MovieZoo.dk reviewed by

...

Jeg har tidligere været kunde hos Moviezoo.dk og det har jeg været glad for, men det har desvære ændret sig en del, efter deres nye layout på hjemmesiden, for i takt med det, så hævede de lige priserne på de fleste dvdfilm som de har med 10,- 20,- og opefter (Komplette serier er steget op mod 400,- i forhold til deres tidligere priser) , og når jeg kan købe det billigere et andet sted på nettet eller nede i byen. Ja, så er det der jeg handler fremover. Jeg syntes det er under al kritik. Og Sammenlign priserne med VIP, så kan VIP ikke betale sig længere, da det bare er en yderligere udgift.

Jeg må ærlig indrømme at jeg føler at de er blevet en anelse pengegriske, da det kun handler om at tjene lidt ekstra penge.

Dertil vil jeg sige at deres service er ganske fint, der er ikke noget at komme efter der, dog kunne jeg og nok andre kunder bruge, at varene sendes løbende, så man ikke skal vente flere uger på ens vare. Da de kun sender alle varene på een gang, men hvis man kan nøjes med det, så er det fint.