Moxshop reviews

Moxshop reviews

7.5

God service!

Helt super service! De vil ikke kun have penge men støtter også et godt formål.
Tak for sponsorering til trylleworkshop på Spejdernes Lejr 2012.

God hjælpsomhed og fine billige produkter

Det jeg søgte hos moxshop var ikke på lager, men da jeg lige smed en mail hos moxshop, gik der ikke mange timer før jeg fik mail tilbage om at min bestilling kunne gennemføres :-)

Det er skisme da god service :-)

Moxshoppen er perfekt!

Moxshoppen er den bedste tryllebutik på nettet! Kan helt klart anbefales! God service, og hurtig levering! Og så er de okay billige!

Elegant

Nemt og hurtigt
plus jeg fik en gratis gave som jeg ikke vidste noget om.
Kan anbefales

Is Moxshop your company?

Moxshop Details

Shop moxmagic er en netbutik for mr.mox, at kunne dele ud af sin erfaring med opstart og tilbyde dig udvalgte ryllenumre. For begyndere, øvede, forretningsfolk, sælgere og festtrylleren. KIG IND og se de mange videoer og billeder med tricks

Visit Moxshop