Movieget reviews

Movieget reviews

7.4

stort udvalg især til børn-positiv oplevelse

Jeg har købt film fra siden flere gange. Hjemmesiden er nem at søge på og jeg fik mine varer efter 2 dage. Kan varmt anbefales!

fup

jeg har bestilt 3 film den 28/3 og de er ikke kommet endnu,har skrevet til dem og fik en mail tilbage hvor de skrev at de havde sendt mine film den 1/4..skriver mail til dem,men de svare ikke.. det er det værste net firma ang. film, hold jer væk fra dem.

Side ikke opdateret

Deres hjemmeside er ikke opdateret, jeg bestilte 9 film, men kun de 5 kom. 10 dage efter bestilling kom der en mail med: Det er med beklagelse at måtte meddele dig at din ordre desværre er udgået fra vores leverandør
og kan derfor ikke skaffes mere.

Fik aldrig svar fra kundeservice

Købte en 3 film som stod til at være på lager - movieget sendte de 2, men fik aldrig noget at vidde om den 3. Prøvede at skrive til dem flere gange men fik aldrig svar. De har godt nok kun hævet penge for de 2 film - men derfor ville jeg da gerne vidde hvad der var sket med den 3.

Is Movieget your company?

Visit Movieget