Moviestarplanet reviews

Moviestarplanet reviews

5.2

Rigtig god

Hej, Jeg spiller MSP og har gjort det i meget lang tid, jeg syntes det er et rigtig godt spil! Så hører man om alle dem der bliver hacket, men det er jo ikke MSPs skyld, for det meste hører vi børn, om hackerne og bliver nysgerrige, vi går ind og finder dem, spørger om venne anmodning, så er det jo klart man bliver hacket! Det er nemlig ikke altid at forældre får hele historien!

Elsker det

Mig og min bror har spillet det i et år ca.
Og vi elsker det kan ikke forstå folk siger "er blevet hacked" eller "MSP snyder".
Det gør de ikke har købt VIP 2 gange og er ikke blevet snydt!
Hvis i har et problem med min anmeldelse så skriv til min MSP /gamer/

Utrolig dårlig sikkerhed og kundeservice.

Jeg har en søn på 9 år. Der er blevet hacket og frarøvet køb der var foretaget dagen inden for 549 kr.
De påstår at det ikke er muligt at blive hacket. Hvilket man tydeligt ud fra denne hjemmeside kan se sker ofte. Jeg har også den sidste uge hørt om mange tilfælde.
MSP vil ikke hverken returnere pengene eller give ham hans køb tilbage.
Derudover mener de ikke de har problemer med sikkerheden og er utrolig arrogante i deres tilbagemeldinger.
Jeg synes hverken sikkerheden eller servicen er forsvarlig til et børnesite.
Jeg synes forbrugerstyrelsen bør kigge dem efter i sømmene.
Umiddelbart virker det som en pengemaskine, der frarøver børn deres lommepenge.

ikke til at komme i kontakt med

hvordan kommer man i kontakt med moviestarplanet,for jeg har prøvet flere gange,,nogen der kender deres email hvor de rent faktisk gider svare,,

Står med et grædende barn....

Jeg er vred og håber at dette indlæg kan ændre noget for andre. Jeg er forældre til en 10 årig, der har haft stor glæde af sitet. Vi er ansvarlige forældre, her i huse,t og tillader ikke vores børn at "tale dårligt" - heller ikke på MSP. Vores 10 årige blev kontaktet af en anden spiller, som bad ham skrive "ved 5 film så bliver du vip i et år". Han fik at vide at det var en god idé at skrive det, så det jorde han. Og nu har han fået en besked fra MSP: "Du er udelukket for evigt, fordi du har skrevet"ved 5 film så bliver du vip i et år"". Vi forstår INTET!!- og vores dreng græder og er bund ulykkeligt. Vi har læst vilkårene og forældrevejledningen og forstår simpelthen ikke hvorfor den sætning ikke må skrives.
Skrev en forklarende og venligt henvendelse til MSP som svarer følgende: Tak for din henvendelse.
Vi har valgt at lukke din bruger permanent grundet uacceptabel opførelse fra brugerens side.
Vær opmærksom på at vi ikke kan refundere eventuelle køb der har måtte være fortaget med brugeren.
Så tænker vi; "mon MSP overhovedet har forholdt sig til det vi skriver?" Gætter på at det en autooversætter....
Synes det er synd for barnet. Og vi forstår simpelthen ikke hvad det er der er uacceptabelt ved den sætning, som vi faktisk heler ikke forstår. Men der indgår hverken sexuelt eller flabet indhold i den.
Bliver så vred, fordi vi åbenbart ikke kan gøre noget ved det. Det er bare ikke rimeligt at børn skuffes på den måde - uden at det giver nogen mening.
Bort set fra det, så syntes vi (forældre) faktisk godt om konceptet til dette skete. Nu vil vi bare tilråde andre IKKE at bruge penge på dette site.

De misbruger børns tillid, og franarre dem penge via VIP programmet

har 2 børn på henholdsvis 8 og 11 en dreng og en pige ( pigen er ældst ) der var begge Alm. bruger af msp i lang tid, uden problemer, så tænkte at jeg ville give dem en VIP i julegave. - det blev så først klaret lidt ind i det nye år, et par dage senenere kunne de ikke logge på men de var blevet blokeret pga. upassende opførsel, Hmm... efter nogen skriveri frem og tilbage med en meget ligeglad medarbejder fik vi en vag forklaring om at der havde været lavet video med seksuel indhold. Hmm.. hvad tænker msp på børn på 8 & 11 laver ikke video med seksuelt indhold, - så jeg tro msp simpelthen udelukker brugere for at de kan genregisterer sig og købe mere.... .det er sku endnu mere udnyttelse og misbrug af børn end det de har i deres reglsæt. ... så et godt råd HOLD GODT ØJE MED JERES BØRNS MSP KONTO.

HILSEN MIA.

Min datters konto mistet til analfabet

Hvordan skal jeg starte?

Min datter på snart 10 har brugt ustyrlig meget til på MovieStarPlanet. Næsten for meget tid. Hun er ihvertfald blevet så glad for det spil og har involveret sig så meget i det, at hun brød ud i gråd her til aften da vi kunne konstatere at hendes konto ikke længere var tilgængelig for hende - det var den desværre for en anden.

Jeg har via en anden konto skrevet to sætninger sammen med denne "hacker", da jeg bruge min anden datter konto til at opnå kontakt med denne urimelige dumme unge.

Hvad sker der for at deres sikkerhed er så dårlig at du bare udlevere brugernavn med tilhørende adgangskoder til en ny mailadresse som de slet ikke tidligere har kendt til.

Jeg har fundet tre mailadresser til MSP og jeg har tænkt mig at skrive til dem dagligt til mit succes er opnået.

Min Datter har lige fået én måneds VIP status, som så har gjort hende til et interessant mål for disse små børn der ingen pli eller sans for ejerskab har.

SÅ MIT RÅB HER ER AT I MÅ ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG GIVE JERES BARN VIP STATUS DA DE ER I OVERHÆNGENDE FARE FOR AT MISTE DERES BRUGER.

Jeg håber virkelig at MSP har tænkt sig at ændre lå deres ikke eksisterende sikkerhed på ders spil...

Hacket

Mine børn har haft rigtig meget fornøjelse af Movistarplanet igennem de sidste 3 år, men nu er min søns profil blevet hacket, og hans password er ændret, så vi ikke kan komme ind på profilen. Jeg undre mig over at man kan ændre password uden at få tilsendt en bekræftigelse på e-mail? Dårlig sikkerhed fra Moviestarplanet, og har sendt en mail som jeg endnu ikke har fået svar på, og jeg har også vedhæftet en kvittering for køb at VIP, så er spændt på om jeg får svar?

børnene holder ikke reglerne

Jeg har været på moviestarplanet i lang tid nu, men jeg vil også gerne væk fra det, man bliver lidt afhængig. Der er også rigtig mange børn der bliver kaldt mange grimme ting selv om de ikke må, der er virkelig mange regler der inde, men de fleste finder ud af metoder til at snyde sig omkring de regler moviestarplanet har lavet, man ved alligevel godt hvad der står, og bliver sandsynligtvis såret og der er mange der giver deres Facebook-, Twitter-, snapchat- og kik navne væk der inde. og der må man heller ikke skrive der inde, men børnene skriver Fx. Faceb**k, Tw*tter OSV.. og det samme med alle bande ord og andre grimme ord. Der er rigtigt meget hack. Jeg har en lille søster, som købte VIP i et år ( ca 500-600 Kr) hun havde brugt rigtig lang tid på at tjene dem, og dagen efter var næsten ALT væk, der var nogle der har været inde på hendes bruger. Vi ved hvem det er der gjorde det og vi har skrevet det Moviestarplanet, men de gjorde ikke noget ved det. Så sørg virkelig for at det IKKE en alt for nem kode, men det er stadig ikke sikkert at være der inde. Så hvis dit barn eller barnebarn skal købe VIP så start med de små pakker. Jeg syndes at børnene skal være over 10 år, før de går ind og spiller det, der kan altså være mobning og ældre mennesker.

MVH Minna:)

Min pc er blivet udlukket undskyld

Undskyld jeg skrav kill yourself men vil gerne have at men compurter er ikke udlukket mere fordi at jeg savner moviestarplanet mega meget og men lige meget med min msp bruger har ikke så meget brug for den så vil i hjælpe mig med at få den tilbageundskyld med det dumme ting jeg har skravet det sker aldrig mere venlig hilsen: Razor!10 inde på moviestarplanet.

Fedeste ting at lave

Msp= MovieStarPlanet er det sjoveste og fedeste at lave på computeren. Jeg laver næsten ikk andet. Det er også på en måde et konkurrance-spil. Hvem af dig og dine venner kommer hurtigst op i fx. level 8.
Ens egne film er under fri fantasi. Jeg bruger næsten alle mine penge på spændende nye ting som fx. musik, baggrunde og animationer. Man kan også købe tøj. Alt slags tøj lige fra A-Å.
Msp er bare det bedste...

Nul sikkerhed

Movistarplanet er ikke stedet hvor jeg ville sende mit barn hen - der er ingen sikkerhed overhoved børn på siden kan nemt komme i kontakt med en voksen som sidder og udgiver sig for et barn. Derfor har jeg også lavet denne blog :http://bekymretmor.bloggersdelight.dk/2013/12/movistarplantet-dk/ hvor du kan læse hvad jeg mener om denne side

BLEV HACKET ... og udelukket

Min datter blev i lørdags hacket, og fik stjålet næsten alt , som hun har købt, tjent og sparet op i flere år. Hun fik brugeren tilbage, men uden det meste. Jeg anmeldte det til moviestar i troen om, at de selvfølgelig ville finde ud hvem, det var og genoprette det.
De svarede ikke, men min datter er blevet udelukket i 3 dage for noget, hun ikke har skrevet , det er det eneste vi har hørt.

Nu skriver de så til hende, at hun får udelukkelse pga anmeldelsen af hacking, før vi fik brugeren tilbage ... men jeg har skrevet vi har fået den tilbage. Tror ikke de læser, hvad der sker.
Håber virkelig, at de går ind og får set det hele igennem, for det her er ikke rimligt.

silla32c1-risse32c1

den her hjemmeside er bare verdens bedste og jeg syntes godt man kunne have nogle flere nk,er for der er mange der spør mig om vi skal være nk fordi jeg er så pæn og så var der en der spurgte om vi skulle være kærester i virkeligheden men jeg sagde nej men jeg giver den 5 stjerner aligevel :-)

MovieStarPlanet. c;

Jeg spiller MovieStarPlanet det er et ekstremt sjovt spil! Det er bare det at den nye opdatering er det øv at man skal sidde og bladre i sit tøj. Når man har 200 sider tøj.

Elendig arrogant support

Børn blive udelukket på på de mest lattelige ting. Min datter spurgte en venninde om hun brugte skype og blev udelukket i 3 dage....det må man ikke spørge om. Svaret fra supporten var at det var at bede om personlige oplysninger... da jeg forsøgte at udbede mig hvorfor fik jeg bare svaret at sagen var lukket fra deres side....

Movietstarplanet

du må ik skreve banor vis du bliver sur du må sltte ham som ven på Moviestarplanet Eller blive ulukket for evit og altid så la vær med det og lad vær med at hacke folk i Moviestarplanet så de ikke kan logge ind på ders bruger okay Eller amller i bag dem til police okay husk og Talle pænt og lad vær med at gi jers koder ud okay Hilsen Moviestarplanet.dk

Moviestarplanet.. c:

Altså, jeg spiller Moviestarplanet synes det er mega sjovt, hyggeligt, fedt og alt det der.. undtagen REGLERNE!

Ja okay, selvfølgelig må man ikke bande og alt det der men nogle gange overdriver de lidt.. jeg måtte ikke skrive 'høre' ? hvad er der så grimt ved det? fatter det seriøst ikke, og synes det er dybt latterligt! :-O Fordi jeg skulle lave en film hvor der var en der sagde: ''Hallo kan du høre mig?'' altså det skulle så forestille, at personen talte i telefon med nogle. :D og så kom der en advarsel op? altså WOW siger jeg bare.. styr det man, det for meget! :c

nurselin123

jeg kan ikke komme på fordi der STÅR at jeg har snydt folk med at skrive jeg har skrevet til dem at jeg vil lave dig vip men det har jeg engang skrevet jeg håber virklig at i ser den msp fordi jeg ikke har skrevet det jeg ved bare at der er nogen der har hacker min bruger og hacker min computer

Is Moviestarplanet your company?

Make movies and make cartoons with your own virtual moviestar. It's free. Play games in virtual chatrooms, get friends, buy cool clothes and costumes for your your animated virtual movie star avatar.

Visit Moviestarplanet

Gaming