Mpix reviews

Mpix reviews

7.8

Nyhedsbrev...

Har lige modtaget et nyhedsbrev fra Mpix.dk - Mener aldrig jeg har købt noget på siden, men havde åbenbart en bruger på shoppen..?

Well.. prøver at bestille et nyt password.. det kommer da også.. godt husket.. har ikke handlet på butikken.. Tidlige ordre = 0 .. Klikker så ind under nyhedsbreve ( ikke noget tilmeldt ) prøver så Nyhedsbrev funktionen i sidemenuen.. taster min e-mail og trykker afmeld.. får nu en besked om at den ikke kender adressen...! Well.. hvorfor har jeg så fået et nyhedsbrev?

Bestilte varer og de kom hurtigt med posten. Der manglede dog en lille ting i pakken. Men det blev hurtigt løst den næste dag, uden problemer. Jeg handler helt klart ved MPIX igen

Ingen problemer her

Skulle have nyt kabinet og bestilte det mandag aften og modtog det onsdag morgen.

TAK Mpix

Perfekt handel

Der var lidt problemer med forsendelsen, men Mpix løste det helt uden problemer for mig. Jeg vil handler der igen

Hurtig og billig

leveringen var hurtig og produkterne billige.
Hjemmesiden var dog meget langsom og svarede flere gange ikke. Vil ikke tøve med at bruge dem igen.

God Service

Jeg bestilte en vare for en månedstid siden, men modtog den forkerte. Jeg henvendte mig straks på email, men det var lidt sparsomt med information fra mPix, synes jeg, men det var også ferietid, og jeg var måske heller ikke nem at fange.
Jeg snakker en dag med mPix, og spørger til min vares manglende leverance, hvor jeg får forklaret at den desværre har været i restordre hos leverandøren. Jeg accepterede ventetiden, da jeg ikke skulle bruge varen akut alligevel.
Som plaster på såret, har jeg nu fået meddelt at jeg kan beholde den forkert fremsendte vare, som undskyldning for den lange ventetid. Det var ikke noget jeg havde anfægtet.
Jeg må sige at jeg synes det tog lidt lang tid, men jeg synes dog at jeg er blevet behandlet fint, og da jeg ikke havde travlt gjorde det mig ikke noget. Tak for en i alt god oplevelse. God kundeservice. Venlig og behagelig telefonsamtale.
Vil gerne handle hos mPix igen en anden gang!

Personlig og effektiv betjening...

Super nemt og én at snakke med live ! Hurtig levering og god service - også efter handelen !

Super hurtig

Mine varer ankom allerede dagen efter bestillingen, og de var, som de skulle være, mere kan man ikke forlange.

Smukt smukt smukt

Stod og skulle på ferie 14 dage til Mallorca, skulle bruge et nyt batteri til mit Canon Eos 550D. Ringede til Mpix/Uffe for at hører om levering.

45 min efter samtalen var jeg den lykkelige ejer af et nyt batteri, hvis ikke det er smukt, så ved jeg ikke hvad er..

Super god service god dialog alt var perfekt som alle de andre gange jeg har handlet hos mpix/Uffe..

Kan varmt anbefales.

Thomas / Tbphotography.dk

fantastisk service

købte et kodak c123 på mpix efter at være blevet brændt af på ellos. Ringede (måske lidt for ofte) til Uffe for at høre om kameraet kunne nå at komme inden vi tog på ferie. Alt forløb perfekt, og servicen var i top. Vil ikke tøve med at købe på mpix næste gang.

Alt i orden

Nemt at finde varen, nemt at bestille og fik pakken uden mangler.
Dog kun én leveringsmulighed.

hurtig levering. perfekt

Var der dagen efter.
God kommunikation

Super service og hurtig levering

Købte kamera og lidt tilbehør. Siden var dog lidt sløv, men Uffe og co. svarede hurtig på mails, og ringede sågar da jeg havde e-mailet et spm for at undgå misforståelser. Tak for en go' handel.

Vil jeg anbefale - jeg fik en hurtig tilbagemelding, da jeg havde brug for at vide hvornår jeg ville modtage pakken (stod som afventer levering fra leverandør). Mpix kunne meddele mig at pakken var afsendt samme dag, og jeg havde den derfor inden afrejse (på ferien hvor jeg skulle bruge kameraet).

Dårlig kundeservice

Jeg må sige at det var en dårlig oplevelse. Bestiller en computerrygsæk ,som er på lager, lørdag eftermiddag - lev.på lagervarer er 1-2 hverdage- skrev at den skulle være fremme senest fredag ,så var der en uge at løbe på. Havde intet hørt fredag, prøvede kontakt via chat på hjemmeside men ingen online. Prøvede at ringe , men der var tlf.svarer på. Skrev en mail til dem at jeg ønskede at annullere ordren. Blev så ringet op , de ville undersøge sagen senere og ringe tilbage. Men intet skete .Prøvede også at logge mig ind for at se ordrestatus men det virkede heller ikke. Onsdag ugen efter igen kom tasken , som jeg valgte at beholde ,da jeg ikke orkede at skulle igennem hele seancen igen for at få mine penge refunderet. - De kunne godt have reageret på henvendelserne i stedet for bare at lade slå til.Så næste gang finder jeg nok et andet sted at handle
Mpix.dk ApS

Reply from Mpix.dk ApS

Kære Bj.

Tak for din anmeldelse.
Jeg beklager dybt, at jeg ikke har kunne overholde den opgivne leveringstid. Du er desværre blevet tilfældig offer for ferietravlhed. Jeg er rigtig ked af din oplevelse ved mpix.dk / Mig. Beklager dybt at jeg har fejlet med min respons tid på dine henvendelser. Dette er slet ikke godt nok og jeg vil med dette samme få taget action på dette problem.

Beklager Hr.

Tilbage vil jeg blot ønske dig en go weekend.

Venlig Hilsen

Uffe Kjær
Indehaver
mpix.dk
2870 1033

Alt forløb som det skulle

De levere to dage efter jeg bestilte og alt forløb på bedste vis.

Spøjs oplevelse

For 2 dage siden var jeg egentlig på vej her ind på trustpilot for at give mpix.dk en 2 stjerners anmeldelse og et par hårde ord med på vejen.

Jeg havde bestilt et Radeon 5850 kort, som iflg. deres hjemmeside skulle tage 1-3 dage at få leveret.

Dagen efter bestilling, blev kortets leveringstid ændret til "Ukendt" og det var selvfølgelig ret skuffende, og annullerede derfor handlen. Jeg skrev en E-mail til Mpix.dk og ønskede beløbsreservationen på mit debet-kort fjernet, så jeg kunne foretage køb andensteds.

Fik dog ikke noget svar, og prøvede derfor igen via Mpix.dk's kontakt formular.

2 minutter senere har jeg Uffe (indehaver af Mpix.dk) i røret, og han fortæller at reservationen er fjernet samme dag som jeg annullerede ordren, men at det typisk tager 2-3 dage for deres bank at føre ændringen igennem.

Ganske rigtigt, 2 dage efter er reservationen væk som lovet.

Mpix.dk er den eneste webshop i Danmark, som rent faktisk formår at håndtere kunder med debet-kort rettigdigt, og ikke bare lader tusindvis af kroner så reserverede i op til 30 arbejdsdage.

Så nu bliver de 2 stjerner til 5 for super service og suveræn responstid :)

Fin service og hurtig levering

Bestilte fototaske fra Mpix og modtog den dagen efter. Jeg blev desværre nødt til at returnere tasken og købe en ny. Mpix har hele vejen hjulkpet beredvilligt til og gået den ekstra meter for at sikre, at jeg var tilfreds. Tak for det.

Sådan skal det gøres!

Jeg har købt et HD videokamera hos Mpix.dk og jeg må sige, at Uffe har forstået hvad mange netbutikker tilsyneladende ikke kan finde ud af.
Det handler om at give kunden en god oplevelse og det får du hos Uffe.
Jeg bestilte varen mandag eftermiddag, fik Track & Trace tirsdag og den blev leveret onsdag morgen. Jeg havde et spørgsmål til forsendelsen som jeg sendte på mail til Uffe, han besvarede indenfor 20 min. og det uden for hans åbningstid.
Uffe gør brug af åbne kundedialoger, som demonstrerer lydhørhed og opmærksomhed på kunders tilbagemeldinger, og gør aktivt brug af dem som en kilde til at foretage forbedringer. Jeg vil til enhver tid bruge Mpix.dk
-Logistikchefen

Super god service :)

Jeg har handlet 2 modlysblænder+1 polfilter til mit kamera hos mpix.dk. Der var, som lovet rigtig hurtig levering. Den ene modlysblænde jeg havde bestilt var en forkert i forhold til mit kamera-det var min egen skyld. Kontaktede Uffe på mail og fik en god respons fra ham at jeg endelig bare skulle sende den tilbage og så bestille den rigtige. Pengene fra den forkerte gik hurtigt ind på min konto igen og jeg har netop modtaget den blænde der passer til mit kamera. En rigtig god oplevelse og jeg vil helt sikkert handle der igen :)

Mpix.dk ApS Details

Visit Mpix