Mpix reviews

Mpix reviews

7.8

Lager varer er ikke på lager - utroværdig

Bestilte et Olympus kamera kit 2. marts. d. 11. marts kom mail at lagervaren ikke var på lager og heller ikke kunne skaffes, da Olympus ikke havde flere af denne model.

i dag er det den 15. marts og det kamerakit jeg havde bestilt og ikke kunne få står stadig på hjemmesiden anført som en lagervare. UTROVÆRDIG firma.

Let, hurtigt og rigtig fin service

Købte vare med 'på lager' status. Modtog denne to dage efter, som beskrevet i handelsbetingelserne. Desværre kom den automatiserede kvitteringsmail for købet aldrig frem; men da dette kan skyldes både det afsendende og det modtagende mailsystem, skal det ikke ligge Mpix.dk til last. Meget hurtigt svar, da jeg skrev til dem om dette problem., Super service!

Useriøs

Jeg ringede til www.mpix.dk for at sikre mig, deres vare var på lager. Det forsikrede personen i telefonen at de var og lovede levering inden for 48 timer. Det var de ikke. Og jeg måtte vente 10 dage længere end forventet. Efterfølgende blev der hævet mere på mit visa, end der stod på fakturaen. Ringede til www.mpix.dk for at få svar på uoverensstemmelsen. Blev fortalt at det kendte man ikke noget til og at sagen vil blive undersøgt. Siden har jeg ikke hørt fra dem. Første og sidste gang vi handler med hinanden.

Hurtigt og rigtigt - lige som jeg bad om....

Tak til mpix.dk - stod akut og manglede en blitz i forbindelse med mit erhverv. Bestilte den på deres hjemmeside og skrev i bemærkninger at det var vigtigt jeg havde den inden 4 dage.

Well, selv om de angav leveringstid til ca. 4-5 dage havde jeg blitzen efter 2 dage.

Dejligt at handle med et firma, som forstår det er ret simpelt at få tingene gjort til tiden.

Kan simpelthen ikke gøres bedre

Jeg bestilte fire forskellige tilbehør til min datters Nikon D3100, tirsdag d. 29. maj 2012 til priser der lå ca. 20 % under de nærmeste konkurrenter. Desværre så det ud som om at flere af tingene ikke var på lager, så jeg forventede ikke at få dem leveret før efter ca. en uges tid. Stor var min overraskelse derfor, da jeg dagen efter modtog en mail fra Mpix om at varerne var afsendt og at pengene ville blive trukket fra min konto. I dag, d. 31. maj 2012 modtog jeg så min pakke fra GLS. Pakken var yderst forsvarligt indpakket og i fin stand, så det var med forventningens glæde at jeg åbnede pakken og kunne konstatere at indholdet svarede 100% til det bestilte. Summa summarum: Hurtig levering, billige varer og fantastisk oplevelse. Jeg handler helt sikkert hos Mpix igen. ;-)

Virkelig gode priser.

Mpix.dk har virkelig favorable priser.
Er du en tilbudsjæger som jeg, så smut en tur forbi Mpix.dk.

Jeg søgte et produkt som var MEGET svært at skaffe, og jeg fik min vare hos Mpix.dk, efter nogen ventetid.

Jeg ringede og rykkede et par gange, hvor jeg talte med Uffe, som altid er flink og imødekommende.

Leveringen er nu fuldt til dørs, og jeg vil da klart handle her igen :)

mpix.dk tjener penge på fragten!

Havde en dårlig oplevelse mht. en lille rem til et Nikon kamera til en gave!
Da jeg bestiller står der "Fragt - Postdanmark pakke under 6 kg" - Jeg arbejder selv indenfor salg og forstår godt at man skal have noget for "administration" når man bestille ved større firma

Men når man bliver "lovet" En fragt i pakke under 6 kg til 86 kr.! - Så forventer man i det mindste at dette bliver overholdet og sendt som pakke!

Dog da jeg modtager pakken er det "kun" frankeret 8 kr. - Og jeg modtager aldrig noget track-an-trace nummer fra Mpix!

Dvs. Fragten koster 8 kr. i stedet for 86 kr. Dvs. direkte fortjeneste på 78 kr. for en service der ikke bliver ydet! - Vi kan diskutere hvad konvoluttens værdi har været! Dog kan dette ikke være det helt vilde da den var ødelagt ved modtagelse!

78 kr. i ekstra fortjenelse på en rem til 114 kr. er at tage folk ved næsen!
For at sætte et procenttal på så er dette en ekstra fortjeneste på 39%!!!! Det er utroligt at man vil tillade sig at tjene dette ekstra på en service man ikke yder - FØJ!

God kommunikation

Leveringen forsinket én dag i forhold til det lovede, men inden for butikkens margen. Kommunikationen var rigtig god og der blev ringet tilbage da telefonen ikke blev taget og mail blev også hurtigt besværet.
Vil helt sikkert handle med MPix igen.

God forretning

Jeg har kun handlet her en enkelt gang men er ganske tilfreds. Jeg fik en velfungerende vare i forventet kvalitet. Varen var godt emballeret. Deres priser er i orden. Jeg har ikke haft brug for kundeservice og ved ikke hvordan de er, hvis man har problemer med en vare. Hjemmesiden fungerer godt og loader hurtigt. Det eneste jeg kan nævne er, at jeg bestilte en enhed som skal rack monteres. De sendte mig så en mail og spurgte om det var med vilje. Det var det selvfølgelig, men da jeg ikke forventede denne mail, kiggede jeg ikke efter den og det betød de ikke afsendte denne vare, før jeg kontrollerede min mail. Jeg tror de forsøgte at yde en god service, som desværre resulterede i, at jeg fik min vare et par dage senere, end forventet. Lige ud over det, er jeg ganske tilfreds og vil gerne handle der igen.

En forretning, der tager service alvorligt

Jeg fandt et kamera, jeg ellers havde ledt længe efter, på Mpix WEB. Da jeg var en anelse mistroisk om hvorvidt det virkelig var på lager, ringede jeg. Selvom mit opkald kom midt i affodringen af børnene en torsdag aften , fik jeg den mest venlige og overbevisende professionelle snak med chefen, og kameraet ankom i den modsatte ende af landet lørdag morgen! Der var en anelse knas med et memory kort, men det syntes at være importørens skyld, snarere end Mpix's.
Glimrende service, og fremragende leveringstid.

den bedste service..! ever...

Man skal lede længe for at finde en mere venlig og imødekommede mand at handle ved... 10 ud af 5 mulige...

superhurtig

bestilte et batterigreb onsdag formiddag, hentede det på posthuset fredag morgen (kunne ikke vente til posten bragte det ud senere på dagen!! ). God emballering...

Ikke tilfreds

tror uffe der ejer mpix har været uheldig med posten og min ordre, men der gik 1 måned og en masse opkald frem og tilbage før jeg fik mit kamera-stativ - blev lovet iphone cover's som undskyldning. de kom aldrig.
Handler aldrig hos Mpix igen. Jeg oplever ham som uproffesionel.

God pris og service, langsom levering

Mpix var de billigste jeg kunne finde, og de leverede rigtig god service da jeg kontaktede dem omkring min forsendelse.

Dog er en uges levering for lang tid for en lagervare.

Great guy, always responds !!!!!

Cheapest, fast, great owner - what else is there to say :)

Kanon

Bestilte min strømforsyning tirsdag og fik en mail om aften at den var sendt afsted. dagen efter fik jeg en seddel hvor jeg ku hente pakken på posthuset om torsdagen. så super service

alt gik helt som det skulle - ingen problemer

Jeg bestilte et kamera plus stativ, SDHC-kort og taske - altsammen ikke-lagervarer.
Jeg skulle bruge det hurtigt og spurgte om jeg måtte afhente på hans adresse - dette var intet problem.
Jeg spurgte flere gange undervejs om status - Han (Uffe) vendte tilbage hurtigt hver gang, og jeg kunne afhente mine varer på aftalt tid.
Jeg vil gerne handle der igen, samt anbefale stedet til andre :-)

Mvh Peter

Helt efter bogen

Under 24 timers leveringstid, skarp pris, alt i skønneste orden.
det gør jeg gerne igen.

Det er nemt og hurtigt.

Anbefales meget.

God handel med skønhedsfejl

En uge i leveringstid er for lang tid for en lager vare

Mpix.dk ApS Details

Visit Mpix