MovieZoo.dk reviews

MovieZoo.dk reviews

8.8

Ingen levering! Dårlig service

Vil aldrig anbefale movie.zoo til nogen, har aldrig fået de lovede varer som jeg forsøgte at bestille to gange. Firmaet svarer ikke på telefon og svarer ikke på mail, kun en gang fik jeg en mail fra dem om at de havde status og derfor ikke kunne se om varen var på lager, men at de hurtigt ville vende tilbage. Hørte aldrig fra dem igen. Håber alle holder sig langt væk fra dette firma!

Ingen levering eller service

Bestilte mine film den 31/8. I dag den 26/9 er de stadig ikke kommet. De var alle på lager da jeg bestilte dem og fik at vide at i sendte dem den 10/9.

Første gang jeg rykker for dem for jeg at vide at de er på lager men at i har status, og at de vil blive sendt i løbet af dagen. Anden gang siger i at i ikke har dem på lager selv om at der stod at i havde + 50 på lager. Da jeg konfronterer jer med det skriver i at den lige er blevet sendt. Men har stadig ikke modtaget noget. Jeg føler at jeg er blevet snydt godt og grundigt. Når man trykker på linket om track and trace nummer siger post Danmark at der ikke er nogle oplysninger om forsendelsen, altså den er ikke blevet sendt. Jeg kan se via jeres facebook side at der er andre der også føler sig snydt på det groveste.

Har skrevet 2 mails siden pakken blev sendt uden at få et svar, syntes at det er for dårligt at i ikke svare på mails. Jeg har købt hos jer mere end 80 gange hos jer siden 2006 uden problemer, men det her bliver nok sidste gang.

Aldrig igen...

Jeg har afgivet 2 bestillinger af 3 DVD'er, som skulle afsendes når sidste premiere DVD blev frigivet. Første bestilling fik jeg meddelelse om var forsinket. Jeg rettede henvendelse for at høre hvilken af DVD'erne, som ikke kunne afsendes fra leverandøren, men hørte ikke noget. Da alle 3 DVD'er blev ved med at have forventet levering 5-14 hverdage, trods at alle havde haft DVD premiere, så valgt jeg til sidst at annullere ordren.

Nu står jeg i samme situation med den anden ordre. Har modtaget meddelelse om at de 3 DVD'er er forsinket fra leverandøren. Har skrevet til Moviezoo for at høre hvilken DVD det drejer sig om og hvornår det så kan lade sig gøre. Har igen ikke fået svar på min henvendelse. Og kan se at alle 3 titler ikke kan leveres trods premiere 4/9, 12/9 og 19/9. DVD'er fra tidligere bestilling er heller ikke kommet på lager i mellemtiden 22/8, 29/8, 4/9.

Det vil sige 6 af 6 DVD'er ikke kan leveres - totalt useriøst. Det lugter måske lidt af at leverandøren ikke længere har 'lyst' til at levere til Moviezoo? Og at Moviezoo ikke har overskud til at henvende sit til kunderne?

Ingen levering

Bestilte varer tilbage i august idag 20.09 har jeg stadig ikke modtaget pakken!!!!!! og de gider ikke engang svare på e mails

Billige film og god kundeservice

Jeg kunne købe 2 sæsoner af ''Skadestuen'' (5+6) meget billigt, og da jeg havde spørgsmål til hvornår de sidste 9 sæsoner udkommer med danske undertekster, svarede de med det samme, og med link til hvordan jeg kunne henvende mig til udbyderen. Fragten er også billig, det er rart

Kunne ikke levere

Selvom varen (cirkeline fandango) står med en leveringstid på; 1-3 dage, fik jeg efter 3 dage af vide at varen var forsinket med 5 dage. Yderligere mail 5 dage senere at var yderligere forsinket. Da annullerede jeg ordren. Varen står stadig med en leveringstid på 1-3 dage på hjemmesiden.

Det var ærgerligt fordi det da var for sent til min nieces fødselsdag.

Hurtig og nemt

Jeg købte nogle julefilm, selv om det er lidt tidligt på sæsonen.
Mine film kom 3 dage efter bestillingen lige til døren. Hurtigt, nemt og billigt.
kan varmt anbefales.

Jeg handler gerne der igen

Fantastisk hurtig levering, og det var dejligt, da jeg skulle bruge filmene til gaver

Super service og levering

Ingen problemer, super service og levering. Kan klart anbefales
Mvh. WInnie

FANTASTISK HANDEL

Jeg syntes moviezoo er en super fantastisk side, og jeg kom engang til at købe den forkerte film uden danske undertekster jamen der var ingen problemer den blev bare byttet til noget andet vi ville have :D

Til tiden men lettere skrammer

Varerne leveret til tiden men indpakningen kunne der godt gøres lidt ved for at øge sikkerheden omkring ens varer da mit boxsæt havde fået trykket det ene hjørne lidt

Godt tilfreds

Kan kun sige... Nemt, hurtigt og som aftalt :-)

God og hurtig handel!

Bestilte og havde varerne 2 dage senere.

Nemt og hurtigt.

Gik som det skulle nem bestilling og hurtig levering.

fin service og hurtig levering

Nemt at bestille og super hurtig levering, vil klart handle der igen.

Ikke sikker

Jeg bestilte og fik mine varer 2 dage efter...dog var DVD boksen i stykker så den ikke lukkede ordentligt. Jeg er en stor fan af den DVD jeg havde købt, og var meget skuffet over den ødelagte boks...ellers godt.

DÅRLIG behandling

ROS:
priserne er helt super.
der gik ikke længe før jeg fik min vare
RIS:
jeg fik mine vare med skader på cover så de ikke lukker ordenligt, ved selvfølgelig ikke om det er postvæsnet eller moviezoo's skyld men det er ikke acceptabelt, at få ødelagte vare.
jeg kunne også godt havde tænkt mig at havde fået et nr. så jeg følge min pakke.

det gik som smurt i olie

varen kom som der stod på nettet. jeg må sige jeg før har tvivlet på køb over nettet, så regnede nok med at der skulle gå et eller andet galt.. men det gik som det skulle, og jeg har inegn grund til at klage over noget som helst. det gik som det skulle, og det synes jeg fandme er god service!

Kan bare ikke fungere bedre,

DVS Entertainment A/S Details

MovieZoo.dk forhandler DVD & Blu-ray film, musik, bøger, spil, lydbøger og brætspil.

MovieZoo.dk er godkendt af E-handels-fonden, hvilket er din garanti for en sikker handel.

Kundesupport har åben i følgende tidsrum:
Mandag-torsdag: kl. 08:00-16:00
Fredag: kl. 08:00-15:00