HURTIG levering!

Perfekt service !

Købte DVD fra movieget fordi prisen var bilig og ikke mindst fordi der kun blev pålagt en realistisk forsendelsesomkostning - og ikke som andre steder, hvor prisen på varen måske er ok, men efterfølgende pålægges et klækkeligt fragt og servicegebyr....så er vi jo lige vidt !
Fik efterfølgende en fremragende service i forbindelse med en reklamation,
hvor der hurtigt og uden omkostninger for mig blev fremsendt erstatnings DVD og en frankeret returkuvert.........bedre behandling og ejerskab for troværdig kundepleje kan man ikke ønkse sig !!!!

Godt site og sikker levering

Har købt flere produkter gennem movieget og synes de er stærke på de gode tilbud. Mine varer har jeg modtaget indenfor kort tid. Bestemt ikke sidste gang jeg køber hos dem.
Nicolai H Gentofte

Super nem hjemmeside og hurtig levering

Bestilte sent op til en weekend og modtog allerede min film om mandagen.

Det er en nem og overskuelig side og ser ud til de har mange gode tilbud.
Skal klart ind og kigge snart igen efter nogle børnefilm til den lille også.

Forudbestilte men fik aldrig

Forudbestilte produkt men fik aldrig noget - var et spil, og nu sælger de åbenbart ikke spil længere

fint og nem hjemmeside

siden er til at finde rundet på . billige film nogle af dem.
hurtig support via email.

det der skuffer er lige leverings tiden der var lidt lang trods varen var på lager.

stram op

har bestilt spillet red faction til min xbox gjorde det her den 3 altså et par dage før udgivelsen. kontaktede dem efter en uge og blev lovet at jeg ville få den i midten af denne uge! har kontaktet dem igen men har nu ikke fået svar selv om det er to dage siden at jeg harkontaktet dem så håber jeg snart får spillet for ellers vil jeg sku have mine penge igen

Is Movieget your company?

Visit Movieget