Mptapeter reviews

Mptapeter reviews

6.1

Ingen service

Jeg besøgte Mandrup-Poulsen Tapeter for et par måneder siden, da de har et væld af fede tapeter. Det de så ikke har, fandt jeg ud af, er kundeservice. Jeg kom ind i butikken en lille halv time før lukketid lørdag eftermiddag, og to ekspedienter var optaget af at ekspedere et par kunder.

Kiggede i deres mapper, og da en af ekspedienterne var færdige med en kunde kom han hen - ikke for at spørge om han kunne hjælpe, men for at bekendtgøre at butikken lukkede om et kvarter. Synes det var lidt underligt at han ikke i stedet spurgte om han kunne hjælpe, men ledte videre i mapperne. Fem minutter senere, da den anden ekspedient også var færdig med sin kunde sagde han så, at butikken ville lukke nu (stadig 10-15 minutter til lukketidspunktet på indgangsdøren). Den eneste anden kunde i butikken så sig febrilsk om, og spurgte så om hun ikke kunne nå at købe noget tapet. "Jo," var svaret, "men så skal det også gå hurtigt."

Så Mandrup-Poulsen tapeter er verdensmestre i at få deres kunder til at føle sig til ulejlighed - og helt ærligt - sådan et sted har jeg ikke lyst til at handle. Nå ja, da jeg kom hjem, skrev jeg en mail til butikken for at høre om det var normal praksis at behandle potentielle kunder på den måde. Fik aldrig svar, så det hænger jo fint sammen med min opfattelse af virksomheden som en, der er ligeglad med kundepleje.

Is Mptapeter your company?

mptapeter.dk Details

Visit Mptapeter